Eftersnack: Eskilstuna Träffen #1. 9April

Toofast Fotograf / Bilbyggare / Trafik Pilot
13 april 2011 · 167 Inlägg

Dani_A skrev:

Bentsen skrev:
hehe smile många som är sugna på en till träff tongue ska sätta mig ner och kolla lite datum och så, får ju inte krocka med andra träffar wink

Jag vet en grym parkering i eskilstuna, Nära slagsta där hahahaa

kul när en stockholmare måste åka till eskilstuna för att käka glass wink eller hur dani  wink


mvh patrik

Dodge Ram 1500 Laramie "Rolling Big Power" (2012)
turboforssen Telge Drifting Team
13 april 2011 · 5 398 Inlägg

Toofast skrev:

Dani_A skrev:

Bentsen skrev:
hehe smile många som är sugna på en till träff tongue ska sätta mig ner och kolla lite datum och så, får ju inte krocka med andra träffar wink

Jag vet en grym parkering i eskilstuna, Nära slagsta där hahahaa

kul när en stockholmare måste åka till eskilstuna för att käka glass wink eller hur dani  wink


mvh patrik

glass är jävligt gott smile

Den Som Ingen Turbo Har, Han Får Åka Utan Bar :P
http://telgedrifting.forum24.se/
Volvo 960 (1991)
Volvo v70 (1997)
Bentsen stolt pappa
13 april 2011 · 309 Inlägg

Toofast skrev:

Dani_A skrev:

Bentsen skrev:
hehe smile många som är sugna på en till träff tongue ska sätta mig ner och kolla lite datum och så, får ju inte krocka med andra träffar wink

Jag vet en grym parkering i eskilstuna, Nära slagsta där hahahaa

kul när en stockholmare måste åka till eskilstuna för att käka glass wink eller hur dani  wink


mvh patrik

haha smile varför därför han åkte hit, bara för glassen men ändå fick han ingen tongue hehe

Bentsen -//- Team Kombi Racing
volvoentusiasten
13 april 2011 · 4 005 Inlägg

Nä! Ingen träff på slagsta glass, även om glassen är väldigt god så är det trångt och man orkar inte riktigt gå från glass-butiken smile Mekonomen var jäkla bra! Lots of place, kanske kan vara på andra sidan nästa gång?

Bentsen: Trevligt att träffas, vi träffades sist nere vid "hamnparkeringen" innan alla drog hem. Med BjörnL där. smile

Dani_A Tyngaste 2.0
13 april 2011 · 256 Inlägg

turboforssen skrev:

Toofast skrev:

Dani_A skrev:

Jag vet en grym parkering i eskilstuna, Nära slagsta där hahahaa

kul när en stockholmare måste åka till eskilstuna för att käka glass wink eller hur dani  wink


mvh patrik

glass är jävligt gott smile

Vad ska jag göra älskar den där jävla slagsta glass, funderar på att åka nu eller imorn till eskilstuna och dra en glass VEM ÄR PÅ!!!!!

Nissan 350z "Tyngaste 2.0" (2004)
BjornL
13 april 2011 · 63 Inlägg

Dani_A skrev:

turboforssen skrev:

Toofast skrev:

kul när en stockholmare måste åka till eskilstuna för att käka glass wink eller hur dani  wink


mvh patrik

glass är jävligt gott smile

Vad ska jag göra älskar den där jävla slagsta glass, funderar på att åka nu eller imorn till eskilstuna och dra en glass VEM ÄR PÅ!!!!!

Imorrn ska de ju bli guld väder här i tuna! säg en tid, ja åker ändå förbi påväg hem från jobbet wink

Watch out for the sleeper
Team Kombi Racing
Volvo Amazon 4 dr "ATM" (1965)
Audi_powah
16 april 2011 · 1 515 Inlägg

Off topic sad

- Men! Det är en impulsiv slagstaglass-träff idag som börjar klockan 14:00! Folk som har tråkigt, kom förbi big_smile

"What+s the point of racing? You´re just proving that you´re faster than the other guy"
BMW M3 E46 "Raeder Motorsport" (2001)
Mitsubishi Evolution V "DEAMON" (1998)
Dennan900GL Finntrollet
16 april 2011 · 640 Inlägg

såg det på FB, vart inbjuden... men jag jobbar idag. sad

kanske kan kika över på nästa, om det inte blir en jobbhelg då tongue

Jo vars.
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang