a kickade igång seg burke. haha roliga klipp hahaha såg fabbes klipp igår på tuben. "men han kan inte kasta sig in framför" var det en trött mösa som sa i bakrunden vad ska vi hitta på i morogn?
Har ni hunnit kolla isen? Jag har kollat isen längre upp i långtarmen och den är det absolut inge fel på har inte hänt nånting mer än att ytan har blivit lite blankare och vallarna hådrare!
Kör ni imorn som vanligt klockan 12? tänkte komma och prova lite om det är okej å man inte är för mycket ivägen?
Har ni hunnit kolla isen? Jag har kollat isen längre upp i långtarmen och den är det absolut inge fel på har inte hänt nånting mer än att ytan har blivit lite blankare och vallarna hådrare!
Kör ni imorn som vanligt klockan 12? tänkte komma och prova lite om det är okej å man inte är för mycket ivägen?
har borr om det saknas
Nej kanske tar en sväng ner om jag hinner Okej men det låter ju bra Det värsta är att det är så jävla spårigt när alla med isdäck har kört så det är lite svårt och köra men det går
Japp, kl 12 som vanligt Vissa är där redan vid elva. Självklart är det okej! Banan är till för alla, även jag kör trots att jag har framhjulsdrift men det går ändå. Det är bra om du tar med borr om man är lite osäker.