1884
Sök

Vart kan man köpa svart vinylfärg?

345 Inlägg
1 mars 2011
Trådstartare
Tjena

Jag tänkte höra ifall någon vet vart man kan köpa svart vinylfärg för tyg?

smile

Supra Club Sweden

I got Dubs!
2 423 Inlägg
2 mars 2011
mekonomen har vinylfärg. säkert de flesta bilbutiker med.

309 Inlägg
2 mars 2011
Mekonomen har det inte, det har utgått ur sortimentet fick jag som svar när jag nyligen frågade efter det. Kolla med din lokala färghandlare, jag hade själv väldigt svårt att hitta när jag letade efter det.
har hört att Biltemas plastfärg ska funka också, men det är bara vad jag har hört smile

345 Inlägg
2 mars 2011
Trådstartare
Funkar verkligen plastfärg till tyg? ska ha färgen till mina mattor. Kanske är rent ut sagt idiotiskt? men värt ett försök innan man byter ut mattorna (original kupemattor) helt och hållet. smile

Supra Club Sweden

6 558 Inlägg
2 mars 2011
Här finns det du söker  smile  kolla i fliken färg till tyg å vinyl  mvh patrik   
http://www.uswebbutik.se/egensida/us-webbutik/22

www.avd.se hollywood energetic eXcursion u-Dimension

309 Inlägg
2 mars 2011
RoberthR skrev:
Funkar verkligen plastfärg till tyg? ska ha färgen till mina mattor. Kanske är rent ut sagt idiotiskt? men värt ett försök innan man byter ut mattorna (original kupemattor) helt och hållet. smile

Det vet jag inte, om du ska ha det till mjuka mattor skulle jag inte testa det då det är mycket slitage på dem smile somsagt har jag ingen erfarenhet av det utan det är endast vad jag har hört. Om du vill få bättre resultat så beställ från hemsidan ovanstående har länkat smile

6 558 Inlägg
2 mars 2011
klart de funka å måla golv-mattorna  .. det man får göra e att man sprayar på färgen ...å sen tar du en mjuk borste  å liksom kammar mattan..   gö samma sak 2-4ggr  tills du e nöjd ... varför man kammar mattan så att säga e för att du borstar in färgen i matt-fibrena  så det sitter  riktigt bra  ...annars  om man inte gör det  så hamnar färgen bara på ytan  smile

www.avd.se hollywood energetic eXcursion u-Dimension

Sök