1646
Sök

Angående: löddeköpinge & LA träffarna.

Kungen Den Femtielfte!
73 Inlägg
8 juni 2011
Jag är där imorgon, med avspärrnings band wink

"D e lugnt, ja har antispinn ja kan inte åka av""
134 Inlägg
9 juni 2011
hahha inte fler som ska hit ida ? regnar inte mer

Kungen Den Femtielfte!
73 Inlägg
9 juni 2011
Jag kommer inte idag, min kylare small idag hmm

Wiee Trimma för att köra fort? nä brett..
384 Inlägg
9 juni 2011
whaaat? kom till strippen, inget folk blev helt paff och trodde det var onsdag och fick ringa min mamma å fråga vad det var för dag =O

26 Inlägg
9 juni 2011
nä blev också besviken:O

384 Inlägg
9 juni 2011
knas undrar vart fan folket var:O brukade ju vara ca 50 bilar iallfall, å ifjor var där ca 200-500 fordon yikes och idag inte en jävel ?=P

81 Inlägg
9 juni 2011
om det nu ändå inte kommer nån till lödde. kan man inte försöka hitta nått nytt ställe som funkar bättre o försöka börja locka dit folk igen. För tyvärr så känns lödde över....

384 Inlägg
9 juni 2011
bottcher skrev:
om det nu ändå inte kommer nån till lödde. kan man inte försöka hitta nått nytt ställe som funkar bättre o försöka börja locka dit folk igen. För tyvärr så känns lödde över....

håller med dej, lödde är dead end...

Kungen Den Femtielfte!
73 Inlägg
10 juni 2011
Landskrona industri område finns ju, bra rakor & ändå avskillt tongue

26 Inlägg
16 juni 2011
blir det nått idag?

Fartdåre
131 Inlägg
16 juni 2011
Ford_RS skrev:
blir det nått idag?

Jag var där för en halvtimme sen... där var nästan inte en käft

SAAB 9-3 AERO E85!
350hk/450nm

957 Inlägg
16 juni 2011
dena träffen e helt dööt verkar som  inte lönt att komma längre  utan vil  ni ha trääf så dra till hgb eller malmö

Hgb = fredag lördag
Malmö   Onsdag  söndag 
Det 'är de dagarna träffarna är där

384 Inlägg
16 juni 2011
Transporter89 skrev:
dena träffen e helt dööt verkar som  inte lönt att komma längre  utan vil  ni ha trääf så dra till hgb eller malmö

Hgb = fredag lördag
Malmö   Onsdag  söndag 

Eller så kommer man å drar med sina polare som drar med sina polare osv så träffen blir litt livad igen?

957 Inlägg
17 juni 2011
LTM skrev:
Transporter89 skrev:

Hgb = fredag lördag
Malmö   Onsdag  söndag 

Eller så kommer man å drar med sina polare som drar med sina polare osv så träffen blir litt livad igen?

ja troro inte att det går liva upp den träffen igen  det är ingen som villl komma fan:(

302 Inlägg
17 juni 2011
Transporter89 skrev:
LTM skrev:
Transporter89 skrev:

Hgb = fredag lördag
Malmö   Onsdag  söndag 

ja troro inte att det går liva upp den träffen igen  det är ingen som villl komma fan:(

Håller med, om alla drar dit och många träffas, så lockar det fler folk att komma...
Det är även Ystad på fredagar...
Nån som vet ifall det blir nått i Hbg i helgen? Många som dragit till Mantorp jue...

Fast cars drag race, fast drivers road race

302 Inlägg
18 juni 2011
Bullet--- skrev:
-Kicki- skrev:
Transporter89 skrev:

Håller med, om alla drar dit och många träffas, så lockar det fler folk att komma...
Det är även Ystad på fredagar...
Nån som vet ifall det blir nått i Hbg i helgen? Många som dragit till Mantorp jue...

Orsaken till att många drar sig för att komma är att det inte går att "leka" på dessa ställen längre som det gick innan pga diverse avspärrningar,betongsuggor,polisen.mm
Liksom det som styr träffarna, att dra till en träff varje vecka för att snacka o titta på bilar blir tråkigt på längden. Man vill helst att något händer typ.

Ja... Det är däremot träff på Väla på lördag... Förra veckan körde vi vidare till Ängelholm med Race 4 Fun... Jag tyckte det var kul att leka med dem smile

Fast cars drag race, fast drivers road race

384 Inlägg
18 juni 2011
mjo ni har helt rätt, men man kan ju träffas å samlas sen komma på ett bra stort ställe som man kan, låt oss kalla det db drag=)

81 Inlägg
18 juni 2011
LTM skrev:
mjo ni har helt rätt, men man kan ju träffas å samlas sen komma på ett bra stort ställe som man kan, låt oss kalla det db drag=)

Jag är på!

Falgfixaren.se
647 Inlägg
18 juni 2011
En gång i tiden va Löddeträffen grym sad

Följ min Projekttråd HÄR!
Having a fast SAAB is like coming out of the closet,
You might surprise people, but you're still gay

Sök