Smart att "byta dag" polisen lär ju nog jobba även en Onsdag
Hahahahahahaha... ja det lär ju inte lura dom
Vad ni än säger så tror jag aldrig varken lödde eller hbg kommer bli som förr Nu ska jag va vuxen o hänga tvätt Hejpåre
Men Hbg är väl stort? Väder spelar ju roll, men det är ju inte litet... Söndagar är smockat i Malmö Så jag hoppas på fint väder Ha en trevlig tvätthängning
Problemet med alla dessa träffar är att man är så smart o lägger de i en storstad o gärna så centralt som möjligt. Då de flesta är ute efter mer än att stå och glo på bilarna, varför inte flytta dessa träffar till ett mindre samhälle där de inte finns fast polis, finns många småsamhällen med industriområden där det finns fina ställen att samlas på o där det inte finns fast polis o folk som bor i närheten. . Think out side of the box
Problemet med alla dessa träffar är att man är så smart o lägger de i en storstad o gärna så centralt som möjligt. Då de flesta är ute efter mer än att stå och glo på bilarna, varför inte flytta dessa träffar till ett mindre samhälle där de inte finns fast polis, finns många småsamhällen med industriområden där det finns fina ställen att samlas på o där det inte finns fast polis o folk som bor i närheten. . Think out side of the box
Det har ja oxå tänkt på. Det är dax att leta upp en Bra plats, där vi varken stör andra eller själva blir störda.
Ett ställa är Skurup, mellan ystad och malmö. Är en liten bit o köra dock men ingen fast polis utan närmaste är i Ystad och två bra Industriomårde. Skall ut o kolla på ett område precis utanför Malmö idag och se hur där ser ut. Tycker de e dags att de börjar bli lite struktur och någon som drar i det för annars blir det bara kattskit av allt tyvärr.
Ett ställa är Skurup, mellan ystad och malmö. Är en liten bit o köra dock men ingen fast polis utan närmaste är i Ystad och två bra Industriomårde. Skall ut o kolla på ett område precis utanför Malmö idag och se hur där ser ut. Tycker de e dags att de börjar bli lite struktur och någon som drar i det för annars blir det bara kattskit av allt tyvärr.
skurup är ju litt väl å överdriva när 'ni' har ystadträffen på fredagar ?
skurup är ju litt väl å överdriva när 'ni' har ystadträffen på fredagar ?
Som du ser skrev ja att det är en bit o köra med . Ystadträffen är endast en "stå o glo på bilar" träff så inget direkt kul där inte
tänkte på det ute vid barsebäcksverket är en bra lång och fin raka? (även en annan som tänkt på det genom at skicka mail ti mig)köra dit efter samlats på parkeringen eller ngt?