2017
Sök

Kylarproblem!

143 Inlägg
4 augusti 2006
Trådstartare
min kylare fungerar ej efter mitt motorbyte.! Går upp i temperatur jättesnabbt när man kör. Nån som kan det där med kylare bra?? har bytt termostat så de e inte det felet.!

tack på förhand /fulle

Mental retard :D
98 Inlägg
4 augusti 2006
fulle skrev:
min kylare fungerar ej efter mitt motorbyte.! Går upp i temperatur jättesnabbt när man kör. Nån som kan det där med kylare bra?? har bytt termostat så de e inte det felet.!

tack på förhand /fulle

kollat så det e inte är några ignetäpta kanaler eller om det bara e mycket skit"beläggning" i kanalerna så det ligger o stryper flödet. ?

FRA Var har jag lagt mina blåa byxor ???

143 Inlägg
5 augusti 2006
Trådstartare
Jag kollade det mesta.. Men jag plockade ju ej isär motorn och kollade i den.! Slangar är iaf fräscha.! , men ska tömma ut allt vatten och kolla nogrannare.!

Husägare
268 Inlägg
5 augusti 2006
kolla vattenpumpen

no turbo shit just real power

143 Inlägg
7 augusti 2006
Trådstartare
Injen skrev:
kolla vattenpumpen

Ok.! Jag ska göra det..! Men kan det inte Vara att fläkten inte får nån ström då?

220 Inlägg
7 augusti 2006
Lufta systemet, skulle tippa på att du fått luft, och därför har du ingen cirkulering. Känn om det blåser värme. Värme=cirkulering. Kolla på tomgång. Har du ingen värme på tomgång är det luft.

143 Inlägg
8 augusti 2006
Trådstartare
Tack för alla tips på fel. Men det visade sig vara Termostaten som ej fungerade som den skulle.
Men nu funkar fläkt+kylare som det ska . Förmodligen iaf. Så nu e de väll bara ställa på bilen igen efter det långa uppehållet.!

Sök