Tackar! ¨Dock kommer det dra ner sig ganska rejält med bilder med mera under en liten tid nu pga jag verkligen måste hitta nån inkomst innan men kul med fler tittare!
Blev iaf något gjort idag som tur var! Huven är även den helt klar, på med lite sprut spackel så ska de gå fin fint sen! Om nån behöver bänkarna i bak så kan ni nog nästan få dessa! samt fram stolarna om så skulle va intressant, dessa är i bra skick och inte som många andra skit o sitta i... Ajaa tack för denna gången! Ska försöka bli duktigare med updates!
Aah thx! Då får det bli så till nästa gång! eller va fan, jag gör det nu med en gång med dessa bilderna Så får jag komma ihåg det till nästa gång med! Dock glömde jag ta bilder idag, men det kanske blir ngt till imon istället
Första baffern avklarad! blev rätt nöjd eftersom jag inte ens hittade sticksågen Fyra till är gjorda och limmas nu ihop med varandra! Jaa-aa du, vad kan det bli av denna stora plattan då? Den stora plattan renskuren. En lite mindre platta färdig. Ja det fick bli ett golv! samt baksätena kommer INTE tillbax! Har andra idéer till det Golvet fram ifrån, vet att det är en glipa Lite mer plats i bak nu iaf! Baslådan sedd fram ifrån! dock dålig bild... T5 steget tittar ut mellan fram sätena Börjat plasta vingen! Vingen igen!
Har idag inte hunnit grejja så himla mycket med bilen har dragit på mer plast på vingen samt tagit in allt ljud till mitt rum istället Kom med idéer om ni vill så ska vi se ifall jag går med på det samt kommentara! alltid lika kul när man får kommentarer
Renskurit vingen Förstärker vingen en aning på de svagaste ställena efter att ha plockat av den och gröpt ur fogskummet.
Innanför vingen efter att nästan all fogskumm tagits bort. Jaa-aa vad kan detta vara för något då? En fyrkant? Men till vaddå? Kan du gissa? Vingen efter förstärkning och med ett lager med glasfiber till, samt den lilla fyrkanten
Synd bara att jag inte kom ihåg att jag hade den dära aluminium rollern innan jag plastade vingen... hade nog blitt liite mindre jobb då ^^
Tack för mig!!
Senast redigerat av Kalle_Finnen (6 december 2011)
Okeey! Denna gången blir det dock inga bilder... MEN! Har iaf lagt på ännu ett lager glasfiberväv på vingen, så snart borde den hålla för de mesta tycker man! Den lilla fyrkantiga saken kan jag glömma igen... Glömde lägga ngt under den så att den lätt skulle lossna, men icke! Den sitter nu fast så in i helvete! xD Samt att jag hållit på lite till med den andra saken som jag ännu inte sagt till er va det är för något jag plastar, men inte så svårt o lista ut heller! Nu blirre käk o snart bastu! Tjingeling!
Den lilla fyrkantiga saken kan jag glömma igen... Glömde lägga ngt under den så att den lätt skulle lossna, men icke! Den sitter nu fast så in i helvete! xD
Den lilla fyrkantiga saken kan jag glömma igen... Glömde lägga ngt under den så att den lätt skulle lossna, men icke! Den sitter nu fast så in i helvete! xD
Haha typiskt
Hahaha aah det kan man juh säga! ^^ får nog göra en ny verkar det som!
Börjat plasta in stötfångaren i fram med! Utan detta verktyget så hade resultatet fanme inte blivit lika bra! synd att jag hittade det så sent >< Rekommenderas starkt för er som vill testa på! O så stötfångaren! Börjat lite i smyg, men nu får ni iaf en liten titt igen! utan bilder och massa text= ingen kul tråd, right? Men en massa kommentarer får en iaf o vilja fortsätta!
Senast redigerat av Kalle_Finnen (8 december 2011)
Blev lite granna mer plastning inatt när man ändå inte sov så va juh tvungen att göra något vettigt av tiden! Börjar ta sig nu! Dock är snart polyestern slut så måste införskaffa nytt på något sätt samt härdaren.