Bilder: ELMIA Custommotorshow 2011 !

OUTLAW1
25 april 2011 ·

topless tjejen menar du som stod i qvarnis monter och var airbrushad??
inte årets modell precis..
men vilken effekt hon hade likaså dom andra brudarna...
Det har nog aldrig varit så mycket blixtljus i hallarna som när tjejerna började visa sig...
tror ta mig faen alla tog kort o tittade så....lågvatten?1 ja kanske det..effekt..vansinnig,,,resultat..
målet uppnått folk samlades som tokar runt montern vilket drog upp intresset ännu mer för bilarna.

Så det ni kallar för SKÖP va nu det e för jävla bonnesvenska kallar jag för SMART MARKNADSFÖRING..
För ni själv gick ju på det också....lol

-K-
25 april 2011 · 88 Inlägg

Är det nån som har fler bilder på den här Civicen?

http://www1.garaget.org/gallery/images/ … 88b413.jpg

BMW 320i F31 M-sport "LCI RWD" (2019)
770_EVOLVE GREASEMONKEY
25 april 2011 · 822 Inlägg

rallykid skrev:
topless tjejen menar du som stod i qvarnis monter och var airbrushad??
inte årets modell precis..
men vilken effekt hon hade likaså dom andra brudarna...
Det har nog aldrig varit så mycket blixtljus i hallarna som när tjejerna började visa sig...
tror ta mig faen alla tog kort o tittade så....lågvatten?1 ja kanske det..effekt..vansinnig,,,resultat..
målet uppnått folk samlades som tokar runt montern vilket drog upp intresset ännu mer för bilarna.

Så det ni kallar för SKÖP va nu det e för jävla bonnesvenska kallar jag för SMART MARKNADSFÖRING..
För ni själv gick ju på det också....lol

Ja fast hälften av dom minns inte vad det var för färg på bilen ..

Mvh S.Österdahl
BMW 525i (1989)
Vettemannen >>>>>JÄNKEBILSIDIOT<<<<<
25 april 2011 · 14 058 Inlägg

770_EVOLVE skrev:

rallykid skrev:
topless tjejen menar du som stod i qvarnis monter och var airbrushad??
inte årets modell precis..
men vilken effekt hon hade likaså dom andra brudarna...
Det har nog aldrig varit så mycket blixtljus i hallarna som när tjejerna började visa sig...
tror ta mig faen alla tog kort o tittade så....lågvatten?1 ja kanske det..effekt..vansinnig,,,resultat..
målet uppnått folk samlades som tokar runt montern vilket drog upp intresset ännu mer för bilarna.

Så det ni kallar för SKÖP va nu det e för jävla bonnesvenska kallar jag för SMART MARKNADSFÖRING..
För ni själv gick ju på det också....lol

Ja fast hälften av dom minns inte vad det var för färg på bilen ..

....alltså har dom kollat in bruden iaf. Hehehe!!!! smile

/Benny

Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!!
Min youtubekanal!
Chevrolet Corvette C4 "RÖDA FARAN" (1986)
Pontiac Trans Am GTA "PIZZARÄCERN" (1987)
770_EVOLVE GREASEMONKEY
25 april 2011 · 822 Inlägg

Vettemannen skrev:

770_EVOLVE skrev:

rallykid skrev:
topless tjejen menar du som stod i qvarnis monter och var airbrushad??
inte årets modell precis..
men vilken effekt hon hade likaså dom andra brudarna...
Det har nog aldrig varit så mycket blixtljus i hallarna som när tjejerna började visa sig...
tror ta mig faen alla tog kort o tittade så....lågvatten?1 ja kanske det..effekt..vansinnig,,,resultat..
målet uppnått folk samlades som tokar runt montern vilket drog upp intresset ännu mer för bilarna.

Så det ni kallar för SKÖP va nu det e för jävla bonnesvenska kallar jag för SMART MARKNADSFÖRING..
För ni själv gick ju på det också....lol

Ja fast hälften av dom minns inte vad det var för färg på bilen ..

....alltså har dom kollat in bruden iaf. Hehehe!!!! smile

/Benny

Ja dom ställer ut brud med bil i bakgrunden typ tongue

Mvh S.Österdahl
BMW 525i (1989)
Thunderbird88 A small step for Sloth, a giant leap for Slothkind
25 april 2011 · 3 929 Inlägg

Måste fråga, ni som har logo nere på bilderna. Hur gör ni?
Ni sitter väl knappast på varje bild och väljer typsnitt etc. Ni måste väl ha en mall?

Vore fint att veta, googlingen har ej gått bra.

Kolla gärna in min garage tråd - Garaget Zoo! - http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=203067
Dodge Viper GTS "Huggormen" (1998)
Ford Thunderbird "Procharged 306" (1988)
bollen1986
25 april 2011 · 3 714 Inlägg

Thunderbird88 skrev:
Måste fråga, ni som har logo nere på bilderna. Hur gör ni?
Ni sitter väl knappast på varje bild och väljer typsnitt etc. Ni måste väl ha en mall?

Vore fint att veta, googlingen har ej gått bra.

Prova sök på watermark eller Macro till photoshop så hittar du guider hur man gör

"Jag är inte dum jag har bara otur när jag tänker"
Mitt galleri: http://www.garaget.org/bollen1986/gallery
Vill du ha din bil fotad i skövde? skicka ett PM
2002tii KOMETFOTO
25 april 2011 · 2 247 Inlägg

Thunderbird88 skrev:
Måste fråga, ni som har logo nere på bilderna. Hur gör ni?
Ni sitter väl knappast på varje bild och väljer typsnitt etc. Ni måste väl ha en mall?

Vore fint att veta, googlingen har ej gått bra.

Ja skriver in min varje gång för då kan jag anpassa den som jag vill ha den.

Följ Kometfoto via fejjan http://www.facebook.com/#!/Kometfoto
Glow Fotograf
25 april 2011 · 134 Inlägg

ja har gjort en penselmall i PS som ja "ritar" med me ett klick wink ändra storleg på penseln så ändrar man storlek på texten de står med smile enkelt och snabbt

Suzuki Samuraj "Merzuki" (1987)
Mitsubishi evo ll "rwd" (1994)
Ford Sierra "Turbo" (1992)
Nafets86
26 april 2011 · 821 Inlägg

jag kör macron på bilderna i photoshop.. big_smile är alla bilder lika stora i mappen så gör den om alla bilder jag vill till exakt det måttet och lägger in ramar osv. simpelt.. big_smile även om det så är 300 bilder så går det fort.

Volvo V60 "Rebel Blå" (2013)
Biiatchen
26 april 2011 · 367 Inlägg

Ja jag å Diana från MDS montern hade iaf aptitliga kläder på å även Helena från ABS montern så klart smile

en gång Corrado alltid Corrado ;)
www.CorradoClubSweden.se
Varför VW? - Lagom investering, Inte lika svettig som merca, eller törstig som en Bmw, Eller tung som en Audi.
Masterworks
26 april 2011 ·

Biiatchen skrev:
Ja jag å Diana från MDS montern hade iaf aptitliga kläder på å även Helena från ABS montern så klart smile

Tänkte ni äta upp kläderna?  wink

Biiatchen
26 april 2011 · 367 Inlägg

njae inte så jag mena hehe menade nog mera snyggt klädda inte för lite kläder eller för mkt kläder smile

en gång Corrado alltid Corrado ;)
www.CorradoClubSweden.se
Varför VW? - Lagom investering, Inte lika svettig som merca, eller törstig som en Bmw, Eller tung som en Audi.
Masterworks
26 april 2011 ·

Biiatchen skrev:
njae inte så jag mena hehe menade nog mera snyggt klädda inte för lite kläder eller för mkt kläder smile

Så du menade att ni hade lagom med kläder på er? hehehe... wink

Biiatchen
26 april 2011 · 367 Inlägg

jaeller du har en anna åsikt om dethela så spotta ut det ?smile

en gång Corrado alltid Corrado ;)
www.CorradoClubSweden.se
Varför VW? - Lagom investering, Inte lika svettig som merca, eller törstig som en Bmw, Eller tung som en Audi.
Masterworks
26 april 2011 ·

Biiatchen skrev:
jaeller du har en anna åsikt om dethela så spotta ut det ?smile

Inte en aning? Jag såg nog aldrig er? cool

Biiatchen
26 april 2011 · 367 Inlägg

ahaaa smile oki ...

en gång Corrado alltid Corrado ;)
www.CorradoClubSweden.se
Varför VW? - Lagom investering, Inte lika svettig som merca, eller törstig som en Bmw, Eller tung som en Audi.
PorscheJezzica
26 april 2011 · 415 Inlägg

Iår var det förvånansvärt lite tjejer på plats. Samtidigt så var klädseln inte alltid den mest klassiga på dem få som fanns, men men! Tjejer och bilar hör ihop, det är show som gäller på Elmia så jag hade inte klagat med lite fler tjejer!! Hade gärna haft en halvnaken biff stå vid min monter, då hade jag nog lockat dem kvinnliga besökarna till min bil...nästa års concept kanske, hmmm??? big_smile

Instagram @PorscheJezzica
Work hard, Play harder!
Porsche Turbo S "El Diablo" (2014)
Lamborghini Huracan 610-4 "Luzifer-1500hk Dubbelturbo" (2015)
Masterworks
26 april 2011 ·

SupraJEZZICA skrev:
Iår var det förvånansvärt lite tjejer på plats. Samtidigt så var klädseln inte alltid den mest klassiga på dem få som fanns, men men! Tjejer och bilar hör ihop, det är show som gäller på Elmia så jag hade inte klagat med lite fler tjejer!! Hade gärna haft en halvnaken biff stå vid min monter, då hade jag nog lockat dem kvinnliga besökarna till min bil...nästa års concept kanske, hmmm??? big_smile

Jag var ju vid din monter ganska länge, o inte en tjej stannade ju upp då? hahaha... lol

Biiatchen
26 april 2011 · 367 Inlägg

ok smile

en gång Corrado alltid Corrado ;)
www.CorradoClubSweden.se
Varför VW? - Lagom investering, Inte lika svettig som merca, eller törstig som en Bmw, Eller tung som en Audi.
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang