1841
Sök

Angående: löddeköpinge & LA träffarna.

"D e lugnt, ja har antispinn ja kan inte åka av""
134 Inlägg
26 juni 2011
man får väl inse det sad

134 Inlägg
26 juni 2011
Transporter89 skrev:
löddde  är helt döööööt   finns inget mer att göra där  komm på andra bilar träffar  så är det tyvärr för  ingen  är intresserad av lööde träffen längre   synd för en gång i tiden var det jävligt kul att komma dit  men men:(

jo tyvärr sad kanske kan få en återupplivning om ett bra tag.
Men vilka träffar gäller nu då ?

bara för 1-2 år sen var det fan över 100 bilar och ca 500 pers

hade varit riktigt roligt om det var det nu med:(

957 Inlägg
26 juni 2011
TeamSandskog skrev:
Transporter89 skrev:
löddde  är helt döööööt   finns inget mer att göra där  komm på andra bilar träffar  så är det tyvärr för  ingen  är intresserad av lööde träffen längre   synd för en gång i tiden var det jävligt kul att komma dit  men men:(

Fredag -Lördag är det helsingborg som gäller
Önsdag och Söndag är det Malmö 

Mer än så vet jag inte  faktist 

A jag vet det var hjur kul som helst inan  massor med bilar och trvligt folk nu om man hittar 5 pers så är det bra  :S:S

Wiee Trimma för att köra fort? nä brett..
384 Inlägg
26 juni 2011
TeamSandskog skrev:
Transporter89 skrev:

och inte nog med att är var mycket folk, kom folk från danmark å tyskland och lekte med oss.
Glömmer aldrig den vråltrimmade golfen som gick som ett as, växlade hela tiden och bara stack iväg... sick

Rostskadad
194 Inlägg
26 juni 2011
LTM skrev:
och inte nog med att är var mycket folk, kom folk från danmark å tyskland och lekte med oss.
Glömmer aldrig den vråltrimmade golfen som gick som ett as, växlade hela tiden och bara stack iväg... sick

Har varit där många gånger men vet inte vilken golf du menar! vet däremot en audi 90 quattro som gick som fan!

384 Inlägg
26 juni 2011
Sweeper skrev:
LTM skrev:

Har varit där många gånger men vet inte vilken golf du menar! vet däremot en audi 90 quattro som gick som fan!

njae var väll en 7-8 år sedan då dem racade utanför br hörberg å banken osv, ialflall golfen var från danmark å hade prosche bromsar osv tongue

Rostskadad
194 Inlägg
26 juni 2011
LTM skrev:
njae var väll en 7-8 år sedan då dem racade utanför br hörberg å banken osv, ialflall golfen var från danmark å hade prosche bromsar osv tongue

Jaha, väldigt länge sen! har själv varit där sen 2005!

134 Inlägg
26 juni 2011
vet oxå det var folk från danmark som kom med några ferrari o lamborgini och sånt roligt;)

384 Inlägg
27 juni 2011
TeamSandskog skrev:
vet oxå det var folk från danmark som kom med några ferrari o lamborgini och sånt roligt;)

riktigt sjukt var det då, och den feta pikkisen som börna när man hade samlingen borta vid mekonomen
och efter han la några lackrisar så stack alla till pay c parkeringen =P

Diggar ditt citat, har antispin bla bla bla +10 för den =P

2 011 Inlägg
30 juni 2011
Lödde ikväll...Japp
Lek.... Oh Yes
Mycket folk....Kan ju alltid hoppas när vädret är så här fint

Inte farten som dödar. Det är stoppen

957 Inlägg
30 juni 2011
Clintan66 skrev:
Lödde ikväll...Japp
Lek.... Oh Yes

hahahah lycka till

2 011 Inlägg
30 juni 2011
Transporter89 skrev:
Clintan66 skrev:
Lödde ikväll...Japp
Lek.... Oh Yes

hahahah lycka till

Förstod inte det roliga i det, men men.

Lödde ikväll. Ja det blir det.
Lek. Ja det blir det, för det kan jag fixa själv smile

Ang folket är det väl som det är, men hoppas kan man alltid smile

957 Inlägg
30 juni 2011
man ska vara glad om man ser  10 bilar på den träffen längre

2 011 Inlägg
30 juni 2011
Transporter89 skrev:

Visst är det så tyvärr. Folk gnäller och klagar istället för att komma till de olika ställena tyvärr.

Några försöker ordna något, men det blir som sagt inget om ingen kommer. Tyvärr är det lättare att klaga och gnälla. Då kan de sitta hemma och tjura också, men gnäll inte på trådarna som folk skapar osv då.

Jag har bilen för att använda den, inte för att den ska stå i ett sunkigt garage smile.

Ett tydligt exempel är som tex Malmö träffen. Gnälls om hål i gatan osv, men då kan de som gnäller komma med förslag om bättre ställen. Likadant i tråden här tidigare. Någon nämnde Eslöv som exempel. Nä! då är det så himla långt dit osv. Rör sig om 5 minuter längre i tid att ta sig dit.

Oavsett vilket är det upp till var och en, men jag tycker de kan sluta gnälla. Kan man inte försöka hjälpa till med tips osv, så kan man rent ut sagt hålla truten när det ska gnällas också på dem som försöker ordna något.

Nu fick jag gnällt av mig lite big_smilewinklol

957 Inlägg
30 juni 2011
Clintan66 skrev:
Transporter89 skrev:

Visst är det så tyvärr. Folk gnäller och klagar istället för att komma till de olika ställena tyvärr.

Några försöker ordna något, men det blir som sagt inget om ingen kommer. Tyvärr är det lättare att klaga och gnälla. Då kan de sitta hemma och tjura också, men gnäll inte på trådarna som folk skapar osv då.

Jag har bilen för att använda den, inte för att den ska stå i ett sunkigt garage smile.

Ett tydligt exempel är som tex Malmö träffen. Gnälls om hål i gatan osv, men då kan de som gnäller komma med förslag om bättre ställen. Likadant i tråden här tidigare. Någon nämnde Eslöv som exempel. Nä! då är det så himla långt dit osv. Rör sig om 5 minuter längre i tid att ta sig dit.

Oavsett vilket är det upp till var och en, men jag tycker de kan sluta gnälla. Kan man inte försöka hjälpa till med tips osv, så kan man rent ut sagt hålla truten när det ska gnällas också på dem som försöker ordna något.

hahah   det gjorde du va:P  nä men du har faktist  rätt i det visst det fins positiva gnäll med men det är sällan

Fartdåre
131 Inlägg
1 juli 2011
Ja det var inte mycket action igår heller sad

SAAB 9-3 AERO E85!
350hk/450nm

134 Inlägg
4 juli 2011
LTM skrev:
TeamSandskog skrev:

riktigt sjukt var det då, och den feta pikkisen som börna när man hade samlingen borta vid mekonomen
och efter han la några lackrisar så stack alla till pay c parkeringen =P

Diggar ditt citat, har antispin bla bla bla +10 för den =P

haha tackar smile

134 Inlägg
4 juli 2011
Clintan66 skrev:
Transporter89 skrev:

håller helt klart med

134 Inlägg
4 juli 2011
får väl bli tisdags träffen imon big_smile det är nog det som händer mest i lödde just nu hahaha big_smile

384 Inlägg
4 juli 2011
TeamSandskog skrev:
får väl bli tisdags träffen imon big_smile det är nog det som händer mest i lödde just nu hahaha big_smile

ha jo satan vad där är folk =P

Sök