Rquired: Den länken fungerade för mig nu!
Knappar, det klarar jag! Är ingen pensionär så lite klarar man nog av att lära sig

Hade definitivt inte tänkt att slänga denna på kringel-i-krok vägar! Det skall vara en vardagsbil som är skön att åka (kravet är också minst 220 hästar i bilen

).
Zoopåse: Ah, bra med någon som ägt denna skapelse!
Läste på mig att reservdelar var rätt dyrt men inte så värst, då är den fronten lugn

6500 om året i halv var lite i överkant men kan nog klara av det (är student).
Ush, kamremm! Trodde dom hade skippat det på denna bil men icke. Det var lite av en besvikelse (hatar kamrem något ohyggligt mycket).
Inget störande blås, bra bra! Många amerikanare blåser och flåsar utav satan i fläkten så man får tok på skiten! Det är en stor anledning till varför jag hatar att köra min fars 2001 Mercury Grand Marquis. Går inte ens att prata när fläkten håller på.
Jag är en kort jäkel så bör inte vara några utrymmes problem där tror jag.
Krängning, som sagt. Vill ej ha en kurvräser utan en skön glidarbil med "punch" i.
Var inte så farliga problem på bilen. Inte jämfört med Cadillac STS som blåser topplockspackningen efter cirka 15k mil.
Är det el motor på bakluckan? Alltså att den drar ner sig och låser sig automatiskt? Väldigt onödig finess men vafan! Lite lyxigt får det ju vara