Volvo V70N T5 STYLING OCH MYCKET MER ( DEVIL EYES PÅ FÖRST PÅ V70N ;)

patrik90j
4 maj 2011 · 847 Inlägg

NeOx skrev:

patrik90j skrev:

NeOx skrev:

Det är ett duktigt bra pris.. ta det.. dessutom är det inte så lätt att sälja bilar i dagens läge... sad

jo funderar på det dock kommer jag gå runt 50 tusen minus på bila hmm
mjo det är ju fel tiden för jämnan tycker jag för affärer=/

Det är ju det som är så tråkigt med bilstyling... sad
Men det är ju ändå annars rätt tid på året att sälja denna sortens bilar.. smile

jo de är ju de:)
'
har ju även lite bilar jag kollar på nu som e intressant t.ex
saab 9-5 aero
impreza
supra
eller en R smile

Audi S6 5,2L V10 "GO BIG" (2007)
NeOx Saab 9-3 bioPOWER
4 maj 2011 · 463 Inlägg

patrik90j skrev:

NeOx skrev:

patrik90j skrev:

jo funderar på det dock kommer jag gå runt 50 tusen minus på bila hmm
mjo det är ju fel tiden för jämnan tycker jag för affärer=/

Det är ju det som är så tråkigt med bilstyling... sad
Men det är ju ändå annars rätt tid på året att sälja denna sortens bilar.. smile

jo de är ju de:)
'
har ju även lite bilar jag kollar på nu som e intressant t.ex
saab 9-5 aero
impreza
supra
eller en R smile

Varför inte en 9-3 sc?? smile Kan få min för 110.000!! Såg annonsen på blocket nu.. hoppas inte folk hakar upp sig för mycket på milantal bara.. för den hade ju ändå rullat en bit... men verkar ändå vara i sjukt fint skick! smile

Here's my key
Philosophy
A freak like me
Just needs infinity
patrik90j
4 maj 2011 · 847 Inlägg

NeOx skrev:

patrik90j skrev:

NeOx skrev:

Det är ju det som är så tråkigt med bilstyling... sad
Men det är ju ändå annars rätt tid på året att sälja denna sortens bilar.. smile

jo de är ju de:)
'
har ju även lite bilar jag kollar på nu som e intressant t.ex
saab 9-5 aero
impreza
supra
eller en R smile

Varför inte en 9-3 sc?? smile Kan få min för 110.000!! Såg annonsen på blocket nu.. hoppas inte folk hakar upp sig för mycket på milantal bara.. för den hade ju ändå rullat en bit... men verkar ändå vara i sjukt fint skick! smile

hehe byttes affärwink?
den e sörvad enligt boken och full stämplad smile och alla papper finns smile

Audi S6 5,2L V10 "GO BIG" (2007)
Mog1 High on diesel and gasoline
4 maj 2011 · 368 Inlägg

Patrik, Jag kommer säga upp kontakten om du byter till dig en saab jävel, tongue vad tror du han vill byta för? jo för han har fattat vad saab är för skrot haha tongue

Volvo 945 "Gråben" (1992)
Volvo S60-R "Blacked Out" (2004)
Glimbrink
4 maj 2011 · 723 Inlägg

Mog1 skrev:
Patrik, Jag kommer säga upp kontakten om du byter till dig en saab jävel, tongue vad tror du han vill byta för? jo för han har fattat vad saab är för skrot haha tongue

exakt

Kolla gärna in mitt projekt: V70 T5 98
NeOx Saab 9-3 bioPOWER
4 maj 2011 · 463 Inlägg

Mog1 skrev:
Patrik, Jag kommer säga upp kontakten om du byter till dig en saab jävel, tongue vad tror du han vill byta för? jo för han har fattat vad saab är för skrot haha tongue

Har jag sagt att jag vill byta? Står det nånstans eller? Eller har du lässvårigheter kanske? Sälja den ska jag... Och nästa bil blir en SAAB muhaha... en gång saab alltid  saab.. smile

Here's my key
Philosophy
A freak like me
Just needs infinity
patrik90j
4 maj 2011 · 847 Inlägg

NeOx skrev:

Mog1 skrev:
Patrik, Jag kommer säga upp kontakten om du byter till dig en saab jävel, tongue vad tror du han vill byta för? jo för han har fattat vad saab är för skrot haha tongue

Har jag sagt att jag vill byta? Står det nånstans eller? Eller har du lässvårigheter kanske? Sälja den ska jag... Och nästa bil blir en SAAB muhaha... en gång saab alltid  saab.. smile

jag blir bara mobbad om jag köper saab tongue

Audi S6 5,2L V10 "GO BIG" (2007)
-ekgbg-
4 maj 2011 · 977 Inlägg

patrik90j skrev:

-ekgbg- skrev:

patrik90j skrev:
Eventult Tillsalu! Pm För Info

Det va inte länge du hade den kärran. big_smile

DET ÄR JU BYGGANDET SOM E KUL BLIR JU RAST LÖS UTAN ATT HA NÅGOT ATT BYGGA PÅ :p

Jag förstår dig. Det är ju bygget dom är roligt. Men hade jag suttit i samma sits som dig då hade jag nog allt velat kört runt på lite träffar och visa upp bilen. Hoppas att du får bra betalt för bilen. wink

patrik90j
4 maj 2011 · 847 Inlägg

-ekgbg- skrev:

patrik90j skrev:

-ekgbg- skrev:

Det va inte länge du hade den kärran. big_smile

DET ÄR JU BYGGANDET SOM E KUL BLIR JU RAST LÖS UTAN ATT HA NÅGOT ATT BYGGA PÅ :p

Jag förstår dig. Det är ju bygget dom är roligt. Men hade jag suttit i samma sits som dig då hade jag nog allt velat kört runt på lite träffar och visa upp bilen. Hoppas att du får bra betalt för bilen. wink

sant men kliar i byggtarmen:P

Audi S6 5,2L V10 "GO BIG" (2007)
bleedingstar
5 maj 2011 · 270 Inlägg

Du är väl inte den som är känd för att tjäna pengar på saker och ting du köper och säljer, visserligen så går man alltid back på att styla bilar! Du har ju dock "turen" med o ha en pappa som pröjsar det mesta åt dig ;P

NeOx Saab 9-3 bioPOWER
7 maj 2011 · 463 Inlägg

Varför har du sänkt priset till 120.000?? Hade du inte bud på denna summan sa du!?!??! Tror ändå många hakar upp sig på att köpa en v70 från 02 som rullat minst 28.000 mil för 120.000... men men lycka till!

Here's my key
Philosophy
A freak like me
Just needs infinity
hangman
8 maj 2011 · 2 174 Inlägg

för 120 tusen får du en äkta s60 R som gått 20 tusen mil, en bmw m5 02 tex, Aldrig att man köper en stylad volvo kombi för så mycket hur fin den än är.

Vad har du "kostat" på ? ljud,fälgar,kjolar? Det är mycket pengar såklart men den har gått för långt, fan hade den gått 10 hade du nog fått runt 100 om du haft tur.

Jag har lagt ärliga 120 på min men kan inte begära mer än 80, visst att den är några årsmodeller äldre än din, men den är helt omlackad hela bilen innuti och utanpå, helt nyrenoverad motor 2011, värre turbo, även inredning, ljud,bromsar,avgassystem, polering m.m sånt du saknar helt.

Att begära 120 tusen för din bil är iaf ett skämt. Lägg dig på resonabla, 85 kanske folk nappar, men bara kanske.

hangman
8 maj 2011 · 2 174 Inlägg

bleedingstar skrev:
Du är väl inte den som är känd för att tjäna pengar på saker och ting du köper och säljer, visserligen så går man alltid back på att styla bilar! Du har ju dock "turen" med o ha en pappa som pröjsar det mesta åt dig ;P

Det är inte svårt styla bilar, känner man rätt lackerare som kan hålla ner priset går det göra massor, jag har ägnat många hundra timmar på högglanspolering sen kastat på bilarna ny bra lack och jag har nog inte förlorat på någon av mina 25 trimmade stylade bilar, förutom sista volvon som blir en förlust affär men den är något utöver det vanliga när man börjar kolla detaljer.

Danne_1977
8 maj 2011 · 3 292 Inlägg

Helt klart intressant.. tycker kanske att man kan testa att sälja för det man känner för.. personligen skulle jag nog inte sälja en bil som jag nyligen fixat.. roligare att ha kvar o glida i och känna att man fått valuta för pengarna och tiden man lagt ner... big_smile  hur som helst.. lycka till med försäljningen och ska bli roligt att se nästa projekt ... big_smile

** Volvo 765 Dieselkonvertering på G, D24TIC motorpaket sökes **
Derbi
8 maj 2011 · 1 531 Inlägg

Seriöst lägg ner och klaga på det priset han valt att sätta ut bilen på. Det är upp till honom och bilen är riktigt snygg. Det är inte alla som hakar upp sig på att bilen gått långt utan det finns dom som värderar hur mycke tid och energi som är nerlagt på bilen.

stoltosmart
8 maj 2011 · 885 Inlägg

Derbi skrev:
Seriöst lägg ner och klaga på det priset han valt att sätta ut bilen på. Det är upp till honom och bilen är riktigt snygg. Det är inte alla som hakar upp sig på att bilen gått långt utan det finns dom som värderar hur mycke tid och energi som är nerlagt på bilen.

Håller med dig och en välservad bil som gått långt skulle jag ta alla dar i alla fall mot en som inte gått långt o e dåligt servad man får få titta på det med.

Det är mycket enkelt att verka dum, men varför envisas folk ändå med att verka smarta.
Saab 9-3 tx "Ttid" (2011)
Sleepy69
8 maj 2011 · 24 Inlägg

hangman skrev:
för 120 tusen får du en äkta s60 R som gått 20 tusen mil, en bmw m5 02 tex, Aldrig att man köper en stylad volvo kombi för så mycket hur fin den än är.

Vad har du "kostat" på ? ljud,fälgar,kjolar? Det är mycket pengar såklart men den har gått för långt, fan hade den gått 10 hade du nog fått runt 100 om du haft tur.

Jag har lagt ärliga 120 på min men kan inte begära mer än 80, visst att den är några årsmodeller äldre än din, men den är helt omlackad hela bilen innuti och utanpå, helt nyrenoverad motor 2011, värre turbo, även inredning, ljud,bromsar,avgassystem, polering m.m sånt du saknar helt.

Att begära 120 tusen för din bil är iaf ett skämt. Lägg dig på resonabla, 85 kanske folk nappar, men bara kanske.

Han har ingen fjortis bild som profilbild iaf...

En dag blir jag duktig också...
patrik90j
9 maj 2011 · 847 Inlägg

huv grillen sitter även på nu så nya ägaren slipper fixa de smile

https://www1.garaget.org/archive/122/121233/233658/233658-2331244.jpg

Audi S6 5,2L V10 "GO BIG" (2007)
hemmafixarn
9 maj 2011 · 368 Inlägg

riktigt snygg v70 smile synd att du säljer den hmm

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang