jaa tackar för kommentarerna:) åh ja! det är synd att slakta kombin! men e ju bara en GL åh de finns det ju massa utav:P en 85:a turbo e dock inte lika vanlig som sagt! sen va det väl rätt kul att kombin va i samma färg som min:P Nåja! Nu bjuder jag på massa bilder! dels på kombin och annat skoj:)
Börjar lite med när jag hämta kombin! ägaren till den hjälpte till att köra den till mitt garage då det inte var så långt!
Bilen har kommit på sin plats:)
Fräscha dörrar:) mumma!!
flyttade över dörrarna och huven till turbon:) passde på och kolla passform efter trösklarna åh det blev helt perfekt:)
åh ett par fina orginalhögtalare runt om sen till min:) va riktigt bra sound i dem.
745:an just nu! nån som behöver nåt?
Fälgarna på 745:an sitter nästan nya däck på de;O kan säljas för en billig peng!
Är rätt sugen på detta! Hitta dessa i en tom kaross på skroten! Nån som vet om man kan köpa detta nytt? eller om nån av er sitter inne med en sådant paket?
Sen kan jag bjuda på lite andra bilder:) Ägaren jag köpte 745:an av. var en gammal gubbe! han hade en 740 GL med taklucka:) med 8500 mil på mätaren! ah ni ser ju på bilderna vilket skick!
sen undrar jag om Fuelrailen och EGR:en passar från 745 till min turbo?
sen har jag ägnat resten av dagen åh städat en stor del av garaget! sånt som också ingår när man skitnar ner:)
Såg fint ut! Hoppas bara du målat den i någon tålig färg?
Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
-------------------------------------------------------------------------- Melissa:"But they're all following you?" Rubber Duck:"No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.