Nån som kan hjälpa mej att hitta en flygraka eller liknande där man kan testköra en bil, den ska ligga norr om Göteborg!? Man ska kunna köra rakt fram i hög hastighet, det ska finnas gott om utrymme och man ska kunna sätta upp koner osv!?? Vet ni nått eller har kontakter så får ni gärna pm-a telefonnummret dit! Mvh //Susanne
Nån som kan hjälpa mej att hitta en flygraka eller liknande där man kan testköra en bil, den ska ligga norr om Göteborg!? Man ska kunna köra rakt fram i hög hastighet, det ska finnas gott om utrymme och man ska kunna sätta upp koner osv!?? Vet ni nått eller har kontakter så får ni gärna pm-a telefonnummret dit! Mvh //Susanne
Hmm...Ingen som vet, jag trodde här skulle va en massa tips nu...
ring in till vårgårda kommun och fråga så är jag säker på att dom vägleder dej. min gamla lärare gav mig numret en gång, ska se om jag kan få det igen.
erik verkade ge dej ett bra tips annars såg jag nu.
Kollade lite på det men det verkar bara vara ren flygplats, hittar inget om där det brukar va strippenkörning
En dag på strippen körs ju där någon gång i juli
Men det ska vara så fort som möjligt, inte i juli
du lär inte hitta nånting om det heller för det är inne på militärt område och är ingenting som man bara kan åka till och köra eller hyra heller för den delen.
Mvh Christian
kör du före så väntar jag där framme.