5749
Sök

Angående: Stående Iskörningsträff på Ekerö varje söndag kl. 12.00

9 Inlägg
6 mars 2011
Kommer nog och tittar förbi en stund men blir ingen körning för min del! smile

167 Inlägg
6 mars 2011
matte_dj skrev:
jag kommer big_smile riktigt fin väder!!

jag kan ta med armpuffar och badringar till alla! big_smile

Fullständigt galen
319 Inlägg
6 mars 2011
Vinga skrev:
jag kan ta med armpuffar och badringar till alla! big_smile

var är den där förbanade gilla knappen som alla tjatar om på facebook? >.<

Full gas spar tid!
Loud pipes saves lives!
Full choke och öppna spjäll!
N.O.S Cruisers Stockholm

186 Inlägg
6 mars 2011
Trådstartare
Det blir av smile Nu är det oerhört fint väder också, så vi åker ner om en halvtimme kanske smile

17 Inlägg
6 mars 2011
Jag kommer idag med! smile

186 Inlägg
6 mars 2011
Trådstartare
Härlig dag idag! smile Trots att banan var väldigt spårig så gick det bra och köra, synd att vi var lite färre den här gången hmm Förhoppningsvis så blir det av nästa helg med om kylan håller sig men det blir troligen sista gången smile
Senast redigerat av daniel_audi92 (6 mars 2011)

162 Inlägg
6 mars 2011
Det var riktigt jäkla kul på ien idag! Hoppas det bleb lite roliga bilder och filmer när jag och polarn jagade varandra. wink

Team Whiplash Racing
210 Inlägg
6 mars 2011
Har massor med bilder från när ni jagade varandra. Dyker upp i veckan. För övrigt en riktigt skön dag med sol och allt.
Senast redigerat av rymdhunden (6 mars 2011)

Team Whiplash Racing
In och gilla på facebook ------> https://www.facebook.com/pages/Rymdhund … 8989961905

Fullständigt galen
319 Inlägg
6 mars 2011
kanon dag idag smile hade riktigt kul trots några avåkningar och löjliga stopp (bara för att jag kör odubbat och öppen diff) och sen tappade jag luckan till bogseröglan fram sad får leta rätt på den nästa helg tongue
jag tog en del bilder jag också men då var det inte så många ute hmm

Full gas spar tid!
Loud pipes saves lives!
N.O.S Cruisers Stockholm

167 Inlägg
6 mars 2011
Chevrolet_racing skrev:
kanon dag idag smile hade riktigt kul trots några avåkningar och löjliga stopp (bara för att jag kör odubbat och öppen diff) och sen tappade jag luckan till bogseröglan fram sad får leta rätt på den nästa helg tongue

Haha skyll på däcken och diffen du bara tongue

17 Inlägg
6 mars 2011
daniel_audi92 skrev:
flipflash skrev:
Har ni hunnit kolla isen?
Jag har kollat isen längre upp i långtarmen och den är det absolut inge fel på har inte hänt nånting mer än att ytan har blivit lite blankare och vallarna hådrare!big_smile

Kör ni imorn som vanligt klockan 12? tänkte komma och prova lite om det är okej å man inte är för mycket ivägen?

har borr om det saknas

Nej kanske tar en sväng ner om jag hinner smile Okej men det låter ju bra smile Det värsta är att det är så jävla spårigt när alla med isdäck har kört så det är lite svårt och köra men det går smile

Japp, kl 12 som vanligt smile Vissa är där redan vid elva. Självklart är det okej! Banan är till för alla, även jag kör trots att jag har framhjulsdrift men det går ändå. Det är bra om du tar med borr om man är lite osäker.

Tack för en trevlig eftermiddag första besöket på er bana. hade roligt och alla va trevliga! Hoppas jag inte va ivägen allt förmycket?

Väntar spänt på film och bilder från alla med kameror skit kul att det är folk som lägger tid på att fota och filma!

Frågade några om det här med plogpengar men va tydligen inget sånt den här helgen?
Skickar gärna på en hundring i dricks till bonden för plogning om de skulle va så:)

162 Inlägg
6 mars 2011
flipflash skrev:
daniel_audi92 skrev:
flipflash skrev:
Har ni hunnit kolla isen?
Jag har kollat isen längre upp i långtarmen och den är det absolut inge fel på har inte hänt nånting mer än att ytan har blivit lite blankare och vallarna hådrare!big_smile

Kör ni imorn som vanligt klockan 12? tänkte komma och prova lite om det är okej å man inte är för mycket ivägen?

har borr om det saknas

Nej kanske tar en sväng ner om jag hinner smile Okej men det låter ju bra smile Det värsta är att det är så jävla spårigt när alla med isdäck har kört så det är lite svårt och köra men det går smile

Japp, kl 12 som vanligt smile Vissa är där redan vid elva. Självklart är det okej! Banan är till för alla, även jag kör trots att jag har framhjulsdrift men det går ändå. Det är bra om du tar med borr om man är lite osäker.

Tack för en trevlig eftermiddag första besöket på er bana. hade roligt och alla va trevliga! Hoppas jag inte va ivägen allt förmycket?

Väntar spänt på film och bilder från alla med kameror skit kul att det är folk som lägger tid på att fota och filma!

Frågade några om det här med plogpengar men va tydligen inget sånt den här helgen?
Skickar gärna på en hundring i dricks till bonden för plogning om de skulle va så:)

"Bonden" var skå elektriska som hade plogat en bana på ekerösidan för att få ha sin bana ifred på andra sidan pölen wink
Filmen med vår avslutande kamp ska bli spännande att se. Kan blivit bra eller så blev det bara snörök.

6 Inlägg
6 mars 2011
kanon dag hade riktigt kul trots att man åkte caprice tongue
Senast redigerat av kryckan_08 (6 mars 2011)

442 Inlägg
6 mars 2011
flipflash skrev:

Du körde grön S2, eller hur?

Jävlar anamma vad det gick undan på isen, var ju ingen idé att hetsa när man såg dig närma dig i bakspegeln. smile

Team Whiplash Racing
146 Inlägg
7 mars 2011
Tack för igår. Vart till att titta för min del.såg på nyheterna att björnarna börjar vakna ifrån ide nu. Det är väl de största vår tecknet hitills. Snart sommar=)

Team Whiplash Racing

Fullständigt galen
319 Inlägg
7 mars 2011
Vinga skrev:
Chevrolet_racing skrev:

hahaha om jag gör tongue fast sen var det ju lite skit bakom spakarna också tongue

Full gas spar tid!
Loud pipes saves lives!
N.O.S Cruisers Stockholm

17 Inlägg
7 mars 2011
MiWi skrev:
flipflash skrev:

Jävlar anamma vad det gick undan på isen, var ju ingen idé att hetsa när man såg dig närma dig i bakspegeln. smile

jo precis körde grön s2a.

jo den duger... skulle vilja ha lite mera punch så den orkar på 3an också annars e den ganska okej.

slitna däck också.

vilken bil körde du?

vilka e killarna som satte kameran på mitt tak? så man får ansikten på folk. det fotade en jäkla massa? e skit sugen på och se/höra om det blev några häftiga foton / film var hamnar allt?

om nån som fått några häftiga bilder har lust att skicka till mig i fullformat vore jag väldigt tacksamt.

hoppas att vädret fortsätter som idag så det blir åka en helg till!

442 Inlägg
7 mars 2011
flipflash skrev:
MiWi skrev:
flipflash skrev:

jo precis körde grön s2a.

jo den duger... skulle vilja ha lite mera punch så den orkar på 3an också annars e den ganska okej.

slitna däck också.

vilken bil körde du?

vilka e killarna som satte kameran på mitt tak? så man får ansikten på folk. det fotade en jäkla massa? e skit sugen på och se/höra om det blev några häftiga foton / film var hamnar allt?

om nån som fått några häftiga bilder har lust att skicka till mig i fullformat vore jag väldigt tacksamt.

hoppas att vädret fortsätter som idag så det blir åka en helg till!

Dum som jag är glömde jag min kamera hemma, tur däremot att de andra hade kamerorna uppe! smile

Jag körde svart Bmw E36, snurrade framför dig en gång samt försökte släppa förbi dig när du väl kom bakom... smile

167 Inlägg
7 mars 2011
Chevrolet_racing skrev:
Vinga skrev:
Chevrolet_racing skrev:

hahaha om jag gör tongue fast sen var det ju lite skit bakom spakarna också tongue

haha Mesta skiten satt nog bakom ratten wink hihi

Sök