3067
Sök

Tävling - Vinn en Peugeot

2 Inlägg
16 april 2011
Trådstartare
Visserligen vinner man bara en vecka i en cab eller i deras sportbil, men själva tävlingsupplägget var rätt kul...speciellt om man som jag lyckas vara sjuk en fredagkväll.

Här är saxat direkt från sidan jag hittade länken på:

Last man standing är en vanlig marknadsföringsaktivitet i USA där den siste som tar handen från bilen vinner den. Tävlingarna kan pågå i flera dagar men kampanjen som Volt lanserat för Peugeout blir inte fullt lika ansträngande.

De tävlande ska hålla muspekaren på en stillastående bil och den som vinner får låna bilen en vecka under sommaren. De tre bilarna som de tävlande kan välja på är cabrioleterna 207 CC och 308 CC, samt sportbilen RCZ.

Rätt kul, pallade 25 minuter, men någon jävel som var inne samtidigt som jag hade suttit i tre timmar!

www.peugeot.se/tabilen

Eigenbrötler
1 237 Inlägg
Forummoderator
26 471 Inlägg
16 april 2011
Vill inte ha en Peugeot..

Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
--------------------------------------------------------------------------
Melissa: "But they're all following you?"
Rubber Duck: "No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.

100% ninja
342 Inlägg
16 april 2011
AirOne skrev:
Vill inte ha en Peugeot..

+1

Fear Nothing Risk Everything. I know violence isn't the right answer, i got it wrong on purpose.

Sleeper
3 084 Inlägg
16 april 2011
SoL skrev:
vad hindrar folk från att tejpa musknappen?

dem tänkte inte på det tongue
kul för dem som sitter timtals i onödan haha

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!

2 Inlägg
16 april 2011
Trådstartare
Det går inte att tejpa knappen, kommer kontrollfrågor lite då och då.

Sök