Eftersnack: Eskilstuna Träffen #1. 9April

Audi_powah
11 april 2011 · 1 515 Inlägg

drazen_gti skrev:

Audi_powah skrev:

drazen_gti skrev:
fattar inte vad alla klagar för, det var väl inte så farligt? Jag har varit på träffar där nötter har burnat mitt bland bilarna, nu skötte sig alla tycker jag. Lite dålig musik från lilla toyotan bara men annars lugnt.
Även dom i vita volvon var mer glada än besvärliga, sen att dom skämde ut sig får dom stå för.
Dom riktiga idioterna såg man på motorvägen på väg till kjula, varför tror dom  flesta människor att dom blir raceförare bara för att dom varit på en bilträff???

Hahahha! Du hade garanterat vart en av de som kört snabbt om du vart där med supran lol
- Dessutom så är det MYCKET bättre och köra snabbt på en motorväg istället för inne i stan, bland folk...

logiskt tänkande... för det finns inte folk i sina bilar på motorvägen?? snälla tänk innan du skriver wink Kör för fort under ordnade former, inte bland massa privatpersoner. Varför ville ingen av er Schumachers köra på kjula?

Hahha Jaaa, men en motorväg är en "lite mer kontrollerad" väg att köra snabbt på än i stan..vill du gasa, ajde ut på motorväge, kör 300 om du vill, men som du säger OM det råder ordnande former för den hastigheten smile

Vi är inte kvalificerade för att raceá wink, Eller ah, har inte motsvarande hks under huven för att det ska bli ett riktigt race. Och alla kan ju köra rakt fram, itne så specielt svårt om man kan koppla o växla "rätt". 4-500Hks o rakt fram! hahaha big_smile

- Dennan900, Joo precis..vart med om samma sak, så man tänker sig för nu smile man tok-gasar 1av 100 gånger nuförtiden, glider mest ;D

Senast redigerat av Audi_powah (11 april 2011)

"What+s the point of racing? You´re just proving that you´re faster than the other guy"
Mitsubishi Evolution V "DEAMON" (1998)
BMW M3 E46 "Raeder Motorsport" (2001)
drazen_gti
11 april 2011 · 807 Inlägg

Audi_powah skrev:

drazen_gti skrev:

Audi_powah skrev:

Hahahha! Du hade garanterat vart en av de som kört snabbt om du vart där med supran lol
- Dessutom så är det MYCKET bättre och köra snabbt på en motorväg istället för inne i stan, bland folk...

logiskt tänkande... för det finns inte folk i sina bilar på motorvägen?? snälla tänk innan du skriver wink Kör för fort under ordnade former, inte bland massa privatpersoner. Varför ville ingen av er Schumachers köra på kjula?

Hahha Jaaa, men en motorväg är en "lite mer kontrollerad" väg att köra snabbt på än i stan..vill du gasa, ajde ut på motorväge, kör 300 om du vill, men som du säger OM det råder ordnande former för den hastigheten smile

Vi är inte kvalificerade för att raceá wink, Eller ah, har inte motsvarande hks under huven för att det ska bli ett riktigt race. Och alla kan ju köra rakt fram, itne så specielt svårt om man kan koppla o växla "rätt". 4-500Hks o rakt fram! hahaha big_smile

- Dennan900, Joo precis..vart med om samma sak, så man tänker sig för nu smile man tok-gasar 1av 100 gånger nuförtiden, glider mest ;D

återigen, 120 på motorvägen och där finns andra människor än vi bildårar! Leker du puckad eller är du allvarlig? smile

I'd rather die like a man, than live like a coward
Thunderbird88 A small step for Sloth, a giant leap for Slothkind
11 april 2011 · 3 929 Inlägg

Måste faktiskt säga att det var svårt att ens ta sig in på parkeringen mitt emot badpalatset! Kändes som att man antingen skulle skrapa fronten i bilarna som stod på led för att komma ut eller dra fälgarna mot trottoarskant! smile
Men helt okej! Vi var inte med från början och vi stack hem sen efter Kjula så vet ej hur det var hela tiden igenom men har varit med om sämre om man säger så! smile Väntar bara på Slagsta träffarna. Det var sansat den gången jag var med iallafall.

Kolla gärna in min garage tråd - Garaget Zoo! - http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=203067
Dodge Viper GTS "Huggormen" (1998)
Ford Thunderbird "Procharged 306" (1988)
Freddeponken
11 april 2011 · 663 Inlägg

Thunderbird88 skrev:
Måste faktiskt säga att det var svårt att ens ta sig in på parkeringen mitt emot badpalatset! Kändes som att man antingen skulle skrapa fronten i bilarna som stod på led för att komma ut eller dra fälgarna mot trottoarskant! smile
Men helt okej! Vi var inte med från början och vi stack hem sen efter Kjula så vet ej hur det var hela tiden igenom men har varit med om sämre om man säger så! smile Väntar bara på Slagsta träffarna. Det var sansat den gången jag var med iallafall.

vet inte om det blir några slagstaglassträffar i år, verkar som han som arrangerat det satsar på bmwträffar istället.

Thunderbird88 A small step for Sloth, a giant leap for Slothkind
11 april 2011 · 3 929 Inlägg

Tråkigt! Får väl bara hoppas! Har ju fortfarande Westerqvarn smile

Kolla gärna in min garage tråd - Garaget Zoo! - http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=203067
Ford Thunderbird "Procharged 306" (1988)
Dodge Viper GTS "Huggormen" (1998)
Audi_powah
11 april 2011 · 1 515 Inlägg

drazen_gti skrev:

Audi_powah skrev:

drazen_gti skrev:

logiskt tänkande... för det finns inte folk i sina bilar på motorvägen?? snälla tänk innan du skriver wink Kör för fort under ordnade former, inte bland massa privatpersoner. Varför ville ingen av er Schumachers köra på kjula?

Hahha Jaaa, men en motorväg är en "lite mer kontrollerad" väg att köra snabbt på än i stan..vill du gasa, ajde ut på motorväge, kör 300 om du vill, men som du säger OM det råder ordnande former för den hastigheten smile

Vi är inte kvalificerade för att raceá wink, Eller ah, har inte motsvarande hks under huven för att det ska bli ett riktigt race. Och alla kan ju köra rakt fram, itne så specielt svårt om man kan koppla o växla "rätt". 4-500Hks o rakt fram! hahaha big_smile

- Dennan900, Joo precis..vart med om samma sak, så man tänker sig för nu smile man tok-gasar 1av 100 gånger nuförtiden, glider mest ;D

återigen, 120 på motorvägen och där finns andra människor än vi bildårar! Leker du puckad eller är du allvarlig? smile

Hahah, Jag säger bara att motorvägen är en bättre platts att köra snabbt på och det är där de flesta kör snabbt. Du kan inte säga emot längre, för jag vet att du gasar på rätt rejält ibland big_smile

"What+s the point of racing? You´re just proving that you´re faster than the other guy"
BMW M3 E46 "Raeder Motorsport" (2001)
Mitsubishi Evolution V "DEAMON" (1998)
Thunderbird88 A small step for Sloth, a giant leap for Slothkind
11 april 2011 · 3 929 Inlägg

Men å andra sidan är det dumt att gasa så hårt när det är mycket andra bilar på vägen wink Kvittar om det är världens Supra som åker på motorvägen eller gamle Sven-Göran i sin Volvo V70, träffar man någon av dom när man kommer i 220 blås så gör det ont. Väldigt ont.

Sedan var det inte mycket buskörning på vägen från Kjula vad jag såg. Låg iofs sist i ledet men jag var den som körde snabbast och låg precis över laglig hastighet.

Senast redigerat av Thunderbird88 (11 april 2011)

Kolla gärna in min garage tråd - Garaget Zoo! - http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=203067
Ford Thunderbird "Procharged 306" (1988)
Dodge Viper GTS "Huggormen" (1998)
drazen_gti
11 april 2011 · 807 Inlägg

Audi_powah skrev:

drazen_gti skrev:

Audi_powah skrev:

Hahha Jaaa, men en motorväg är en "lite mer kontrollerad" väg att köra snabbt på än i stan..vill du gasa, ajde ut på motorväge, kör 300 om du vill, men som du säger OM det råder ordnande former för den hastigheten smile

Vi är inte kvalificerade för att raceá wink, Eller ah, har inte motsvarande hks under huven för att det ska bli ett riktigt race. Och alla kan ju köra rakt fram, itne så specielt svårt om man kan koppla o växla "rätt". 4-500Hks o rakt fram! hahaha big_smile

- Dennan900, Joo precis..vart med om samma sak, så man tänker sig för nu smile man tok-gasar 1av 100 gånger nuförtiden, glider mest ;D

återigen, 120 på motorvägen och där finns andra människor än vi bildårar! Leker du puckad eller är du allvarlig? smile

Hahah, Jag säger bara att motorvägen är en bättre platts att köra snabbt på och det är där de flesta kör snabbt. Du kan inte säga emot längre, för jag vet att du gasar på rätt rejält ibland big_smile

jag gasar på ganska ofta faktiskt, men fråga vem du vill, ingen har nånsin sett mig blåsa förbi i 160 med polarna bankandes på bilen när det är så många bilar på motorvägen. Vi är också på väg till samma ställe så jag förstår inte varför man ska ha så bråttom:) Har inget emot att köra fort men det är skillnad på o åka snabbt o härja som en apa. Det var tyvärr för många apor den kvällen...
Som sagt, ska man leka allan ballan så gör det på rakan, inte där du kan skada oskyldiga plus att det är roligare för alla som vill se race wink

I'd rather die like a man, than live like a coward
K_Lindell
11 april 2011 · 104 Inlägg

Bra träff ! längtar till nästa. bra jobbat alla inblandade

MeepMeep Finraggare
11 april 2011 · 2 381 Inlägg

Jag förstår inte heller vart alla Schumachers, Ayrton Sennas och Fittipaldis tog vägen när vi väl kom fram? Var rätt glest bland de som linade upp - men leka Petter Solberg på parkeringsplatsen fanns det visst intresse för?

