kör med ice 800 steget i 1 ohm och den driver på väldigt bra så jag rekomenderar då de till basarna lr ice 1500 och sen skulle jag nog kört genesis dual mono till framsystem om du hittar dig nå beggat brukar va bra priser breggat på dem
kör med ice 800 steget i 1 ohm och den driver på väldigt bra så jag rekomenderar då de till basarna lr ice 1500 och sen skulle jag nog kört genesis dual mono till framsystem om du hittar dig nå beggat brukar va bra priser breggat på dem
Länka gärna till ett beggat genesis.
Allt beror ju på hur mycket han vill lägga på steg. cad 15 är ju bra men vill man ha budgeteffekt så funkar ju R1500D
Länka gärna till ett beggat genesis.
Allt beror ju på hur mycket han vill lägga på steg. cad 15 är ju bra men vill man ha budgeteffekt så funkar ju R1500D
bara söka på blocket för några månader sen så hitta jag 2 st genesis dusl mono, ena var för 2500 och andra var för 1700..
har sj ett genesis dual mono som bara ligger och skräpar pga 2 trasiga transistorer..
verka finnas några st 5kanaliga genesis steg på blocket
Magnat Black Core One och Magnat Black Core Two LTD. Luras inte av den låga spec. De stegen har mycke mer kraft en vad man kan tro.
Max 700 w rms och klass A/B kan inte resultera i några mängder med effekt.
Ice 800 är ju Klass D (högre verkningsgrad) Och lämnar lite mer effekt och är BILLIGARE.
När jag körde på tribal x one föregångaren till blackcore så var jag inte nöjd. Det sa ju tillochmed niklas att steget var klent. Samma var det med mitt tribal x two, gav ju 2x50 w rms. Skulle driva mina middar på 70 w rms men dem lät ju knappt. OCh det fanns inget som hette kontroll där inte.
Har du testat Black Core One? Jag har detta i bilen just nu och kan säga att det driver på riktigt bra..700Wrms är i underkanten och enligt DIN mätmetod. Inte SAE som många andra märker upp sina effekter i. Skiljer enhel del där.
PS: vad har det andra steget för verkningsgrad? Magnaten har har iaf. 84% verkningsgrad i ett A/B steg