Notera att ja inte tror att de är Wiechert som har blåst mig, påpekar bara att idioten som sålde dom använde hans bild Vet vem som blåste mig..
Så nu lutar de åt att ja drar hem ett par sprillans nya istället, kostar ju inte så farligt mycket. Men om man beställer ikväll borde man väl få hem dom relativt snabbt, känns inte som om dom går åt som dom gjorde för 1 år sen?
Surt bara att man har betalat nästan de dubbla i slutändan, bara för att nån idiot blåser än..
Joo man är ju lite dum och vill såklart göra världens fynd! Betalade in 4000kr i förskott, nå fälgar såg ja aldrig röken av.
Men vet helt vem människan är och han är polisanmäld. Han verkar fortsätta blåsa folk också, märkte en annons i förrgår som han också hade lagt ut, så då ringde ja upp han och skällde ut han.
Nyfiken fråga förresten, ska man beställa bultar till fälgarna åh eller? Eller kan man använda originalbultarna?
Joo man är ju lite dum och vill såklart göra världens fynd! Betalade in 4000kr i förskott, nå fälgar såg ja aldrig röken av.
Men vet helt vem människan är och han är polisanmäld. Han verkar fortsätta blåsa folk också, märkte en annons i förrgår som han också hade lagt ut, så då ringde ja upp han och skällde ut han.
Nyfiken fråga förresten, ska man beställa bultar till fälgarna åh eller? Eller kan man använda originalbultarna?
Om man köper mk18 på afl.se så ingår hjulmuttrar i priset !
Jag kan verkligen rekomendera att handla av AFL. Mina jag köpte förra året hade blivit oxiderade på fälgbanorna under förvaringen i vinter. Skickade tillbaka fälgarna så de kunde se på dem. Fick nya tillbaka dagen efter.
Sen är ju 18" mycket snyggare än 17" helt klart. Allt som är snyggt är uttjatat, så som vita blinkers addon med mera