Inför karavan ifrån finspång till mantorp o sen vidare till elmia lördag 23 april.

OttozZon
10 april 2011 · 50 Inlägg

min kommer hem ifrån recond en dag innan o då blir de garage fram till morgonen smile

| Metal Mulisha |
martin_nicklasson
10 april 2011 · 83 Inlägg

OttozZon skrev:
min kommer hem ifrån recond en dag innan o då blir de garage fram till morgonen smile

Lyxigt att lämna bort. Jag lägger pengarna på trimm o gör det själv ist smile

OttozZon
10 april 2011 · 50 Inlägg

cashflow wink

| Metal Mulisha |
Nfahlstedt Bubba
10 april 2011 · 32 Inlägg

Räkna med mig smile  Ses på KL innan 9 smile

Volvo xc60 r-design "awdN" (2010)
Fega84
11 april 2011 · 158 Inlägg

09:15 MediaMarkt, eller kanske OK/Q8 Klinga, då ser vi när sthlms bilarna passerar på e4?

//F



martin_nicklasson skrev:

Fega84 skrev:
Vilken tid tror du att ni är i Norrköping, och vart stannar ni till? Jag ska möte upp ett gäng kompisar från e-tuna så vi kan kanske samåka alla ner till Mantorp?

//F

om vi kommer iväg vid 9 som vi har sagt så är vi där ca kvart över. vet inte om de är så att de går någon större karavan förbi norrköping, stockholm brukar ju åka igenom o ja vet att de brukar stanna typ vid maxi. men jag vet inte.  de skulle ju vara lite kul o åka med lite fler bilar  smile

Senast redigerat av Fega84 (11 april 2011)

martin_nicklasson
11 april 2011 · 83 Inlägg

Fega84 skrev:
09:15 MediaMarkt, eller kanske OK/Q8 Klinga, då ser vi när sthlms bilarna passerar på e4?

//F



martin_nicklasson skrev:

Fega84 skrev:
Vilken tid tror du att ni är i Norrköping, och vart stannar ni till? Jag ska möte upp ett gäng kompisar från e-tuna så vi kan kanske samåka alla ner till Mantorp?

//F

om vi kommer iväg vid 9 som vi har sagt så är vi där ca kvart över. vet inte om de är så att de går någon större karavan förbi norrköping, stockholm brukar ju åka igenom o ja vet att de brukar stanna typ vid maxi. men jag vet inte.  de skulle ju vara lite kul o åka med lite fler bilar  smile

Låter som en vettig ide, polisens kontrollplats ? Då är de bara över vägen o ner på motorvägen. Så slipper man åka ifatt. ?? Vad tycker du? Så inihelvete med bilar blir vi väl inte så vi inte går plats :p

Fega84
11 april 2011 · 158 Inlägg

martin_nicklasson skrev:

Fega84 skrev:
09:15 MediaMarkt, eller kanske OK/Q8 Klinga, då ser vi när sthlms bilarna passerar på e4?

//F



martin_nicklasson skrev:

om vi kommer iväg vid 9 som vi har sagt så är vi där ca kvart över. vet inte om de är så att de går någon större karavan förbi norrköping, stockholm brukar ju åka igenom o ja vet att de brukar stanna typ vid maxi. men jag vet inte.  de skulle ju vara lite kul o åka med lite fler bilar  smile

Låter som en vettig ide, polisens kontrollplats ? Då är de bara över vägen o ner på motorvägen. Så slipper man åka ifatt. ?? Vad tycker du? Så inihelvete med bilar blir vi väl inte så vi inte går plats :p

Vilken kontroll plats är det du menar? Tror vi inte blir allt för många...

//F

martin_nicklasson
11 april 2011 · 83 Inlägg

Fega84 skrev:

martin_nicklasson skrev:

Fega84 skrev:
09:15 MediaMarkt, eller kanske OK/Q8 Klinga, då ser vi när sthlms bilarna passerar på e4?

//F




Låter som en vettig ide, polisens kontrollplats ? Då är de bara över vägen o ner på motorvägen. Så slipper man åka ifatt. ?? Vad tycker du? Så inihelvete med bilar blir vi väl inte så vi inte går plats :p

Vilken kontroll plats är det du menar? Tror vi inte blir allt för många...

//F

kontrollplatsen som är typ vid mediamarkt. Men "ovanför" motorvägen. Den på väg imot Finspångs hållet. Maxi rakan som vi säger smile

24ventiler
11 april 2011 · 10 Inlägg

Vägnings platsen (Y)

martin_nicklasson skrev:

Fega84 skrev:

martin_nicklasson skrev:

Låter som en vettig ide, polisens kontrollplats ? Då är de bara över vägen o ner på motorvägen. Så slipper man åka ifatt. ?? Vad tycker du? Så inihelvete med bilar blir vi väl inte så vi inte går plats :p

Vilken kontroll plats är det du menar? Tror vi inte blir allt för många...

//F

kontrollplatsen som är typ vid mediamarkt. Men "ovanför" motorvägen. Den på väg imot Finspångs hållet. Maxi rakan som vi säger smile

BMW m5 "e34" (1992)
Danneeandersson
11 april 2011 · 332 Inlägg

Bara åka ut mot väg 51 så ser man den! smile

BMW 525 Touring "Herrgårdsturbon" (1995)
Audi A4 2.0 TDI Quattro "Proline" (2011)
Fega84
11 april 2011 · 158 Inlägg

martin_nicklasson skrev:

Fega84 skrev:

martin_nicklasson skrev:

Låter som en vettig ide, polisens kontrollplats ? Då är de bara över vägen o ner på motorvägen. Så slipper man åka ifatt. ?? Vad tycker du? Så inihelvete med bilar blir vi väl inte så vi inte går plats :p

Vilken kontroll plats är det du menar? Tror vi inte blir allt för många...

//F

kontrollplatsen som är typ vid mediamarkt. Men "ovanför" motorvägen. Den på väg imot Finspångs hållet. Maxi rakan som vi säger smile

Nu är jag med...Det kan vi köra på.

//F

martin_nicklasson
11 april 2011 · 83 Inlägg

Fega84 skrev:

martin_nicklasson skrev:

Fega84 skrev:

Vilken kontroll plats är det du menar? Tror vi inte blir allt för många...

//F

kontrollplatsen som är typ vid mediamarkt. Men "ovanför" motorvägen. Den på väg imot Finspångs hållet. Maxi rakan som vi säger smile

Nu är jag med...Det kan vi köra på.

//F

okej skit bra smile det tar ca 10-15 min ifrån finspång o vi tänkte väl åka vid 9 så kan väl försöka se om vi kan snacka med stockholms karavanen, de hade ju ett telefon nr så jag kan ringa de o höra vart de är då på morgonen. smile

martin_nicklasson
11 april 2011 · 83 Inlägg

pki skrev:
jag skulle tippa på att det tar ca 1 och halv timme att ta sig ner till norrköping. Så låt säga strax innan 9 snåret bör väl karavanen passera, om vi nu kommer iväg prick 07:20


sådär skirver stockholms karavanen, vi får nog sammlas lite tidigare än planetar. sammling straxt innan halv 9, och avgång 08:40 SENAST!

ni ifrån norrköping kan väl börja rulla in ca kvart i då.. smile

martin_nicklasson
11 april 2011 · 83 Inlägg

förresten så kan mitt telefon nr va bra o ha smile 0763925515 om någon blir sen smile

Simons-S40-T4a Dieselknackarn!
13 april 2011 · 8 Inlägg

Aaah kan ju komma till finspång så kör vi sen smile , Fått ihop skylinen än?smile

martin_nicklasson
14 april 2011 · 83 Inlägg

Simons-S40-T4a skrev:
Aaah kan ju komma till finspång så kör vi sen smile , Fått ihop skylinen än?smile

okej då räknar ja med dig smile ja självklart. smile den rullar på vägarna. smile

Simons-S40-T4a Dieselknackarn!
16 april 2011 · 8 Inlägg

Okej vad bar:) Vart vill du att vi ska ses då? Fast vet inte om jag har lust att bli så jävla omåkt:P hehe

martin_nicklasson
16 april 2011 · 83 Inlägg

Simons-S40-T4a skrev:
Okej vad bar:) Vart vill du att vi ska ses då? Fast vet inte om jag har lust att bli så jävla omåkt:P hehe

KL industri ska vi sammlas. Det ligger nästan vid viberga. Så om du ringer när du börjar närma dig så blir de bra smile

Simons-S40-T4a Dieselknackarn!
16 april 2011 · 8 Inlägg

Jupp Jupp. Messar dan innan eller nått!smile

Larsaa
17 april 2011 · 7 Inlägg

Snart är det dags boys!!

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang