Inför: Bilträff/utställning i Uppsala 21/5 - 2011 (uppd. 8/3-2011)

BERNI
14 februari 2011 · 252 Inlägg

Hej.
Berni heter jag, jobbar på Mekonomen Boländerna i Uppsala.
Det är så att vi har tänkt anordna en bilträff/utställning lördagen den 21/5 -2011 utanför vår butik på rapsgatan 1E i Uppsala.

Upplägget är enkelt, det är först och främst en träff för att samla alla bilentusiaster i Uppsala med omnejd på samma ställe, lite som Plantagen var på söndagarna för en 5-6år sen.
Det kommer även att vara utställning för de som vill ställa ut sin bil.
Utställningen är frivillig och gratis. De som vill ställa ut sin bil kommer in till butiken, skriver upp sig och får ett nummer.
Det enda man tävlar i är peoples choice 1 till 5. Så vem som helst kan vinna mao!

Dessutom kommer Meguiars att ha ett "Bästa Puts-pris"

Priserna för utställningen kommer att variera, självklart pokaler men även allt från en effektmätning, presentkort på mekonomen, till bilvårdsartiklar och dyl.
Förutom privata bilar kommer flera av Uppsalas styling/tuning butiker (SCS, PBZ) och klubbar (SFR, Racet.se, Wescrape) att finnas på plats med både tält och bilar. Likaså kommer några av våra leverantörer för att visa upp produkter och ev några av deras utställningsbilar (Meguiars, mfl.)
Vi har tänkt att träffen skulle börja kl 15.00 och hålla på till kl 18.00, det kommer att finnas tvättområde om man vill tvätta, putsa och dyl på sin bil innan man ställer ut den. tvättområdet kommer att vara tillgängligt från och med kl ca 13.30 och det kommer att finnas högtryckstvätt, hinkar, svampar och bilvårdsprodukter för de som vill använda.
Målet är att samla Uppsalas bilintresserade människor, ha roligt och få Uppsala att vakna upp så att det börjar hända saker i stan igen.

Hoppas att så många som möjligt kommer ner, om inte för att ställa ut sin bil bara för att snacka lite och umgås med andra likasinnade.
Mvh
// Berni / Mekonomen Boländerna Uppsala

Senast redigerat av BERNI (12 maj 2011)

Got vtec?
Honda S2000 "Den röda." (2003)
Dahlhjelm
14 februari 2011 · 234 Inlägg

Ser fram emot detta!

mrpalmer
14 februari 2011 · 796 Inlägg

Fan vad roligt! Kul att det händer lite i denna lilla stad smile Tror inte jag ställer ut dock, 9-3an är inte tillräckligt fin för det, men kommer det gör jag! big_smile

Hemma bra, garaget BÄST!
Dahlhjelm
14 februari 2011 · 234 Inlägg

mrpalmer skrev:
Fan vad roligt! Kul att det händer lite i denna lilla stad smile Tror inte jag ställer ut dock, 9-3an är inte tillräckligt fin för det, men kommer det gör jag! big_smile

Den är riktigt fin, Platsar helt klart på bilträffen. wink

mrpalmer
14 februari 2011 · 796 Inlägg

Dahlhjelm skrev:

mrpalmer skrev:
Fan vad roligt! Kul att det händer lite i denna lilla stad smile Tror inte jag ställer ut dock, 9-3an är inte tillräckligt fin för det, men kommer det gör jag! big_smile

Den är riktigt fin, Platsar helt klart på bilträffen. wink

Nja, är inte helt nöjd än wink Fast snyggare en orginal! De flesta pengarna just nu ska dock gå till bröllop, men får väl se, är för jävla sugen på att lacka om hela bilen smile Menar du att den platsar för att ställa ut så folk kan rösta och ha sig? tongue

Hemma bra, garaget BÄST!
Dahlhjelm
14 februari 2011 · 234 Inlägg

Prova wink Vet många som gillar svarta stilrena Saabar, Speciellt i Uppsala wink

mrpalmer
14 februari 2011 · 796 Inlägg

Dahlhjelm skrev:
Prova wink Vet många som gillar svarta stilrena Saabar, Speciellt i Uppsala wink

hehe, får väl göra så men då måste jag lacka om bilen innan wink Dina bilar är förjävla läckra alltså! smile

Hemma bra, garaget BÄST!
Atenza Never drive faster than your angel can fly
14 februari 2011 · 338 Inlägg

Intressant, det kanske man dyker upp på smile

Hellre Nürburgring än vigselring
Volvo V70 D5 AWD "R-Design" (2011)
_ExoN_
14 februari 2011 · 357 Inlägg

Jag kommer! smile

ekma-n wescrape
14 februari 2011 · 236 Inlägg

Helt klart! kommer!

FilipEkman
Mercedes E43 AMG "Diamond" (2017)
Nafets86
15 februari 2011 · 821 Inlägg

Vore skoj. bara att skriva in i almenackan

Volvo V60 "Rebel Blå" (2013)
jocke_c
15 februari 2011 · 28 Inlägg

ja det e väll bara att skruva på då smile

Cupra_
15 februari 2011 ·

Om jag är ledig och i Sverige kanske jag dyker över, verkar helt klart som en kul grej. Om man ställer ut eller inte vet jag inte, min bil är nog inte så mkt att se då det är så lite gjort än.. Sen beror det på lite andra omständigheter också såklart.

EW200 Maskinförare
16 februari 2011 · 11 Inlägg

Jag kommer garanterat dit, ska försöka göra nya bilen lite het innan...

JesperNilsson
17 februari 2011 · 71 Inlägg

Ska försöka planera ett besök wink Är ju där lite då och då ! Får samtala med sambon wink

Volvo V70 D4 "R-Design" (2013)
lilla_tingeling Inte riktigt normal!!!
17 februari 2011 · 271 Inlägg

Vi kanske dyker upp me "Pure Passion" om vädret e bra... smile

// Lelle

Döden knackade mig på axeln. Men jag räckte honom långfingret... Jag är inte klar med livet än!
Vinga
26 februari 2011 · 167 Inlägg

Ska försöka komma, fast bara kolla blir det för mig tongue

Praxy Mjuk som Sten
3 mars 2011 · 96 Inlägg

Mucho intressant! big_smile
Kommer nog med skylinen, om den duger smile

audi_a4_quattro
3 mars 2011 · 570 Inlägg

detta kanske skulle va nåt att planera in i kalendern wink alltid kul med träffar wink dock en bit att åka, men vad gör man inte för att ha kul wink

mitt nya caddy projekt med 300 hk på bakhjulen ;)-----> caddy mk1/nissan 200sx!!!!
----------> sponsor: realcar.se <----------
NBRacing_NajDeN
4 mars 2011 · 2 Inlägg

intressant!! smile perfekt när man är nyinflyttat till uppsala smile jag kommer nog med gofflan men tror inte jag ställer ut.

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang