Hur hittade ni hit

chrizz Administratör
19 juli 2006 · 11 783 Inlägg

ErskPersk skrev:
jag såg en kompis som va inne på sidan! tänkte att jag skulle kolla upp den när jag kom hem! kan ju säga att jag e fast i garaget.org träsket! mycket rolig sida för att kolla andras bilar, kommentera å ta in ideer till sin egen bil! måste ge Chrizz ett stoooort tack för denna sida! utan garaget skulle nog jag sitta på lunarstorm äntongue men chrizz kan du inte berätta hur du kom på att göra sidan?

Den har växt fram bit för bit. Började med www.chrizz.nu där jag vid sidan av mycket annat började lägga upp Saabar manuellt från stcs.nu. Folk mailade alltså in bilderna och jag la upp dem en och en.

Sen började jag lära mig programera lite lätt och lyckades knåpa ihop kod där man själv kunde lägga in sin bil med bilder.

Sen blev det garaget.org och utvecklades mer och mer bara.

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."
Mäki Långsam Perfektionist
19 juli 2006 · 4 800 Inlägg

Jag frågade runt en massa och kom hit och ja gillar denna sida myyycket big_smile

Audiot som råkat ut för Subarusjukan
Volvo_Elin Lastbilschaufför
19 juli 2006 · 186 Inlägg

Jag fik reda på denhär sidan av klasskompisarna på fordons. Dom tyckte promt att jag skulle lägga ut Volvon här och det man gjorde smile!

Ride Hard-Die Free!
kung1
19 juli 2006 · 180 Inlägg

ingen aning (minne?) bara hamna här smile

Nitroxy
19 juli 2006 · 22 Inlägg

kollade på anonseri blocket där en kille hade bilder som gick till den sidan på sin bil

gussie
19 juli 2006 · 41 Inlägg

EdoMedo skrev:
Såg en stylad bil me garaget.org stripe för typ 1 år sen, kollade in sidan sen å passade på å lägga in min skönhet här me=)

samma här!! smile

nu är det www.nordicpolo.com och garaget man besöker först, (sen efterfesten och in på msn!)
man kommer på sig själv ibland 02:38 när man slösurfar runt på diverse bilar här, att, fan jag jobbar ju imorn bitti! tongue

_JoCCeV TVT Member
19 juli 2006 · 377 Inlägg

Det var nog en kompis som tipsade... nått i stil med " harru vart inne på garaget.org eller?" & det följdes av "Grymt bra sida med mycket cool bilar" sen blev det att man surfade o kollade runt ett tag på den.... o sen i våras Reggade ja mej..... big_smile som många andra sagt så är man fast nu... första sidan man öppnar o sista man stänger..... tongue grymt bra jobbat chrizz!!! vad skulle vi göra utan gorg.... smile

Evildream Scania arbetare
19 juli 2006 · 364 Inlägg

Har alltid gillat stylade och modifierade bilar, så jag sökte på google

Audiholic!
Martin 9-3 Fisketokig
19 juli 2006 · 2 997 Inlägg

skulle skaffa bil och hade väl lite funderingar efter köpet och sen ljud mm så jag googlade efter bilforum och fastnade för garaget.

Saab 9-3 Aero SS --- Honda CBR600RR
Can Am 800XXC Vägreg --- Can Am 450X Vägreg
Saab 9-3 Aero SS "Svart och Xenon" (2006)
Volvo_Mannen Volvoskadad
19 juli 2006 · 6 017 Inlägg

ghost_boy83 skrev:

söderort_racing skrev:
hittade sidan när ja surfade i plugget:P kan inte slita mig ifrån den:D

samma här he he det blir som en drog

JA! big_smilebig_smilebig_smile

Jonas
Gizmojohan
19 juli 2006 · 3 295 Inlägg

chrizz skrev:

Slave_joe skrev:
jag hittade sidan när jag kollade runt runt lite... men då hette den nåt i stil med www.chrizz.nu eller nåt sånt.. sen bytes det namn.. har varit registrerad ett litet tag nu iaf smile

ojdå, du har visst varit med ända från början du. bokstavligen smile

Självklart!! det värsta är ju att man har ju fastnat för det oxå! tonguecool

Phalle Datornörd
19 juli 2006 · 123 Inlägg

Tror jag sökte efter nått bilgrejs på google och fick upp den här siten smile

VW_Jens
19 juli 2006 · 608 Inlägg

nån kompis berätta om sidan!

old volkswagens never die,they just get lower:D
Audi S4 (2006)
FreddeK
19 juli 2006 ·

Brorsan känner nån jäkla kille som äger sidan så det var på det viset jag kom i kontakt med den....en väldigt bra sida tycker jag...synd bara att man får ont i röva när man sitter så länge och blänger på den bara!

_JoJJe Mr JoJJe
19 juli 2006 · 132 Inlägg

Fick tips om att lägga upp bilder på min dåvarande bil (Audi Gt coupé) av en lumpen polare, sendess har man suttit fast klistrad på garaget smile

Den som ingen turbo har, han åker utan bar
Nissan 200sx
BMW E61 550i "550in" (2006)
Nissan 200sx "200an" (1992)
REG-SKYLTEN Föredrar MoPar,GM och Ford
7 september 2012 · 1 004 Inlägg

2012 års värsta dump??
Har funderat på detta vid några tillfällen, hur hamnar man här? Vissa av mina vänner är inte alls intresserade av Garaget.org..
Själv hittade jag hit tack vare ett oljud (lät som en summer) i min 245a (finns online), det uppstod när jag närmade mig ca 110 km/h och även när jag mötte större fordon så som lastbilar och rejäla motvindar. Insåg ganska snart att det hade med motvindar att göra och ljudet var så störande att det inte gick att leva med.. En bekant tipsade om att ´man kan googla bilproblem` på nätet.. Året var 2008 (låter som Hans Vilnius, jag vet) och jag var ny med datorer så jag gjorde min första googling, första träff var ju givetvis Garaget..
Ps Problemet är löst sen länge.. ds

"My drinkingteam has a racingproblem"
Stellan_Clausen
8 september 2012 · 635 Inlägg

Själv så minns jag inte riktigt hur jag hamna här på garaget.org, tror det va genom en länk i en "signatur" på ett annat forum för ca 100 år sedan !!! roll

Neos34 Garaget vän, igen.
8 oktober 2012 · 5 687 Inlägg

Satt och letade efter Photoshop forum att modda i, därför hamnade jag här.
Zon, Pscc, Sportbilen, Tuning in belgium, Digimods, + minst 30 till.

Mvh. Neos34, från Mölndal/Bifrost
pukan2
8 oktober 2012 · 3 182 Inlägg

satt och surfade efter garage uthyres för några år sedan på Google och hittade hit, är som en drog som många andra skrivit om. första sidan man går ut på när man sätter sig vid datorn.

-Bazz3r- Team Breehäng
8 oktober 2012 · 1 623 Inlägg

pukan2 skrev:
satt och surfade efter garage uthyres för några år sedan på Google och hittade hit, är som en drog som många andra skrivit om. första sidan man går ut på när man sätter sig vid datorn.

+1 hahaha lollol

R1 3
└┼┤
2 4
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang