Första Bilen :)

Nipfel
22 juli 2006 · 268 Inlägg

Då var min första bil köpt! big_smile

En Hinda Civic ESi 93a uttagen 94, 2ägare, svensksåld, röd..  går riktigt fint! smile riktigt nöjd med bilen!

Bilder finns i mitt garage!

/ Nipfel

Spelis
22 juli 2006 · 1 926 Inlägg

Trevligt ! fin bil också. har du några styling planer på gång ?? Enligt mitt tycke räcker det med en japps dämpare, 17" fälgar och en sänkning sats..då är bilen kanon snygg  ! lycka till wink

Nipfel
22 juli 2006 · 268 Inlägg

tackar smile du har helt rätt i det du säger, annan dämpare, sänkning å andra fälgar.. då lbir den riktigt snygg! smile ska leka lite i photoshop nån dag å se hur den blir smile men inget bodykit eller annt krimskrams påväg och kommer nog inte bli det heller smile

Spelis
22 juli 2006 · 1 926 Inlägg

det räcker med det vi sa..spec när det där din första bil..wink

Nipfel skrev:
tackar smile du har helt rätt i det du säger, annan dämpare, sänkning å andra fälgar.. då lbir den riktigt snygg! smile ska leka lite i photoshop nån dag å se hur den blir smile men inget bodykit eller annt krimskrams påväg och kommer nog inte bli det heller smile

Nipfel
22 juli 2006 · 268 Inlägg

aa, precis.. men behåller jag denna länge om den e felfri så blir det nog nått lite mer smile men de e ju i framtiden smile

Azzliqr German Engineering
22 juli 2006 · 71 Inlägg

Honda suger! E ju som å köra en påse skridskor!

Det är kul när det svänger!
--------------------------------------------------------------------------------
Nipfel
22 juli 2006 · 268 Inlägg

haha, de märks att du aldrig kört en honda v-tec då smile

Darkie dARKiE
22 juli 2006 · 5 031 Inlägg

han har ingen bil heller så antar att han är cirka 16-17 år och hänger med volvo fantasterna, så ta inte åt dej! honda är bra bilar ialf motorerna! och går att få riktigt snygga! fin bil du skaffat! ciao /darkie

MITT BMW 328i E36 PROJEKT Just nu, SÅLD..
MITT BMW 525i E39 PROJEKT Just nu, väntan på M5-optiken... Fälgarna monterade
Gizmojohan
22 juli 2006 · 3 295 Inlägg

Azzliqr skrev:
Honda suger! E ju som å köra en påse skridskor!

nödvändigt?

fin bil BTW..

Nipfel
22 juli 2006 · 268 Inlägg

tack så mkt Slave_joe och Darkie!

haha, nä, tar inte ett åt mig ett dugg, han har inte ens en bil uppe och 2inlägg på forumet, seriöst smile vet om att honda gör bra bilar.. men rosten e de lite värre me, har tur å har minimalt me ytrost i skärmkanterna.. syns knappt, men de ska bort smile

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang