En "regel" kan väl vara att man inte kan ge fler ettor och tvåor än fyror och femmor. För om man tittar mera på risiga bilar än sådana man finner mycket fräscha så förstår inte jag riktigt poängen med att klanka ner på dessa bilar. Och jag förstår inte riktigt heller varför man kollar på så många "skrot bilar"?
Då kan man inte riktigt vara här för att utfoska vilka fina bilar det finns, utan att kolla på allt skrot som finns. Och det kan man ju lugnt göra nån annan stans..För här finns ju nästan inget skrot alls. Även om det kanske ser lite risigt ut så finns det väl oftast ett intresse i att lägga ut bilen här. Och det är förmodligen för att man själv gillar den och vill att andra ska se den..
Hur som hellst så tycler jag min idé kan vara nåt att fundera på, går ju att modulera hur man vill igentligen. Med olika konstanter osv..
Kanske inte mer ettor än femmor, mer ettor occh tvåor än femmor. Eller det jag skrev först. Kanske bara hälften ettor i förhållande till femmor??
Eller så kanske inte det ska finnas rangordnade betyg?
En bil kan ju vara cool som tusan men ful, uppseendeväckande och snygg..ja ni försår idén!
Finns massa med förslag att komma på om man är lite listig :p
Klura lite nu så kanske nån kläcker en riktigt bra idé, för dagens "system" är ju inte så jätte bra kanske..
MVH Peter..
Ps. Jag röstar bara om det är en klar femma i mitt tycke, men det kan ju också ses som fel kanske. Men det tycker så klart inte jag!