6360
Sök

Ärligt så j#vla på en viss märkesverkstad!

287 Inlägg
17 mars 2011
Trådstartare
Har en lambdasond lampa som lyser,lämnar in den för läsa av felkoden 500:- ( mekonomen förövrigt) när väl hittar felkoden,
Så kan dom inte göra nåt...Ehh?dom rekomenderar mig o kontaka volvo verkstad så skulle jag förklara
Vilka felkoder jag hade bla bla,men dom har ju inte samma felkod system så är  tvungen o göra en till fels. hos Volvo
Oxå *suck 500 åt där den röda gubben med horn bor;)

varför FWD?jo,för RWD är att som sätta hästarna bakom vagnen?

5 198 Inlägg
17 mars 2011
Aero_9-3 skrev:
Har en lambdasond lampa som lyser,lämnar in den för läsa av felkoden 500:- ( mekonomen förövrigt) när väl hittar felkoden,
Så kan dom inte göra nåt...Ehh?dom rekomenderar mig o kontaka volvo verkstad så skulle jag förklara
Vilka felkoder jag hade bla bla,men dom har ju inte samma felkod system så är  tvungen o göra en till fels. hos Volvo

och varför skulle det va märkesverkstans fel att dom måste göra en egen felsökning ?..snarare skit mekonomen som inte kan laga bilen.

N.O.S Cruisers Stockholm
3 404 Inlägg
17 mars 2011
gamlingen skrev:
Aero_9-3 skrev:

och varför skulle det va märkesverkstans fel att dom måste göra en egen felsökning ?..snarare skit mekonomen som inte kan laga bilen.

Kan inte annat än att hålla med.

Mekonomen berättar att dom har "fel" felsökningssystem och så gnäller du på Volvo... roll

Mycket jobb kan man lämna till t.ex. mekonomen men när det kommer till datorer och el är det nog bäst att vända sig till auktoriserad märkesverkstad
Senast redigerat av TenZer (17 mars 2011)

Rock'n Roll

287 Inlägg
17 mars 2011
Trådstartare
Gnäller inte på Volvo,ville få fram att mekonomen suger disco balle dom påstår ju att dom är så duktiga vad det gäller alla bilmärken känner väl Volvo borde väl nästan dom vara bekanta med eller? ,hade jag bara vetat det innan så hade jag valt  volvo

5 198 Inlägg
17 mars 2011
Aero_9-3 skrev:
Gnäller inte på Volvo,ville få fram att mekonomen suger disco balle dom påstår ju att dom är så duktiga vad det gäller alla bilmärken känner väl Volvo borde väl nästan dom vara bekanta med eller? ,hade jag bara vetat det innan så hade jag valt  volvo

I rubriken gnäller du ju på märkesverkstan.. volvo ÄR just märkesverkstan som INTE mekonomen är.

287 Inlägg
17 mars 2011
Trådstartare
Det var mest riktat mot mekonomen,tar du illa upp eller?
Trodde det framgick i det första jag skrev?får väl skriva tydligare nästa gång jag "gnäller"
Senast redigerat av Aero_9-3 (17 mars 2011)

5 198 Inlägg
17 mars 2011
Aero_9-3 skrev:
Det var mest riktat mot mekonomen,tar du illa upp eller?
Trodde det framgick i det första jag skrev?får väl skriva tydligare nästa gång jag "gnäller"

jag tar inte illa upp,, men det kanske finns andra eftersom rubriken är missvisande

Forummoderator
10 576 Inlägg
17 mars 2011
Detta passar bättre i din blogg, det är inte av allmänt intresse.  Din rubrik är dessutom inte enligt reglerna.

-=[Performance by Torpis]=-
Elbil på riktigt - mina minnesanteckningar
-=Lite roligt att de som absolut inte har tid att pausa för att ladda sin elbil har tid att vara online på Garaget 24/7=-

Sök