2118
Sök

Volvo 850 stolar i en volvo 940

65 Inlägg
15 mars 2011
har plockat ur dom ur en 850. testat dom i 940in funka fint. och nu sitter de i traktorn.

65 Inlägg
15 mars 2011
får tat imorrn då.

1 168 Inlägg
16 mars 2011
lägg upp här i tråden, bild på fästen, osv är väl givet antar jag? smile

Säl-Tämjare...
1 024 Inlägg
18 mars 2011
Trådstartare
har sålt stolarna så jag har inte det problemet längre, men tack för alla svar smile

Vilket jävla drag :)

1 168 Inlägg
18 mars 2011
Ok! göttmos, får hoppas dock att pokemon lägger upp sina bilder snart smile

65 Inlägg
18 mars 2011
jimmzzan skrev:

jag har tyvärr haft lite fullt upp. har kollat till det igen. och jag påstår fortfarande att det passar. men ska fixa bilder så fort ja kan.

OEM Rox
245 Inlägg
22 mars 2011
johnpokemon skrev:
jimmzzan skrev:

jag har tyvärr haft lite fullt upp. har kollat till det igen. och jag påstår fortfarande att det passar. men ska fixa bilder så fort ja kan.

Hur går det då??

"Varför FWD? Jo, för RWD är som att sätta hästen bakom vagnen."
Ja, och hur fort går en häst och vagn?
----------
Det stavas Stereo, inget annat.

65 Inlägg
22 mars 2011
Tias88 skrev:
johnpokemon skrev:
jimmzzan skrev:

Hur går det då??

det går väldigt segt då jag har massa annat att fixa också.

1 653 Inlägg
22 mars 2011
johnpokemon skrev:
Tias88 skrev:
johnpokemon skrev:

Hur går det då??

mao bs...

Nissan R32 Skyline
Projekttråd: Thullen - Skyline R32 GTS-T

300 Inlägg
22 mars 2011
johnpokemon skrev:
Tias88 skrev:
johnpokemon skrev:

Hur går det då??

Jasså är du data tekniker? för hinna sitta vid datan å kolla garaget funkar ju även att du har fullt upp? wink är inte på någons sida, de är bara roligt att så fort 2 bråkar om något å den ena parten kräver bild eller dylikt bevismatrial så får den andra helt plötsligt fullt upp...

65 Inlägg
22 mars 2011
142R skrev:
johnpokemon skrev:
Tias88 skrev:

Hur går det då??

Jasså är du data tekniker? för hinna sitta vid datan å kolla garaget funkar ju även att du har fullt upp? wink är inte på någons sida, de är bara roligt att så fort 2 bråkar om något å den ena parten kräver bild eller dylikt bevismatrial så får den andra helt plötsligt fullt upp...

tänkte att jag skulle ta bilder på dagen. men när man först kommer hem ganska sent och sen har saker att göra blir det lite svårt. jag ska ta bilder. men de kommer när de kommer.

246 Inlägg
19 september 2011
Jag är också intresserad av att ha min 850 inredning i en 940 nu till vintern! Men bildbevis på att det passar sökes! big_smile

Sök