Angående: Vårcruising Gävle 7/5.

Lumik Däcksvarvare
9 maj 2011 · 227 Inlägg

Ganska korkat om "arrangörerna" vill locka en bred publik.. ärligt talat så är dem som kör "raggarbilarna" i.a.f. 40+ (såklart finns undantag). Jag tycker alla ska få vara med, trodde gatan var fri för alla att köra på sad

The legendary
Tompak
9 maj 2011 · 218 Inlägg

Lumik skrev:
Ganska korkat om "arrangörerna" vill locka en bred publik.. ärligt talat så är dem som kör "raggarbilarna" i.a.f. 40+ (såklart finns undantag). Jag tycker alla ska få vara med, trodde gatan var fri för alla att köra på sad

kan bara hålla med, ex alla barn som var där. var många som tyckte det var ascoolt när det kom stylade bilar oxå. satt bredvid några småbarn å dom kollade då bara på dom stylade.
man borde inte få stänga av stan helt tycker jag på en lördagkväll när det kommer många från tierp premiären oxå. men sen finns de såklart synpunkter på det oxå. enligt mig så är det som att förbjuda dom 2 c70 som körde riktigt bra på dragracingen. för det började ju med amerikanare. men ja låter det larviga stå på deras bekostnad smile

//"Sprit ger män kvinnliga hormoner, efter några groggar kan vi varken köra bil eller hålla käften" :)
PorscheJezzica
9 maj 2011 · 415 Inlägg

Jag var där och hann med en runda inne i stan...sen sa vänsterbenet upp med denna racekoppling så jag höll mig därifrån!
På Ericsson parkeringen var det smetfullt som vanligt så där fick man ju inte plats.
Var bara att fortsätta snurra runt och bränna upp bensin! smile

Hur som så är Gävle Cruising ett måste. Visste inte att dem var så hårda på bilar...min vita riskokare släppte dem fram iaf! big_smile

Instagram @PorscheJezzica
Work hard, Play harder!
Porsche Turbo S "El Diablo" (2014)
Lamborghini Huracan 610-4 "Luzifer-1500hk Dubbelturbo" (2015)
Tompak
9 maj 2011 · 218 Inlägg

SupraJEZZICA skrev:
Jag var där och hann med en runda inne i stan...sen sa vänsterbenet upp med denna racekoppling så jag höll mig därifrån!
På Ericsson parkeringen var det smetfullt som vanligt så där fick man ju inte plats.
Var bara att fortsätta snurra runt och bränna upp bensin! smile

Hur som så är Gävle Cruising ett måste. Visste inte att dem var så hårda på bilar...min vita riskokare släppte dem fram iaf! big_smile

grattis smile ska oxå köpa en supra raggarbil! big_smile tänkte fota din supra men du svängde aldrig in på träffen när vi var där sen såg jag den inte nå mer smile

//"Sprit ger män kvinnliga hormoner, efter några groggar kan vi varken köra bil eller hålla käften" :)
Necra
9 maj 2011 · 39 Inlägg

förstår inte vad dom här stog som vinka bort olika bilar? vi åkte i en audi 1,8s matt och skitig? :o

Volvo 242 (1980)
Malkurrag
10 maj 2011 · 415 Inlägg

Till nästa Crusing hoppas jag då på att ha en Taunus som jag tänker konvertera om till E85 wink
en 1963a ^^

Hamilton
10 maj 2011 · 8 864 Inlägg

Låser och hänvisar till en evt eftersnackstråd.

Mvh
Hamilton

Fotograf på tierpidag.se
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang