A small step for Sloth, a giant leap for Slothkind
3 929 Inlägg
10 april 2011
Otroligt bra träff faktiskt! Bengtsen gjorde ett mycket bra jobb som inte bara hjälpte mig hitta dit, informerade mig via SMS om vart alla stack sedan osv. Det gillade jag. Tack för en bra träff! Hoppas på Slagsta träffarna i sommar, var bara på en förra sommaren och gillade det skarpt så kommer isåfall komma på fler i sommar!
Vart är träffarna i E tuna?. så man kan åka förbi nästa träff!
hej det är lite random men denna var vid mekonomen vid tunapark, sen blev det ett cruisingled in till centrum och samlingplatsen blev vid strömsholmen vid vattenpalatset och sporthallen och senare på kvällen/natten samlades alla ute vid volvoområdet. det var riktigt kul!
Vart är träffarna i E tuna?. så man kan åka förbi nästa träff!
hej det är lite random men denna var vid mekonomen vid tunapark, sen blev det ett cruisingled in till centrum och samlingplatsen blev vid strömsholmen vid vattenpalatset och sporthallen och senare på kvällen/natten samlades alla ute vid volvoområdet. det var riktigt kul!
Du får inte glömma o säga att min 740 stod där till vänster också Den gråa. För övrigt så var det riktigt roligt där, synd bara att man hade sin 740 med sig. Nästa bil träff tar jag antingen mustangen eller corvetten iaf.