Tja Uppkörning på Tisdag, och har lite press på mig att sätta det (Privat)

monno Elektriker
10 maj 2011 · 718 Inlägg

haha sista minuten panik?wink
Menar du typ om du är på coop lr liknande och svänger ut från en parkringsrad ut på "huvudvägen" på parkeringen? Eller menar du ut på vägen? Eller vadå?tongue

Om du menar på ett parkeringsområde (typ coop, kvantum m.m.) så är jag itne hundra på att man måste, men det skadar väl inte liksom?tongue
Google is youre friend! Googla och kolla i körskole boken, nånstans lär de ju ståsmile
Fast som sagt, skadar ju aldrig å visa vart du ska.

Grattis på födelsedagen btw smile och till klarat teoriprov:P

Senast redigerat av monno (10 maj 2011)

Som att kasta vatten i sjön.
FordRSC Los geht's, Schumacher
10 maj 2011 · 1 510 Inlägg

Blinka hällre en gång för mycket än en för lite! wink

En riktigt bra tävlingsbil måste falla i bitar efter målgången - Michael Schumacher
*
Intresserad av att besöka Chernobyl och Pripyat? Kika på länken nedan:
https://www.youtube.com/watch?v=KFwNEut9iyE
Saab 900 SE Coupé 2.0T "The Fox" (1997)
Drmadman
10 maj 2011 · 76 Inlägg

SÅdär nu släpper vi allt ,klarade allt galant och har kortet nu så forden har fått blivit lite utkörd big_smile

martinn
10 maj 2011 · 2 624 Inlägg

Grattisgrattis!! big_smile

Volvo S60 2,5T Summum "S60n" (2005)
RD_87 Skrotsamlare
10 maj 2011 · 4 031 Inlägg

Grattis smile

Det är aldrig försent att förvärra ett dumt beslut...
FordRSC Los geht's, Schumacher
10 maj 2011 · 1 510 Inlägg

Gudomligt! wink

En riktigt bra tävlingsbil måste falla i bitar efter målgången - Michael Schumacher
*
Intresserad av att besöka Chernobyl och Pripyat? Kika på länken nedan:
https://www.youtube.com/watch?v=KFwNEut9iyE
Saab 900 SE Coupé 2.0T "The Fox" (1997)
Marticus Meldem
11 maj 2011 · 917 Inlägg

bra jobbat grattis smile nu börjar den riktiga utmaningen att ha kvar den med tongue

(╯°□°)╯​︵ ┻━┻
Drmadman
11 maj 2011 · 76 Inlägg

Haha aa märkte de så fort man drog ut smile

monno Elektriker
11 maj 2011 · 718 Inlägg

StyX_ skrev:
Hur går det, var det idag du skulle köra upp eller var det igår? big_smile jag var på ett möte för någon dag sen, när man är arbetslös så måste man på möten, och tyckte han sa han hade varit typ någon sån där snubbe man kör upp med, han sa, man märker redan från första metrarna hur föraren är, om han ä trygg och säker eller tvärtom smile

Haha läs de tidigare inläggen kanske?tongue

Grattis till körkortet a! Se nu till å inte köra in i nån/nått bara så blir nog bra=)

Som att kasta vatten i sjön.
Rearmeister
11 maj 2011 · 44 Inlägg

Grattis big_smile visst äre skönt? smile

Mercedes W210 E290TD "TaxiN" (1997)
FordRSC Los geht's, Schumacher
11 maj 2011 · 1 510 Inlägg

Marticus skrev:
bra jobbat grattis smile nu börjar den riktiga utmaningen att ha kvar den med tongue

Utmaning? Var det lättaste! Inte fan vill man bli av med skitet samt att man är djäkla oerfaren, så ingen mening med att köra ut på motorvägen och se vad bilen går för, eller köra rally på småvägar sedan sitta i ett träd 3km längre fram...

Nej jag gjorde inget av det då jag ej hade bil big_smile

En riktigt bra tävlingsbil måste falla i bitar efter målgången - Michael Schumacher
*
Intresserad av att besöka Chernobyl och Pripyat? Kika på länken nedan:
https://www.youtube.com/watch?v=KFwNEut9iyE
Saab 900 SE Coupé 2.0T "The Fox" (1997)
jimbon
11 maj 2011 · 711 Inlägg

Grattis! Kör vettigt nu också,man tror oftast att man är bättre än vad man är när man är färsk wink

Drmadman
14 maj 2011 · 76 Inlägg

Japp, fyfan va skönt allt blev. Förutom soppa kostnaderna. Körningen flyter faktiskt på riktigt bra gäller bara veta vart man ska anpassa hastigheterna så man inte råkar köra på barn o.s.v. skulle nog inte vela leva me det på mitt samvete. Men man utvecklas fort nu med lite självständig körning big_smile Och tack för gratulationerna big_smile

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang