7519
Sök

Corolla 3-d med 1.6 motor?

1 Inlägg
31 mars 2011
Trådstartare
Hej
Jag är verkligen nybörjare på det här med bilar men håller på och försöker köpa en bil just nu iallafall.
Jag har hittat en Toyota Corolla som jag är intressserad av och som jag har varit och kikat på och provkört och den verkar jättefin. 

Jag är dock lite förvirrad över modellen.
http://www.blocket.se/malmo/Toyota_Coro … 11&w=3

Jag kan inte hitta någon Toyota Corolla med 3 dörrar och en 1.6 motor från 2001, jag vet inte om det är jag som helt förvirrad, kan det ha att göra med att den är importerad från Italien?

Hoppas ni kan hjälpa mig!

KHRacing
31 mars 2011
Den har sålt i Sverige med,, denna modellen byggdes bla om till Rallybilar i just Sverige 00-01.
Senast redigerat av KHRacing (31 mars 2011)

Forummoderator
10 576 Inlägg
31 mars 2011
2§ När du startar en ny tråd
Viktigt: Skriv en korrekt formulerad rubrik som tydligt beskriver vad tråden handlar om. Trådar som inte följer rubrikanvisningarna stängs eller raderas utan förvarning. Se rubriksanvisningarna (3§ och 4§).
Trådar och inlägg skall skrivas i för ämnet lämpligast forum. Samma inlägg får inte postas i flera forum (s.k. korspostning).

-=[Performance by Torpis]=-
Elbil på riktigt - mina minnesanteckningar
-=Lite roligt att de som absolut inte har tid att pausa för att ladda sin elbil har tid att vara online på Garaget 24/7=-

Trucker
2 710 Inlägg
31 mars 2011
Dessa finns även som sv.sålda. Inget speciellt med bilen. Tycker dock att den är dyr för att vara import wink

Fart missbrukare

Sök