2844
Sök

Gorgare på SRF -11

Totalt okunnig
414 Inlägg
13 juni 2011
Bokade om platsen redan innan vi åkte hem. Dock så mår man ju skit just nu. Känns som man tryckt i sig en månadsranson av antabus.

#1 Älskad, sörjd, saknad. ALDRIG glömd!
En liten tråd om bilen: Arnold Babar

Pfffft
906 Inlägg
13 juni 2011
Trådstartare
Mane_Attraction skrev:
Bokade om platsen redan innan vi åkte hem. Dock så mår man ju skit just nu. Känns som man tryckt i sig en månadsranson av antabus.

haha spriten var minsta problemet, men febern jag fick i lördagskväll vill inte gå över vilket resulterar i en sjukdag idag -.-'

Umadbro?

Totalt okunnig
414 Inlägg
13 juni 2011
Spriten blev ju hela problemet då det försatte magen ur funktion. Bodde ju en dag bara på toaletten. Oavsett hur man mår så glömmer man dock av det tills nästa gång.

#1 Älskad, sörjd, saknad. ALDRIG glömd!
En liten tråd om bilen: Arnold Babar

1 808 Inlägg
13 juni 2011
Cizla skrev:
THEBADGUY skrev:
Cizla skrev:

Ja för fan big_smile vi har redan planerat inför nästa år big_smile

Haha så lite mersmak har du fått? tongue
Ja jag börjar planera så fort dom släpper dom första banden.
Men brukar alltid komma minst 5-6 band man vill se i vilket fall som tongue

Oja jag har utvecklat ett beroende redan tror jag ^^

Sweden Rock är ditt knark nu tongue

MOTÖRHEAD <3
Alla band är kass jämfört med Motörhead.

Pfffft
906 Inlägg
13 juni 2011
Trådstartare
Gronwalls skrev:
Cizla skrev:
THEBADGUY skrev:

Haha så lite mersmak har du fått? tongue
Ja jag börjar planera så fort dom släpper dom första banden.
Men brukar alltid komma minst 5-6 band man vill se i vilket fall som tongue

Oja jag har utvecklat ett beroende redan tror jag ^^

Sweden Rock är ditt knark nu tongue

oooh jaaa....!!!

Umadbro?

270 Inlägg
14 juni 2011
Det blev ingen SRF för mig iår,inte förra året heller.sad Jag har varit där 12 år på raken innan det.
Husvagn vid elstolpe på Norje boke är det enda som duger nuförtiden,det är väl lite därför jag inte har åkt de senaste åren,för svårt att få tag på en plats.
Det var ju några band som sved att missa,tex Morbid Angel,Rob Zombie och GWAR.

Sleeper
3 084 Inlägg
14 juni 2011
Judas priest: sög förra gången och sög i år med. Bäst före datum är passerat!
Till Down headbangade man 10 meter från Phil, duktigt ont i nacken när man vaknade ja!
Gwar.... XD
Raubtier: Awesome som alltid. Dock sett 3 ggr
Clutch:  VA?!? Har dem bara gjort en bra låt besviken sad
Angelwitch: Ville man se men missade dem bara för att dem är kult i min umgängeskrets.
Jag dissade Ozzy för jag trodde han skulle vara kass (Lyssna på hans gnäll i 3 timmar tänkte jag)... låg och lyssnade på honom i sovsäcken istället. 7miljoner för sin pytte spelning var han ju knappast värd tongue
Resten har man sett så man känner inte direkt måsten. Vilket faktiskt var jävligt skönt smile
Jag är dock nöjd. Det var bästa festivalen hittils på mina 5 år smile mest för att man träffade massa gamla SRF kompisar man hittat på campen tidigare (det bästa med SRF).
Senast redigerat av Sushikocken (14 juni 2011)

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!

Sök