Angående: Inofficiell Garaget träff med bio F&F 5 och bilträff 6 maj!

drazen_gti
3 maj 2011 · 807 Inlägg

SupraJEZZICA skrev:

drazen_gti skrev:
Vafan alla vill träffa jezz, vill ingen träffa mig? smile ps. Glöm inte slänga på vinterdäcken;)

Vaddå vinterdäck??? Det ska vara sol enligt smhi.se och yr.no:cool:

Minus 1 på natten, kan bli halt på vägarna ute på landet... Men dom hinner ändra prognosen tusen gånger innan fredag;)

I'd rather die like a man, than live like a coward
taway
3 maj 2011 · 296 Inlägg

drazen_gti skrev:
Vafan alla vill träffa jezz, vill ingen träffa mig? smile ps. Glöm inte slänga på vinterdäcken;)

Självklart babe wink

SupraJEZZICA skrev:

taway skrev:
Haha wtf, vi ska kolla bilfilm inte hålla på med dating! tongue

Jag måste i alla fall äta något på fredag och kan vara på plats tidigt om någon mer är intresserad av det. Inne på biografen får ni inte prata med mig för då får ni popcorn innanför tröjan! smile

Ha ha, stackars dig! Jag är en sån där jobbig jävel så jag kommer sitta och kommentera filmen HEEEELA tiden...med munnen full av popcorn! big_smile

Nä du, det ger du fan i! tongue Hoppas att ljudnivån är som på det var på en bio i Dublin. Hade tinnitus efter att ha sett/hört/kännt skottlossningen i Miami Vice. Bara surroundhögtalarna var 15" PA-prylar. Jävlar vad det lät! Då slipper jag definitivt popcornmummel tongue

Senast redigerat av taway (3 maj 2011)

san-Andreas
3 maj 2011 · 156 Inlägg

sol ska de va big_smile
o vem fan är den där drazen_gti tongue
hehe skojjade
de e klart alla ser fram emot att träffa dig å

tjing
Nissan 200sx s13 "200an" (1991)
Mazda RX7 FD3S "rex7an" (1992)
san-Andreas
3 maj 2011 · 156 Inlägg

Taway filmen nu kanske spelas i ``AD HD större bild högre ljud´´

Senast redigerat av san-Andreas (3 maj 2011)

tjing
Mazda RX7 FD3S "rex7an" (1992)
Nissan 200sx s13 "200an" (1991)
TimeZone Edvardson
4 maj 2011 · 48 Inlägg

Finns de nå bra platser kvar till bion, eller hamnar man på en ytterkant?
Jag jobbar fortfarande på att få med mig en kompis i bilen. ÄR sjukt taggad på detta.

Bara det inte kommer 50cm snö wink

"Du får aldrig en andra chans att göra ett första intryck"
42emil
4 maj 2011 · 539 Inlägg

Äh. Snö kan väl bli lite spännande? tongue Är ju bara att ta lite sats så löser det sig. smile

BMW 344i coupe "V8 turbo" (1995)
Volvo V70 "D5 AWD Summum" (2011)
PorscheJezzica
4 maj 2011 · 415 Inlägg

Tre dagar efter premiären har Fast and the Furious 5 haft fler biobesökare i USA än någon annan film iår. Hittills har biljetter för 83.6 miljoner DOLLAR sålts i USA och Kanada. Även i Storbritannien var det den mest sedda filmen i helgen.

Det bådar gott mina vänner! big_smile

Instagram @PorscheJezzica
Work hard, Play harder!
Porsche Turbo S "El Diablo" (2014)
Lamborghini Huracan 610-4 "Luzifer-1500hk Dubbelturbo" (2015)
Skyracer Skyracer
4 maj 2011 · 917 Inlägg

Jag tar med egen date, så ingen som pillar på mig tack! tongue

Har vi bokat från mitten så vi inte hamnar på kanten eller vad gäller? Kommer ju ändå att köra den i hembiografen sen för optimal kvalité men kan vara trevligt att få lite upplevelse på bion också. smile

Kan vi få tid och plats för möte för biljett-utdelning, tack (jag slutar efter 19 så är där typ framåt 20.30). smile

Mvh
Håkan

Senast redigerat av Skyracer (4 maj 2011)

http://www.untz.tv
www.skyline.se // www.skyracer.se // www.djskyracer.se
Mekonomen Värmdö
Sponsorer 2012: Superior Imports | RaidoPower | J-Spec | PBZ | TWS | Mekonomen | Samglas Värmdö
Toyota GR86 (2022)
Toyota AE86 Sprinter Trueno "GT Apex - Panda - Initial D" (1986)
taway
4 maj 2011 · 296 Inlägg

Skyracer skrev:
Jag tar med egen date, så ingen som pillar på mig tack! tongue

Har vi bokat från mitten så vi inte hamnar på kanten eller vad gäller? Kommer ju ändå att köra den i hembiografen sen för optimal kvalité men kan vara trevligt att få lite upplevelse på bion också. smile

Kan vi få tid och plats för möte för biljett-utdelning, tack (jag slutar efter 19 så är där typ framåt 20.30). smile

Mvh
Håkan

Kan inte lova något... Ni får en soffa längst bak annars!

Håller med, mina grannar ska också få höra filmen senare smile

mr_hehe
4 maj 2011 · 137 Inlägg

det blir grymt som fann.. bokat 16 biljeter.
men vilken parkering blir det? inne parkering(garge parkering) el ute?
garage parkeringen är övervakad med övervakningskameror sen har de deras väktare!

Honda civic VTI "TheBlueBeast" (1992)
Honda civic b18 "svarta faran" (1993)
taway
4 maj 2011 · 296 Inlägg

Tror inte någon tänkt så långt än smile Att stå under tak är nog inte dumt då vädret är lite si och så nu. Kameror och väktare skadar inte!

PorscheJezzica
5 maj 2011 · 415 Inlägg

taway skrev:
Tror inte någon tänkt så långt än smile Att stå under tak är nog inte dumt då vädret är lite si och så nu. Kameror och väktare skadar inte!

Jag har alltid sagt NEJ till att parkera i parkeringshus. Små platser och folk parkerar som idioter. MEN e vi flera som parkerar bredvid varandra så är jag på. Vi tänker nog till lite extra innan vi slänger upp våra dörrar!wink

Vilken tid ska vi träffas innan tycker ni? Kom med idéer! big_smile
Som det ser ut nu så blir det riktigt riktigt tight för mig att få klar supran som vi bytt kamrem och uppgraderat turbos mm under denna vecka så jag lär nog mecka in i sista sekund för att förhoppningsvis få supran körklar till bion! big_smile

Instagram @PorscheJezzica
Work hard, Play harder!
Porsche Turbo S "El Diablo" (2014)
Lamborghini Huracan 610-4 "Luzifer-1500hk Dubbelturbo" (2015)
mr_hehe
5 maj 2011 · 137 Inlägg

men vi kan ta nedre parkering inte så många som brukar parkera där.

Honda civic b18 "svarta faran" (1993)
Honda civic VTI "TheBlueBeast" (1992)
M-jonsson
5 maj 2011 · 63 Inlägg

SupraJEZZICA skrev:

taway skrev:
Tror inte någon tänkt så långt än smile Att stå under tak är nog inte dumt då vädret är lite si och så nu. Kameror och väktare skadar inte!

Jag har alltid sagt NEJ till att parkera i parkeringshus. Små platser och folk parkerar som idioter. MEN e vi flera som parkerar bredvid varandra så är jag på. Vi tänker nog till lite extra innan vi slänger upp våra dörrar!wink

Vilken tid ska vi träffas innan tycker ni? Kom med idéer! big_smile
Som det ser ut nu så blir det riktigt riktigt tight för mig att få klar supran som vi bytt kamrem och uppgraderat turbos mm under denna vecka så jag lär nog mecka in i sista sekund för att förhoppningsvis få supran körklar till bion! big_smile

reserverade just 6platser på sf.se  har inte fått något pm från dig en om betalningen, tog 21,20bion hoppas ja valde rätt.
om inte annat kan man avreservera dom byta,

våning 1 eller 2 brukar det vara minst bilar på sen kan man även ta med avspärrningsband o dra runt stolparna tongue

Brän däck inte vänner.
42emil
5 maj 2011 · 539 Inlägg

Ja det vore bra om det dök upp nån mer exakt tid och plats för samling. smile

Volvo V70 "D5 AWD Summum" (2011)
BMW 344i coupe "V8 turbo" (1995)
PorscheJezzica
5 maj 2011 · 415 Inlägg

M-jonsson skrev:

SupraJEZZICA skrev:

taway skrev:
Tror inte någon tänkt så långt än smile Att stå under tak är nog inte dumt då vädret är lite si och så nu. Kameror och väktare skadar inte!

Jag har alltid sagt NEJ till att parkera i parkeringshus. Små platser och folk parkerar som idioter. MEN e vi flera som parkerar bredvid varandra så är jag på. Vi tänker nog till lite extra innan vi slänger upp våra dörrar!wink

Vilken tid ska vi träffas innan tycker ni? Kom med idéer! big_smile
Som det ser ut nu så blir det riktigt riktigt tight för mig att få klar supran som vi bytt kamrem och uppgraderat turbos mm under denna vecka så jag lär nog mecka in i sista sekund för att förhoppningsvis få supran körklar till bion! big_smile

reserverade just 6platser på sf.se  har inte fått något pm från dig en om betalningen, tog 21,20bion hoppas ja valde rätt.
om inte annat kan man avreservera dom byta,

våning 1 eller 2 brukar det vara minst bilar på sen kan man även ta med avspärrningsband o dra runt stolparna tongue

21.20 stämmer perfekt!
smile

Det ser ut att bli många, ca 40 nu!

Instagram @PorscheJezzica
Work hard, Play harder!
Lamborghini Huracan 610-4 "Luzifer-1500hk Dubbelturbo" (2015)
Porsche Turbo S "El Diablo" (2014)
PorscheJezzica
5 maj 2011 · 415 Inlägg

42emil skrev:
Ja det vore bra om det dök upp nån mer exakt tid och plats för samling. smile

Exakt tid, ska vi säga 20.30 i parkeringshuset, våning 2, el har någon ett bättre alternativ?
Jag kommer inte själv från Sthlm så jag har liiite dålig koll på Heron City då jag varit där någon enstaka gång, men det är klart vi ska ta och träffas upp innan.big_smile

Upp med förslag, imorgon smäller det! Ikväll åker spikad info upp så tills dess kan vi disk...

Instagram @PorscheJezzica
Work hard, Play harder!
Porsche Turbo S "El Diablo" (2014)
Lamborghini Huracan 610-4 "Luzifer-1500hk Dubbelturbo" (2015)
drazen_gti
5 maj 2011 · 807 Inlägg

hur ser ingången och utgången ut på nedre plan? farthinder osv? ta det som är bäst för oss med låga bilar:)

I'd rather die like a man, than live like a coward
TimeZone Edvardson
5 maj 2011 · 48 Inlägg

Nu har jag reserverat 2st platser på rad 10, inte en aning om det är bra eller inte!? smile

Hoppas jag får med mig en polare, alla är så sega på att svara sad
Hittar inte heller i storstaden, lyckas alltid köra vilse. Så ja hoppas på en co pilot. hehe..
Har inget emot att mötas redan vid 20.00, så man hinner kika på bilar och snacka lite.

"Du får aldrig en andra chans att göra ett första intryck"
M-jonsson
5 maj 2011 · 63 Inlägg

drazen_gti skrev:
hur ser ingången och utgången ut på nedre plan? farthinder osv? ta det som är bäst för oss med låga bilar:)

det e några farthinder längst ner, o upp o nerfarterna i garaget är ganska skarpa, det bästa stället för låga bilar tror jag är det aldra översta planet,
där brukar det typ alltid vara tomt också

Brän däck inte vänner.
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang