jag har svårt att tänka mig att du kommer bralla upp monoblocket i över 90A. Det är nämligen vad en 20kvmmare får ha som max vid avsäkring. Hur kommer du köra steget? Inte i 1 ohm väl?
Kör du steget i 2 ohm så drar det som max 75A så du klarar dig bra med 20kvmm då, jag skulle inte rekommendera dig att köra det i 1ohm. Det enda du får är smutsig effekt och dålig kontroll vilket ökar risken att paja din(a) element
Senast redigerat av michieff (22 mars 2011)