Johan Malm !!

Mack Forum- och sitemoderator
19 maj 2011 · 26 167 Inlägg

Sundsvallsbruden skrev:
Hahah shit vilka jubelidioter det var här inne då tongue Att ni orkar? Lite roligt faktiskt smile men hoppas ni har kul, jag har inga problem med att roa folk så varsågoda smile

Och till supertönten Lowenhart, åk hem och sug dina fruars rövar istället för att slösa tid och energi på nåt så onödigt och meningslöst som att försöka trycka ner mig smile Den gubben går inte serru

Med ditt humör förstår jag att Johan Malm har flytt från dig i alla fall..

Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Sitemoderator
--------------------------------------------------------------------------
Melissa: "But they're all following you?"
Rubber Duck: "No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.
Volvo V60 D4 AWD "Rymdskeppet" (2014)
Volvo 244 GLT "Good ol Bastard" (1983)
Mazda 323 1.4 "Emanuel" (1979)
turboforssen Telge Drifting Team
19 maj 2011 · 5 398 Inlägg

AirOne skrev:

Sundsvallsbruden skrev:
Hahah shit vilka jubelidioter det var här inne då tongue Att ni orkar? Lite roligt faktiskt smile men hoppas ni har kul, jag har inga problem med att roa folk så varsågoda smile

Och till supertönten Lowenhart, åk hem och sug dina fruars rövar istället för att slösa tid och energi på nåt så onödigt och meningslöst som att försöka trycka ner mig smile Den gubben går inte serru

Med ditt humör förstår jag att Johan Malm har flytt från dig i alla fall..

lär bli makeup sex varje dag tongue

Den Som Ingen Turbo Har, Han Får Åka Utan Bar :P
http://telgedrifting.forum24.se/
Volvo v70 (1997)
Volvo 960 (1991)
Mack Forum- och sitemoderator
19 maj 2011 · 26 167 Inlägg

turboforssen skrev:

AirOne skrev:

Sundsvallsbruden skrev:
Hahah shit vilka jubelidioter det var här inne då tongue Att ni orkar? Lite roligt faktiskt smile men hoppas ni har kul, jag har inga problem med att roa folk så varsågoda smile

Och till supertönten Lowenhart, åk hem och sug dina fruars rövar istället för att slösa tid och energi på nåt så onödigt och meningslöst som att försöka trycka ner mig smile Den gubben går inte serru

Med ditt humör förstår jag att Johan Malm har flytt från dig i alla fall..

lär bli makeup sex varje dag tongue

Tveksamt ens till det..

Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Sitemoderator
--------------------------------------------------------------------------
Melissa: "But they're all following you?"
Rubber Duck: "No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.
Volvo V60 D4 AWD "Rymdskeppet" (2014)
Volvo 244 GLT "Good ol Bastard" (1983)
Mazda 323 1.4 "Emanuel" (1979)
Sundsvallsbruden
19 maj 2011 ·

AirOne skrev:
Med ditt humör förstår jag att Johan Malm har flytt från dig i alla fall..

Nejdå, vi kom väldigt bra överens och var nära vänner i flera år. Det var jag som tappade kontakten med honom då jag blev tillsammans med en avundsjuk kille.

Mitt humör är oftast väldigt bra, är världens snällaste egentligen. Men då man blir bemött såhär så ställer jag mig på samma nivå bara. smile Det är tydligen så ni kommunicerar här inne. Tro inte att ni kan bete er som små barn och att folk ska kräla i skiten ni kastar. tongue Vill ni att jag ska vara trevlig så får ni väll vara trevliga själv också? Jag skrev inget stötande i första inlägget ellerhur?

Sundsvallsbruden
19 maj 2011 ·

turboforssen skrev:
lär bli makeup sex varje dag tongue

Makeup sex? I helvete heller, argt sex helatiden <3

Mack Forum- och sitemoderator
19 maj 2011 · 26 167 Inlägg

Sundsvallsbruden skrev:

AirOne skrev:
Med ditt humör förstår jag att Johan Malm har flytt från dig i alla fall..

Nejdå, vi kom väldigt bra överens och var nära vänner i flera år. Det var jag som tappade kontakten med honom då jag blev tillsammans med en avundsjuk kille.

Mitt humör är oftast väldigt bra, är världens snällaste egentligen. Men då man blir bemött såhär så ställer jag mig på samma nivå bara. smile Det är tydligen så ni kommunicerar här inne. Tro inte att ni kan bete er som små barn och att folk ska kräla i skiten ni kastar. tongue Vill ni att jag ska vara trevlig så får ni väll vara trevliga själv också? Jag skrev inget stötande i första inlägget ellerhur?

På första svaret du fick - som faktiskt var någorlunda vettigt då facebook faktiskt är en sida man kan söka folk på - så svarade du helt enkelt snorkigt, vilket fick folk att reagera. Det, och själva frågan som är underlig i sig.
Jag kan förstå varför du ställer frågan, men svarar man snorkigt och sedan sjunker ner till vissas nivåer - då får man leva med svaren man får.

Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Sitemoderator
--------------------------------------------------------------------------
Melissa: "But they're all following you?"
Rubber Duck: "No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.
Mazda 323 1.4 "Emanuel" (1979)
Volvo 244 GLT "Good ol Bastard" (1983)
Volvo V60 D4 AWD "Rymdskeppet" (2014)
torpis Forummoderator
19 maj 2011 · 10 572 Inlägg

denna tråden är väl definitionen av vad forumet inte skall användas till, låst.

-=[Performance by Torpis]=-
Elbil på riktigt - mina minnesanteckningar
-=Lite roligt att de som absolut inte har tid att pausa för att ladda sin elbil har tid att vara online på Garaget 24/7=-
Hyundai Ioniq "Deep Blue" (2019)
Volvo S40 2.0t "Performance by Torpis" (2000)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang