6 april 2011
Trådstartare
lådan är bara kopplat i en av dom två kanalerna just nu, får prova att brygga det i eftermiddag. Det ska väl bara vara att koppla + och - i varsin kanal? eller är det nått mer jag behöver göra?
Har det i min SAAB 9-5 2.0t -00 sedan.
Jag tror att min låda låg på 38L om jag inte är helt ute och cyklar.
Big-jepp, lådan med Gas Gas högtalarna är en beg låda, vet inte om den finns ny i butik fortfarande skulle tro att den länken du skickade är en uppföljare av dom jag har tittat på!
Mvh Martin
Senast redigerat av Aslack (6 april 2011)