I love being a nobody - because nobody is perfect.
Plymouth Roadrunner "Dirty Bird" (1969)
Bentsen stolt pappa
11 april 2011 · 309 Inlägg

K_Lindell skrev:
Bra träff ! längtar till nästa. bra jobbat alla inblandade

tackar smile

Bentsen -//- Team Kombi Racing
TTScarface
11 april 2011 · 221 Inlägg

drazen_gti skrev:

Audi_powah skrev:

drazen_gti skrev:
fattar inte vad alla klagar för, det var väl inte så farligt? Jag har varit på träffar där nötter har burnat mitt bland bilarna, nu skötte sig alla tycker jag. Lite dålig musik från lilla toyotan bara men annars lugnt.
Även dom i vita volvon var mer glada än besvärliga, sen att dom skämde ut sig får dom stå för.
Dom riktiga idioterna såg man på motorvägen på väg till kjula, varför tror dom  flesta människor att dom blir raceförare bara för att dom varit på en bilträff???

Hahahha! Du hade garanterat vart en av de som kört snabbt om du vart där med supran lol
- Dessutom så är det MYCKET bättre och köra snabbt på en motorväg istället för inne i stan, bland folk...

logiskt tänkande... för det finns inte folk i sina bilar på motorvägen?? snälla tänk innan du skriver wink Kör för fort under ordnade former, inte bland massa privatpersoner. Varför ville ingen av er Schumachers köra på kjula?

true WOORDS drazen_gti tongue

JDM
Ya hurr'd!!
Freddeponken
12 april 2011 · 663 Inlägg

kom igen grabbar, nu släpper vi hur fort det gick på motorvägen osv, disskutera istället träffen=)

Dennan900GL Finntrollet
12 april 2011 · 640 Inlägg

så sant. smile

synd att vi kom så sent, hade varit skoj att kunna se bilarna i dagsljus också. hehe
men till nästa träff så får inte Timboy vara så j****a seg!! big_smile

Jo vars.
Bentsen stolt pappa
12 april 2011 · 309 Inlägg

hehe smile många som är sugna på en till träff tongue ska sätta mig ner och kolla lite datum och så, får ju inte krocka med andra träffar wink

Bentsen -//- Team Kombi Racing
Audi_powah
12 april 2011 · 1 515 Inlägg

Hahaha, redan en till träff? Kanske en Slagsta-glass träff? big_smile

"What+s the point of racing? You´re just proving that you´re faster than the other guy"
BMW M3 E46 "Raeder Motorsport" (2001)
Mitsubishi Evolution V "DEAMON" (1998)
Thunderbird88 A small step for Sloth, a giant leap for Slothkind
12 april 2011 · 3 929 Inlägg

Dennan900GL skrev:
så sant. smile

synd att vi kom så sent, hade varit skoj att kunna se bilarna i dagsljus också. hehe
men till nästa träff så får inte Timboy vara så j****a seg!! big_smile

Klaga mindre kärring! big_smile
Fyllechaffisen var ju tvungen att arbeta också!

Kolla gärna in min garage tråd - Garaget Zoo! - http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=203067
Dodge Viper GTS "Huggormen" (1998)
Ford Thunderbird "Procharged 306" (1988)
Dennan900GL Finntrollet
12 april 2011 · 640 Inlägg

då skiter jag i att vänta på dig nästa gång >wink

Jo vars.
Thunderbird88 A small step for Sloth, a giant leap for Slothkind
12 april 2011 · 3 929 Inlägg

Absolut inte! Jag hindrar dig!

Kolla gärna in min garage tråd - Garaget Zoo! - http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=203067
Ford Thunderbird "Procharged 306" (1988)
Dodge Viper GTS "Huggormen" (1998)
Dani_A Tyngaste 2.0
12 april 2011 · 256 Inlägg

Bentsen skrev:
hehe smile många som är sugna på en till träff tongue ska sätta mig ner och kolla lite datum och så, får ju inte krocka med andra träffar wink

Jag vet en grym parkering i eskilstuna, Nära slagsta där hahahaa

Nissan 350z "Tyngaste 2.0" (2004)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang