4374
Sök

Stulen Nissan Cherry i Norrköping!

Ollikkala Racing
1 724 Inlägg
14 mars 2011
Trådstartare
Min Nissan Cherry har blivit stulen utanför mitt jobb i Norrköping under helgen, på exportgatan 9 vid rejmes tanka mack.
Grå med röda framskärmar och motorhuv (se bild), regnr: MXY 316

Om nån råkar se den så får ni gärna ringa mig på 0736173279 eller polisen på 11414.

Mvh Daniel

https://www1.garaget.org/gallery/archive/201/914028_oq8w1b.jpg

https://www1.garaget.org/gallery/archive/201/914022_zlw3xs.jpg

- Time Attack -

Egen företagare Bilbygge & Chassie-teknik
1 594 Inlägg
14 mars 2011
Hmmm varför vill man stjäla en sån där?
Sorry! kunde inte låta bli...

Varför bara en bil när man ha flera...
Mest roddar & jänkare i verkstan,
men även en å annan Saab

Ollikkala Racing
1 724 Inlägg
14 mars 2011
Trådstartare
Håller faktiskt med, som den står nu är den inte mkt att hänga i julgranen.

Antagligen nån som tagit den för att bara ta sig nånstans och kör till soppan tar slut men fanns nog inte mer än ca: 10L i tanken.

- Time Attack -

Ollikkala Racing
1 724 Inlägg
8 april 2011
Trådstartare
Kan ju meddela att den hittades i måndags efter att jag fick hem påminnelse på obetald parkeringsböter, ringde och krångla med det idag och bilen hade fått 11st botar medan den senaste var från samma dag jag hämtade bilen.

Det sjuka är att bilen stod på underredet utan hjul så hur kan en parkeringsvakt sätta en bot och inte bry sig om att kontakta polisen? frågade tjejen i telefon och hon sa bara att dom inte har nån skyldighet att göra nått mad .

Får uppdatera efterlysningen med att be er skrika till om ni får syn på fälgarna istället!

- Time Attack -

1 212 Inlägg
8 april 2011
NIzmO skrev:
Kan ju meddela att den hittades i måndags efter att jag fick hem påminnelse på obetald parkeringsböter, ringde och krångla med det idag och bilen hade fått 11st botar medan den senaste var från samma dag jag hämtade bilen.

Det sjuka är att bilen stod på underredet utan hjul så hur kan en parkeringsvakt sätta en bot och inte bry sig om att kontakta polisen? frågade tjejen i telefon och hon sa bara att dom inte har nån skyldighet att göra nått mad .

Får uppdatera efterlysningen med att be er skrika till om ni får syn på fälgarna istället!

inget ont om cherryn... hade själv en 1,5l som klarade av 130 mil på 10 timmar genom sverige ner.. bilen drog mindre i 160- 170kmh/h än vad den gjorde i stan..  hoppas att du får se fälgarna.. och gör som man tänker:mad:

vad fan! hela stolpen behöver inte vara grön, kör....

Sök