Men snälla, klamra till kabeln ner till elementet så den är rak och "osladdrig", man blir spyfärdig som elektriker att se det där Annars ser det bra ut
såg även nu att det lyser in från under dörren o porten. försök o fixa det så får du behålla lite av värmen i vinter
kolla även på en luftvärmepump tex jula eller beggat o stoppa in som du kan dra på när du är i garaget o annars ha så du har plusgrader så du slipper att saker fryser i vinter.
såg även nu att det lyser in från under dörren o porten. försök o fixa det så får du behålla lite av värmen i vinter
kolla även på en luftvärmepump tex jula eller beggat o stoppa in som du kan dra på när du är i garaget o annars ha så du har plusgrader så du slipper att saker fryser i vinter.
Varken dörren eller porten är riktigt stängda det är tätt och ett nytt ventilationgaller till dörren har jag även köpt.
Trevligt projekt Inte ofta man ser "garageprojekt". Detta ska följas
Varför FWD? Jo, för RWD är som att sätta hästen bakom vagnen. Rushman: "Kör aldrig för fort, kör i den hastighet jag anser lämplig, vad det står på skyltarna skiter jag i." http://www.youtube.com/ZonephoX