Eftersnack: Eskilstuna Träffen #1. 9April

Dennan900GL Finntrollet
10 april 2011 · 640 Inlägg

Timboy, nästa gång... kaaanske vi kan dra en repa på kjula...bara för att...you know.. im a virgin.. big_smile
lite sugen..som sagt. smile

fick varjefall köra ifrån en 850 när jag åkte hem.. det med fullbil mot en ensam i volvon.. wie. ^^

Jo vars.
Thunderbird88 A small step for Sloth, a giant leap for Slothkind
10 april 2011 · 3 929 Inlägg

Du hängde inte på mig på vägen hem från Äckeltuna! Fast lite fuskigt när man sitter i Cobran, det är lite tråkigt ju!
Får leka med dig i min lite snällare Thunderbird när den är färdig! wink

Kolla gärna in min garage tråd - Garaget Zoo! - http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=203067
Ford Thunderbird "Procharged 306" (1988)
Dodge Viper GTS "Huggormen" (1998)
Dennan900GL Finntrollet
10 april 2011 · 640 Inlägg

ja iofs.. inte mot Cobran!!! eller jo.. om du backar!! big_smile

Jo vars.
Imson
10 april 2011 · 407 Inlägg

Träffen började lite segt i början när det inte var så mycket bilar att hurra över men det kom igång senare och blev riktigt roligt smile
Lite tråkigt att polisen kom till flygrakan i slutet dock men det var kul så länge det vara ;D
Kul att det kom så mycket bilar som det gjorde , blir att komma på flera träffar smile

// Imson

Tdown
10 april 2011 · 19 Inlägg

Thunderbird88 skrev:
Mjo, var rätt tråkigt med så värst mycket 740 raggare. Men det är som AIDS, enkelt att få och omöjligt att få bort och en pest för alla runt omkring.

Men nu drar du ju alla över en kam..

Freddeponken
10 april 2011 · 663 Inlägg

ska poängteras att kjula och det olagliga inte hade något med bilträffen på mekonomen att göra....så alla vet!

Freddeponken
10 april 2011 · 663 Inlägg

Tdown skrev:

Thunderbird88 skrev:
Mjo, var rätt tråkigt med så värst mycket 740 raggare. Men det är som AIDS, enkelt att få och omöjligt att få bort och en pest för alla runt omkring.

Men nu drar du ju alla över en kam..

fast köpingsborna missköte sig ju fett! en vit 740 med drägg som hängde ur bilen och någon fjant med sin bmw, flickvän, kompis och katt som var aspackad...tur man så åt dom..gillar inte drägg....

Thunderbird88 A small step for Sloth, a giant leap for Slothkind
10 april 2011 · 3 929 Inlägg

Tdown skrev:

Thunderbird88 skrev:
Mjo, var rätt tråkigt med så värst mycket 740 raggare. Men det är som AIDS, enkelt att få och omöjligt att få bort och en pest för alla runt omkring.

Men nu drar du ju alla över en kam..

Jo självklart men man såg rätt mycket såna som ej riktigt är bilintresserade utan bara där för att förstöra.

Kolla gärna in min garage tråd - Garaget Zoo! - http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=203067
Dodge Viper GTS "Huggormen" (1998)
Ford Thunderbird "Procharged 306" (1988)
Bentsen stolt pappa
10 april 2011 · 309 Inlägg

Freddeponken skrev:

Tdown skrev:

Thunderbird88 skrev:
Mjo, var rätt tråkigt med så värst mycket 740 raggare. Men det är som AIDS, enkelt att få och omöjligt att få bort och en pest för alla runt omkring.

Men nu drar du ju alla över en kam..

fast köpingsborna missköte sig ju fett! en vit 740 med drägg som hängde ur bilen och någon fjant med sin bmw, flickvän, kompis och katt som var aspackad...tur man så åt dom..gillar inte drägg....

volvon va den som var jobbigt, allt gap och skrik å larv som kom från den!
men dom växer oxå upp någon dag...

Bentsen -//- Team Kombi Racing
johssi
11 april 2011 · 91 Inlägg

bra träff smile dra inte upp nästa träffa för tätt in på den här bara=) ..

Dani_A Tyngaste 2.0
11 april 2011 · 256 Inlägg

Någon som vet när slagsta träffen är?tongue hahah

Nissan 350z "Tyngaste 2.0" (2004)
Phed
11 april 2011 · 242 Inlägg

Kände att jag var tvungen att komplettera mitt inlägg jag skrev i "inför -tråden" om dräggen som hängde ute vid mekonomen.

Det är trist som fan att man ska behöva noja över stenskott på ett sådant ställe som på en parkering där alla deltagare bör ha samma intresse. Trots intresset och det faktum att deltagarna kanske ska hålla en låg profil vid själva "utställningen" som det faktiskt blev, var det ett gäng idioter som inte brydde sig ett skit om bilarna runt om på parkeringen mitt emot mekonomen och släpade spår efter sig hej vilt. Det här är ett drygt problem som kommer att slå tillbaka den dagen det blir fel bil som får stenar på sig.

Annars är det också ett faktum att det är högst jävla olämpligt att tränga in ett gäng potentiella mördare till hundar på ett ställe där fokusen ligger på bilarna, och dessa begåvade människor som släpade runt på hundarna verkade ha mer koll på ölen i vänstra handen än kopplet i högra.

Stod parkerad mitt emot vattenpalatset på kvällen och hann stå där i 2min innan Oldsen och Cobran svängde in på parkeringen (detta var vid 22(?). Jag åkte precis därefter då snubbarna bredvid som var ett stycke volvotattargäng bestyckade med ett drös dyngfulla snorungar som inte kunda gå rakt och ställde sig och pissa precis framför min bil. Dessa snorisar spelade sönder hela stället med sin mds-låda vilket inte bjöd in till diskussion med de vettigare personerna som precis rullade in.

Det stod även en grön(?) Skoda eller ngt liknande parkerad precis intill volvon, det är av relevans för att rätt personer ska bli utpekade och känna sig riktigt jävla dåliga ett bra tag.

"typiskt svenskt att klaga på ett forum" skrev någon i andra tråden. Jag hävdar motsatsen, det är typiskt svenskt att knyta näven i fickan och uppleva samma tragiska människor nästa gång också. Se till att stanna hemma om ni bara ska svina!

Tdown
11 april 2011 · 19 Inlägg

Freddeponken skrev:

Tdown skrev:

Thunderbird88 skrev:
Mjo, var rätt tråkigt med så värst mycket 740 raggare. Men det är som AIDS, enkelt att få och omöjligt att få bort och en pest för alla runt omkring.

Men nu drar du ju alla över en kam..

fast köpingsborna missköte sig ju fett! en vit 740 med drägg som hängde ur bilen och någon fjant med sin bmw, flickvän, kompis och katt som var aspackad...tur man så åt dom..gillar inte drägg....

Haha. Dom i vita 740n var från arboga! Vi från köping, iaf vårat "gäng" skötte sig bra!
Jag åkte 740n för att jag inte har någon av dom andra bilarna fixade än.

drazen_gti
11 april 2011 · 807 Inlägg

fattar inte vad alla klagar för, det var väl inte så farligt? Jag har varit på träffar där nötter har burnat mitt bland bilarna, nu skötte sig alla tycker jag. Lite dålig musik från lilla toyotan bara men annars lugnt.
Även dom i vita volvon var mer glada än besvärliga, sen att dom skämde ut sig får dom stå för.
Dom riktiga idioterna såg man på motorvägen på väg till kjula, varför tror dom  flesta människor att dom blir raceförare bara för att dom varit på en bilträff???

I'd rather die like a man, than live like a coward
trollis
11 april 2011 ·

drazen_gti skrev:
fattar inte vad alla klagar för, det var väl inte så farligt? Jag har varit på träffar där nötter har burnat mitt bland bilarna, nu skötte sig alla tycker jag. Lite dålig musik från lilla toyotan bara men annars lugnt.
Även dom i vita volvon var mer glada än besvärliga, sen att dom skämde ut sig får dom stå för.
Dom riktiga idioterna såg man på motorvägen på väg till kjula, varför tror dom  flesta människor att dom blir raceförare bara för att dom varit på en bilträff???

true words +1

Freddeponken
11 april 2011 · 663 Inlägg

Tdown skrev:

Freddeponken skrev:

Tdown skrev:

Men nu drar du ju alla över en kam..

fast köpingsborna missköte sig ju fett! en vit 740 med drägg som hängde ur bilen och någon fjant med sin bmw, flickvän, kompis och katt som var aspackad...tur man så åt dom..gillar inte drägg....

Haha. Dom i vita 740n var från arboga! Vi från köping, iaf vårat "gäng" skötte sig bra!
Jag åkte 740n för att jag inte har någon av dom andra bilarna fixade än.

Okej ber om ursäkt för mitt uttal! mvh Fredrik

Audi_powah
11 april 2011 · 1 515 Inlägg

Phed skrev:
dräggen  Jag åkte precis därefter då snubbarna bredvid som var ett stycke volvotattargäng bestyckade med ett drös dyngfulla snorungar som inte kunda gå rakt och ställde sig och pissa precis framför min bil.

Du borde ha gått ur bilen och slängt umkull honom, skulle jag iaf gjort om han pissa på, eller nästan på min bil lol

Senast redigerat av Audi_powah (11 april 2011)

"What+s the point of racing? You´re just proving that you´re faster than the other guy"
BMW M3 E46 "Raeder Motorsport" (2001)
Mitsubishi Evolution V "DEAMON" (1998)
Audi_powah
11 april 2011 · 1 515 Inlägg

drazen_gti skrev:
fattar inte vad alla klagar för, det var väl inte så farligt? Jag har varit på träffar där nötter har burnat mitt bland bilarna, nu skötte sig alla tycker jag. Lite dålig musik från lilla toyotan bara men annars lugnt.
Även dom i vita volvon var mer glada än besvärliga, sen att dom skämde ut sig får dom stå för.
Dom riktiga idioterna såg man på motorvägen på väg till kjula, varför tror dom  flesta människor att dom blir raceförare bara för att dom varit på en bilträff???

Hahahha! Du hade garanterat vart en av de som kört snabbt om du vart där med supran lol
- Dessutom så är det MYCKET bättre och köra snabbt på en motorväg istället för inne i stan, bland folk...

"What+s the point of racing? You´re just proving that you´re faster than the other guy"
BMW M3 E46 "Raeder Motorsport" (2001)
Mitsubishi Evolution V "DEAMON" (1998)
Dennan900GL Finntrollet
11 april 2011 · 640 Inlägg

Audi_powah skrev:
- Dessutom så är det MYCKET bättre och köra snabbt på en motorväg istället för inne i stan, bland folk...

får hålla med på den fronten.
men alla tänker ju inte lika smile

jag fick varjefall lära mig det den hårda vägen...när jag körde lite för fort inne i Västerås förra året. hmm
bara mig själv att skylla då... smile

Jo vars.
drazen_gti
11 april 2011 · 807 Inlägg

Audi_powah skrev:

drazen_gti skrev:
fattar inte vad alla klagar för, det var väl inte så farligt? Jag har varit på träffar där nötter har burnat mitt bland bilarna, nu skötte sig alla tycker jag. Lite dålig musik från lilla toyotan bara men annars lugnt.
Även dom i vita volvon var mer glada än besvärliga, sen att dom skämde ut sig får dom stå för.
Dom riktiga idioterna såg man på motorvägen på väg till kjula, varför tror dom  flesta människor att dom blir raceförare bara för att dom varit på en bilträff???

Hahahha! Du hade garanterat vart en av de som kört snabbt om du vart där med supran lol
- Dessutom så är det MYCKET bättre och köra snabbt på en motorväg istället för inne i stan, bland folk...

logiskt tänkande... för det finns inte folk i sina bilar på motorvägen?? snälla tänk innan du skriver wink Kör för fort under ordnade former, inte bland massa privatpersoner. Varför ville ingen av er Schumachers köra på kjula?

I'd rather die like a man, than live like a coward
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang