2741
Sök

Gorgare på SRF -11

Pfffft
906 Inlägg
5 juni 2011
Trådstartare
THEBADGUY skrev:
Cizla skrev:
THEBADGUY skrev:

Varför detta nu då? yikes

Dom jag ska åka med har 4-dagars biljett, jag fick bara tag i 3-dagars. Men jag skulle åkt med dom tidigt onsdag morgon iaf, men nu har dom kommit fram till att dom helt plötsligt ska åka på tisdag eftermiddag... Det fick jag reda på igår... Jag ska jobba tisdag vilket då betyder att jag måste köra solo ner.. Är lite besviken att man blir utesluten... sad

Aj fan, det var ju inte skoj precis.
Men jag får hoppas din premiär upplevelse blir bra ändå! smile

Jao de blir la vad man gör de till, men ändå sjukt trist att de skulle börja såhär -.-'

Umadbro?

Gorgilus addictus
4 773 Inlägg
5 juni 2011
Cizla skrev:
THEBADGUY skrev:
Cizla skrev:

Dom jag ska åka med har 4-dagars biljett, jag fick bara tag i 3-dagars. Men jag skulle åkt med dom tidigt onsdag morgon iaf, men nu har dom kommit fram till att dom helt plötsligt ska åka på tisdag eftermiddag... Det fick jag reda på igår... Jag ska jobba tisdag vilket då betyder att jag måste köra solo ner.. Är lite besviken att man blir utesluten... sad

Jao de blir la vad man gör de till, men ändå sjukt trist att de skulle börja såhär -.-'

Ja det är ju ingen super duper början precis. Långt att köra?

Allt för den där jävla hatten!

21 761 Inlägg
5 juni 2011
Man kan säga att ni bor i varsin ände av landet, hon har en bit att köra. wink

Pfffft
906 Inlägg
5 juni 2011
Trådstartare
THEBADGUY skrev:
Cizla skrev:
THEBADGUY skrev:

Nej jag kör från Borås så det är väl okej, men ändå trist sad dit och hemresan är liksom halva äventyret..

Umadbro?

Gorgilus addictus
4 773 Inlägg
5 juni 2011
Cizla skrev:
THEBADGUY skrev:
Cizla skrev:

Nej jag kör från Borås så det är väl okej, men ändå trist sad dit och hemresan är liksom halva äventyret..

Ja det kan jag tänka mig. Blir ju lite som försvinner tyvärr sad.
Men du får försöka att ha minst 100 ggr så kul när du kommer ner istället big_smile

Sleeper
3 084 Inlägg
6 juni 2011
Då bär det av om 20min 110 mil mot norje big_smile

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!

Gorgilus addictus
4 773 Inlägg
6 juni 2011
Sushikocken skrev:

Uh have fun tongue

Börjar min 5 km långa tur på onsdag cool

1 808 Inlägg
6 juni 2011
haha far på onsdag morgon vid 7 tongue

MOTÖRHEAD <3
Alla band är kass jämfört med Motörhead.

Sleeper
3 084 Inlägg
6 juni 2011
THEBADGUY skrev:
Sushikocken skrev:

Uh have fun tongue

Börjar min 5 km långa tur på onsdag cool

Oj fan det blev ingen lång roadtrip hehe. Resan ner är ju jävligt kul... värre med resan hem tongue

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!

Pfffft
906 Inlägg
6 juni 2011
Trådstartare
Jag kör torsdag runt 7-8.... Helt själv, ensam.. Bara jag, min caliber... Och Judas Priest såklart!!

Umadbro?

Totalt okunnig
414 Inlägg
6 juni 2011
Resan ner är ju oftast skitkul. Fylld av förväntan och öl. Hemresan med festivalmage och trötthet är lagom kul.

#1 Älskad, sörjd, saknad. ALDRIG glömd!
En liten tråd om bilen: Arnold Babar

Gorgilus addictus
4 773 Inlägg
12 juni 2011
Ja då var man hemma då!
Var säger ni om detta året då? smile

Är själv riktigt nöjd faktiskt! Bortsett från att Judas Priest var en besvikelse, så har resten va banden men såg riktigt bra.
Är mest nöjd med spelningen Accept, Halloween och Ozzy gjorde. Men man var ju även tvungen att se Gwar också, vilket i sig var en upplevelse tongue

1 808 Inlägg
12 juni 2011
Gwar var den roligaste spelningen tongue annars var Rob Zombie det bästa tongue

MOTÖRHEAD <3
Alla band är kass jämfört med Motörhead.

Pfffft
906 Inlägg
12 juni 2011
Trådstartare
THEBADGUY skrev:
Ja då var man hemma då!

Är själv riktigt nöjd faktiskt! Bortsett från att Judas Priest var en besvikelse, så har resten va banden men såg riktigt bra.
Är mest nöjd med spelningen Accept, Halloween och Ozzy gjorde. Men man var ju även tvungen att se Gwar också, vilket i sig var en upplevelse tongue

Besviken på Judas?! Förutom att jag var vilse och ensam bland alla dessa människor, blev omkullsknuffad tre ggr och fick spö var det BÄSTA! Halloween var där emot Blöh.... Mustasch - mina gudar - var fantastiska!
Down var oxå grymma!

Umadbro?

Gorgilus addictus
4 773 Inlägg
12 juni 2011
Cizla skrev:
THEBADGUY skrev:
Ja då var man hemma då!

Besviken på Judas?! Förutom att jag var vilse och ensam bland alla dessa människor, blev omkullsknuffad tre ggr och fick spö var det BÄSTA! Halloween var där emot Blöh.... Mustasch - mina gudar - var fantastiska!
Down var oxå grymma!

Jag ÄLSKAR Judas Priest , men just på denna spelningen var dom inget vidare(enligt mig då, men smaken är som baken, delad).

Mustasch var dock riktigt bra! Såg dom förra året när dom var här, och denna gången var dom faktiskt lite bättre! smile

Pfffft
906 Inlägg
12 juni 2011
Trådstartare
THEBADGUY skrev:
Cizla skrev:
THEBADGUY skrev:
Ja då var man hemma då!

Down var oxå grymma!

Jag ÄLSKAR Judas Priest , men just på denna spelningen var dom inget vidare(enligt mig då, men smaken är som baken, delad).

Mustasch var dock riktigt bra! Såg dom förra året när dom var här, och denna gången var dom faktiskt lite bättre! smile

Men oh ja, tack för att den öde ;D
Betalar dock högsta priset med massiv feber nu -.-

Umadbro?

Gorgilus addictus
4 773 Inlägg
12 juni 2011
Cizla skrev:
THEBADGUY skrev:
Cizla skrev:

Down var oxå grymma!

Aj då xD
Men du är nöjd över festivalen annars? smile

Pfffft
906 Inlägg
12 juni 2011
Trådstartare
THEBADGUY skrev:
Cizla skrev:
THEBADGUY skrev:

Aj då xD

Ja för fan big_smile vi har redan planerat inför nästa år big_smile

Umadbro?

Gorgilus addictus
4 773 Inlägg
12 juni 2011
Cizla skrev:
THEBADGUY skrev:
Cizla skrev:

Aj då xD

Haha så lite mersmak har du fått? tongue
Ja jag börjar planera så fort dom släpper dom första banden.
Men brukar alltid komma minst 5-6 band man vill se i vilket fall som tongue

Pfffft
906 Inlägg
12 juni 2011
Trådstartare
THEBADGUY skrev:
Cizla skrev:
THEBADGUY skrev:

Aj då xD

Haha så lite mersmak har du fått? tongue
Ja jag börjar planera så fort dom släpper dom första banden.
Men brukar alltid komma minst 5-6 band man vill se i vilket fall som tongue

Oja jag har utvecklat ett beroende redan tror jag ^^

Umadbro?

Sök