Köpa fjärrstyrt centrallås.

Casual Xtreem
31 mars 2011 · 123 Inlägg

Vart kan man köpa fjärrstyrt centrallås? hade tänkt att sätta in det i bilen då jag är trött på att låsa upp med nycklen..

Tacksam för svar

Casual

BMW 320d "Familjeräsern" (2007)
BMW 325 "Blue" (2002)
Hybrid_ Forum- och sitemoderator
31 mars 2011 · 17 462 Inlägg

Så ska det se ut!

Bjuder på detta som dock innehåller 2 motorer men du behöver nog en i förardörren antagligen. Vilken bil gäller det?

http://www.vikinglarm.se/billarm/tillbe … shopmania/


Spara: Kolla på högersidan på siten. Ett med 4 motorer för en hundring billigare...

Tänk på 80-talet. Då körde hantverkarna Cheva Startcraft med V8-diesel. Det var tider det!
Casual Xtreem
31 mars 2011 · 123 Inlägg

Dieselsmurfen skrev:
Så ska det se ut!

Bjuder på detta som dock innehåller 2 motorer men du behöver nog en i förardörren antagligen. Vilken bil gäller det?

http://www.vikinglarm.se/billarm/tillbe … shopmania/

ber om ursäkt för det förra.. är ganska trött just nu inte sovit på ett bra tag..
det är till min Rx-7 smile

BMW 320d "Familjeräsern" (2007)
BMW 325 "Blue" (2002)
Hybrid_ Forum- och sitemoderator
31 mars 2011 · 17 462 Inlägg

Det är mänskligt att fela! Lunga puckar!

Såg även på sidan jag skickade att de hade fjärrstarter. Det är kul! Funderar själv på en tror jag fast det var nästan lite för billigt.

Har du c-lås på bilen i övrigt så är det väl bara förardörren du ska in och härja i?

Tänk på 80-talet. Då körde hantverkarna Cheva Startcraft med V8-diesel. Det var tider det!
Casual Xtreem
31 mars 2011 · 123 Inlägg

Dieselsmurfen skrev:
Det är mänskligt att fela! Lunga puckar!

Såg även på sidan jag skickade att de hade fjärrstarter. Det är kul! Funderar själv på en tror jag fast det var nästan lite för billigt.

Har du c-lås på bilen i övrigt så är det väl bara förardörren du ska in och härja i?

det hade varit lite nice faktiskt smile och sen turbotimer oxå så den står igång efter att man lämnat den wink
har ju inte centrallås på den hmm så måste in i båda... vill bara se till så man hittar rätt saker smile

BMW 320d "Familjeräsern" (2007)
BMW 325 "Blue" (2002)
Saleh11
4 juli 2018 · 1 Inlägg

Vart kan man köpa fjärrstyrt centrallås? hade tänkt att sätta in det i bilen då jag är trött på att låsa upp med nycklen..

Tacksam för svar

Hybrid_ Forum- och sitemoderator
4 juli 2018 · 17 462 Inlägg

Saleh11 skrev:
Vart kan man köpa fjärrstyrt centrallås? hade tänkt att sätta in det i bilen då jag är trött på att låsa upp med nycklen..

Tacksam för svar

Vad har du för bil?

Tänk på 80-talet. Då körde hantverkarna Cheva Startcraft med V8-diesel. Det var tider det!
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang