Angående: Bilträff i Skänninge 2011

bobbo22
7 januari 2011 · 313 Inlägg

Tänkte kolla om det finns något intresse för att komma på en bil träff i sommar 2011 i skänninge smile
jag jobbar lite löst på att fixa en riktig bil träff = en träff som inte polisen kommer och avbryter.

Men skriv gärna en rad om det finns intresse för det.

och gärna om ni har några önskemål vad som ska finns.

MVH MIKE bobbo22

850_GLT
7 januari 2011 · 947 Inlägg

klart intresse finns smile

Volvo 850 cab "Mr Green" (1995)
Volvo V70 (2012)
Supersonyc Driver
7 januari 2011 · 27 Inlägg

problems man?

I live my life at the quarter mile the time, nothing something else matters.
For ten seconds or less...I'm Free!!!
DalleRacing
7 januari 2011 · 1 738 Inlägg

Självklart mike wink Det vart mer än lyckat förra gången o de blir det garanterat nu med!

Kommer med nybygget o hoppas på att ta hem första pris big_smile

MVH

Volvo 940 16v Turbo "Angry Betty" (1993)
bobbo22
7 januari 2011 · 313 Inlägg

inte lätt att få sponsorer till det förra träffen fick jag lägga ut ca 5000kr sj för att täcka alla utgifter =/
jag fick inte till baka dom sad jag sålde korv o hamburgare men det täckte inte upp för priser, tillstånd,skyltar mm.
jag hade frivillig entreavgift och fick in HELA 25,50kr
så får se om det kommer bli pokaler men hoppas på det lite roligare då.

Tror ni man kan ta lite $$$ av dom som ställer ut så det kan täcka upp lite för utgifterna ????

DalleRacing
7 januari 2011 · 1 738 Inlägg

bobbo22 skrev:
inte lätt att få sponsorer till det förra träffen fick jag lägga ut ca 5000kr sj för att täcka alla utgifter =/
jag fick inte till baka dom sad jag sålde korv o hamburgare men det täckte inte upp för priser, tillstånd,skyltar mm.
jag hade frivillig entreavgift och fick in HELA 25,50kr
så får se om det kommer bli pokaler men hoppas på det lite roligare då.

Tror ni man kan ta lite $$$ av dom som ställer ut så det kan täcka upp lite för utgifterna ????

Hehehe 25 spänn big_smile Jo men självklart kan man lägga en avgift, men det är ju vad jag tycker! Eller så skiter man i att köpa pokaler och typ har bara ett 1:a pris som är typ äran att få vara snyggaste bilen den träffen och 2 biobiljetter eller nåt? Alltid uppskattat big_smile

Men man får ju även ha lite förståelse att detta är ju ingen "vallåkra" träff precis utan har inställningen att detta är en kul grej och iaf har chansen att vinna något!

Senast redigerat av 940RDALLE (7 januari 2011)

Volvo 940 16v Turbo "Angry Betty" (1993)
bobbo22
7 januari 2011 · 313 Inlägg

japp smile men jag jobbar på en lösning på pokaler.

DalleRacing
7 januari 2011 · 1 738 Inlägg

bobbo22 skrev:
japp smile men jag jobbar på en lösning på pokaler.

Härligt wink

Volvo 940 16v Turbo "Angry Betty" (1993)
jacker90 jacker
7 januari 2011 · 353 Inlägg

Jag är mycket intresserad av en träff i Skänninge smile skulle inte sitta fel tongue ( Hoppas då att min bil kommer vara i bättre skick än förra gången ) ^^ tongue ses i senare forum inlägg smile  även de om avgift, mm. Tycker jag är helt okej, måste satsa lite för att vinna.

ses smile

Mitt projekt, kolla in och kommentera http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 0#p3107330 Volvo 850 T5
Volvo 850 (1995)
Ragga90
8 januari 2011 · 197 Inlägg

De vore skit Nice Mike med tanke på förra träffen!!

Köp skyline!
volvo245power
8 januari 2011 · 69 Inlägg

tja vad lägga 5000kr i skänninge???

bobbo22
8 januari 2011 · 313 Inlägg

jag fick ta det ur egen ficka förra träffen =/ och jag fick inte tillbaka det lite surt. jag hade frivillig entreavgift och fick in 25,50kr.
så nu får jag se vad jag kan fixa till denna träff.
men några pokaler får det bli smile
vet inte om utställarna är så sugna på att betala en liten summa för att ställa ut det är ju ingen stor träff men.
men det är ju roligt tycker jag att det händer något här omkring.

850_GLT
8 januari 2011 · 947 Inlägg

jag tycker att utställarna kan lägga en symbolisk summa som typ 50 kr eller nått smile

Volvo 850 cab "Mr Green" (1995)
Volvo V70 (2012)
bobbo22
8 januari 2011 · 313 Inlägg

Får se vad man kommer fram till

bobbo22
8 januari 2011 · 313 Inlägg

ni som var förra gången tyckte ni platsen var bra ?
men denna gång så blir det bara in släpp från ena hållet. smile
men kolla gärna runt med lite folk så kan vi se om vi kan få lite bilar till träffen

peoples Choice  det Måste jag ha med eller vad säger du  940RDALLE  smile smile

RayRayADT Sportcar for Life
8 januari 2011 · 315 Inlägg

Låter som en kanon bra idé, synd att du fick lägga pengar från egen ficka förra året, jag var tyvärr inte där då, men hoppas man kan komma i år. och tycker att om man ska ställa ut kan man lägga en symbolisk summa på 50:-... har man en bil i det skicket att kunna ställa ut har man nog 50:- att lägga också..... så måste folk prata lite mer också för att få dit mer folk så kommer det förhoppningsvis växa för varje år också...

Men jag kommer i år iallafall om de blir nått och inget allvarligt står i vägen, även att jag inte har nån vidare bil nu så uppskattar jag fortfarande andra fina bilar.. smile

bobbo22
8 januari 2011 · 313 Inlägg

ja det är ju inte att jag ska snika åt mig pengar jag skriver gärna upp vart pengarna går till i forumet
det är bara kul att det kan komma lite snygga bilar till skänninge smile smile

RayRayADT Sportcar for Life
9 januari 2011 · 315 Inlägg

bobbo22 skrev:
ja det är ju inte att jag ska snika åt mig pengar jag skriver gärna upp vart pengarna går till i forumet
det är bara kul att det kan komma lite snygga bilar till skänninge smile smile

jo precis, men om arrangören får in en extra slant så blir den/de personerna mer motiverade att fixa fler träffar + att nästa träff kanske kan läggas ut mer pengar på så att den blir ännu bättre, eller?

bobbo22
9 januari 2011 · 313 Inlägg

japp alla pengar som blir kvar går till nästa träff helt rätt.
har nu kollat med en affär i stan så nu kan vi sälja korv/dricka på träffen till bra peng smile och det är ju alltid bra.
har mailat runt lite nu till olika företag om pokaler o priser.

bobbo22
9 januari 2011 · 313 Inlägg

jobbar nu med att hitta  ett bra datum kom förslag på  vad som skulle passa

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang