3425
Sök

Android lur för ca 4k vilken ska man välja ?? :P

1 062 Inlägg
4 februari 2011
Trådstartare
ja ngn som har förslag på en bra android lur för runt 4 k tongue

e lite inne på desire lr desire hd

men finns ju en hel del andra med hmm

så ngn som har ett annat bra förslag?? tongue

Team Björkeryd

467 Inlägg
5 februari 2011
Jag köpte nyss en desire hd. E grymt nöjd. Trodde den stora skärmen skulle vara för stor, men icke! E underbart med stor skärm! Ska du ha en HTC så ska du ha hd. Kolleger på jobbet har vanliga desire och desire z. Men deras e inte alls lika rappa i menyerna osv.. så satsa på hd!

En volvo går att bygga på två sätt: rätt sätt eller fel sätt. En Saab går att bygga på 27 sätt: ett av dem är rätt.

1 062 Inlägg
5 februari 2011
Trådstartare
Blev en vanlig desire. HDn kändes tyvärr alldeles för stor hmm

Team Björkeryd

467 Inlägg
5 februari 2011
Aj då. Du kommer ångra dig tror jag.. som jag sa så vänjer man sig. Kollegan på jobbet köpte en vanlig desire, och han ångrar sig redan..

En volvo går att bygga på två sätt: rätt sätt eller fel sätt. En Saab går att bygga på 27 sätt: ett av dem är rätt.

Biltokig elektriker
3 352 Inlägg
5 februari 2011
Har själv en htc wildfire, tycker den är rapp och bra. Kostade 2600.

Ingen himmel är så blå som min
2 983 Inlägg
5 februari 2011
Hoffmeister2 skrev:
Aj då. Du kommer ångra dig tror jag.. som jag sa så vänjer man sig. Kollegan på jobbet köpte en vanlig desire, och han ångrar sig redan..

Vad ångrar han? Jag ångrar inte att jag köpte en Desire (utan HD). HDn känns för stor, även om du vant dig.. Ångrar man sig har man kanske större krav från början, men har man inte det finns det ju inget att ångra?

/Mattias

1 062 Inlägg
5 februari 2011
Trådstartare
Jag gick ju från sonyericssons bas modell till denna så jag kommer nog vara mer än nöjd smile

typ enda anledningen att jag skaffade en sån här lur va ju att få tex spotify å bandit rock i bilen tongue

Team Björkeryd

467 Inlägg
5 februari 2011
Bara du blir nöjd!

Allmänt envis
12 512 Inlägg
5 februari 2011
Du gjorde helt rätt i att välja en Desire, HD är dels för stor och sedan har den en sämre skärm än lillebror. Större är inte alltid bättre!

Motorer är som människor; Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.

Sök