6487
Sök

hur fin ska en bil vara för utställning?

326 Inlägg
20 juli 2006
Trådstartare
tjenare! jag funderar hur fin en bil ska vara för att man ska våga ställa ut den! kanske är svårt å svara på men på ett ungeför! hade inte räklant med priser men bara visa upp mitt konstvärk! kasnke är lättare å svara på om jag lägger upp lite billder när den är klar! men men så jag vet vad jag ska sickta på!

Banracing licens avklarad, driftinlicens på gång!

Trucker
93 Inlägg
20 juli 2006
D undra jag oxå!
ganska pinsamt om man själv tycker att bilen e skit fin, o åker o ställer ut den så tycker ingen annan om dn!
E nog d värsta som kan hända!

// Leekapågen

326 Inlägg
20 juli 2006
Trådstartare
hehe aaa! men man tycker ju att den inte kan va sämst i vilket fall som hällst! skulle passat på du efftersom bilen lackas om typ 3 veckor å jag får körkort om kanske 2 monader!

BMW Power
2 362 Inlägg
20 juli 2006
Beror på vad ni menar för träff. En Mässa kanske är lite svårt att veta om man passar in i, därför är det väl bättre och låta dom bjuda in folk som håller i det. Som t.ex. SCF gör för sina mässor. Men sedan när man kommer till t.ex. En dag på strippen. Då är det gratis och allt sådant att ställa ut, då spelar det inte så stor roll egentligen hur fin bil man har, bara man gillar den själv tongue mest för att umgås med andra som kanske också äger samma modell utav bil eller sådant. Ställde själv ut bilen på EDPS Tullinge, och jag tycker inte att min bil håller någon utställningsklass som helst, men där stod den bland andra VW:s så det vart trevligt smile

Mvh Kevin

BMW, bogsering med wire :/

2 652 Inlägg
20 juli 2006
behöver nog inte vara orolig är ofta inga riktiga värstingar på en dag på strippen mm som på elmia mm .

326 Inlägg
20 juli 2006
Trådstartare
hehe ne det va typ som en dag på strippen jag tänte på! okej fan va nice! är det någon utställning i höst? typ efter mitten av september?

2 652 Inlägg
20 juli 2006
mantorp tror jag är någon gång där "inte säker"

sen får du ju räkna med jävligt mkt snygga bilar smile men har sett en hel del som bara har större fälgar + lite ljud . o allmänt fräscha

326 Inlägg
20 juli 2006
Trådstartare
hehe okej hehe ja jag har både ljud å fäljar å rieger paket! å vinge! så då borde den passa in ju!

Ollikkala Racing
1 724 Inlägg
20 juli 2006
Tycker man att sin bil är snygg och att den inte ser ut som nått man möter gatan hela tiden så är det bara o köra tycker jag, har sett en del bilar på utställningar som ser ut som skit genom att ha t.ex riktigt dålig lack och spackelkanter som skulle behövt mkt mer slipande så bara man är nogrann med detaljer så märks det.

- Time Attack -

326 Inlägg
20 juli 2006
Trådstartare
hehe okje då ska den på utställning i höst frågan är bara vilken!

231 Inlägg
20 juli 2006
åk till nån strippdag o visa upp bilen..får du positiv kritik kan du våga dig på o ställa ut på mässa! / Dewen, the one and only!

1 231 Inlägg
20 juli 2006
asch det är bara ställa ut på tex en dag på strippen , säve ås så ...
finns mkt skit där också om jag ska vara ärlig ... smile
inte skit , men mkt som är sådär inte wow ...

326 Inlägg
20 juli 2006
Trådstartare
hehe okej men vet ni nån dag i höst där jag kan prova lyckan på en utställning?

2 652 Inlägg
20 juli 2006
i höst börjar de nog bli dåligt .

sen tycker ju inte alla om alla bilar så . alla bilar på elmia är inte heller wow ,. finns en del som är blää o usch

Wankel
1 080 Inlägg
20 juli 2006
det viktigaste är nog att den hellre är välskött och städad än vrålstylad

MDS Västerås

1 231 Inlägg
20 juli 2006
StiFf skrev:
det viktigaste är nog att den hellre är välskött och städad än vrålstylad

word ! big_smile

Billackerare
737 Inlägg
20 juli 2006
Kinnekulle är väl i början av september? En dag på racerbanan eller vad det nu heter.

Corrado VR6R 3.0 Turbo

2 652 Inlägg
20 juli 2006
ja just de dit kan du komma .

Old School Ford
600 Inlägg
20 juli 2006
Polera upp den och ta några snygga kort med alla delarna på så får vi se då?

Cars for a living , Capri for life!
Ford Capri -78: http://www.garaget.org/?car=132079
WitchCraft - Vi styr och ställer!

914 Inlägg
20 juli 2006
http://www.emmanet.se/tavlingar/kalendern.html
kolla in där finns en del trevliga möten..

Sök