4640
Sök

effektljudämpare till 850 med sugmotor

281 Inlägg
25 juli 2006
Trådstartare
tjenare! jag vill att min bil ska låta lite råare.... tänkte om nån satt på bara en sportljudämpare längst bak och om det låter nåt grymmare? mvh jonas

281 Inlägg
29 juli 2006
Trådstartare
ok

1 926 Inlägg
29 juli 2006
jodå, visst låter det annolunda om du byter avgasrör eller bara slutburk.. smile

2 652 Inlägg
29 juli 2006
om bilen ska låta gött så byt till ett system som är tex 2,5" med en japps dämpare\sportdämpare längst bak

281 Inlägg
3 augusti 2006
Trådstartare
ok eftersom avgassystemet  är 2,5 orginal så borde det ju låta lite me sportdämpare på slutet... tack

342 Inlägg
3 augusti 2006
kolla in min bil på garaget, ja har satt på japs och det blir lite sportigare ljud, men man ska nog plocka bort orginaldämpan för att det ska bli stor skillnad.

Jag ska sätta på 2,5" nästa vecka med enbart en japs dämpare på slutet, kommer nog mullra gött, om det låter för mycket kan man ju sätta i insattsen i japsen som också är reglerbar.

Dä ä bare o åk
798 Inlägg
3 augusti 2006
förstår överhuvudtaget inte hur ni kan få för er att sätta en jappsdämpare på en "svensk" bil, passar inte speciellt bra....

342 Inlägg
3 augusti 2006
racing-jimpa skrev:
förstår överhuvudtaget inte hur ni kan få för er att sätta en jappsdämpare på en "svensk" bil, passar inte speciellt bra....

Jag tycker det är skitsnyggt och jag får la ha va ja vill på min bil eller.
Det är ett jävla tjat om att man inte kan ha japs på en volvo, dem som tycker det ha inte de då, å lägg er inte i dem som tycker det är snyggt.

BMW Power
2 362 Inlägg
3 augusti 2006
Tycker du ska höra med JT om system smile dom har riktigt bra system smile

BMW, bogsering med wire :/

med lem
1 147 Inlägg
3 augusti 2006
racing-jimpa skrev:

spela roll..bilen ursprungsland o valet av ljuddämpare tycker inte jag man kan anpassa sig efter, man väljer ju bara det man tycker e snyggt, det passar utmärkt enligt mig.

Hellre frysa i tälten, än tälta i frysen.

Sök