3759
Sök

Fyllehistorier!

Svindåre
1 433 Inlägg
7 augusti 2006
Trådstartare
har ni nån kul histora som ni har varit med om på fyllen, eller i nykterhet! skriv den här!
själv va ja rätt "kul" i lördags!
Senast redigerat av ErskPersk (7 augusti 2006)

They called us a Dead Generation, they told us that we wouldn't survive
They left us alone in the maelstrom, as you can see we're all clearly alive!

Feminism; Idelogin bottnar i att alla män är svin, och att kvinnor är lika bra som männen
Stairway to heaven or highway to hell? i´ll think i choose the highway!

8 156 Inlägg
7 augusti 2006
Jag vet ett par...

En bekant till mig var på fest i Sthlm.
På samma fest fanns det ett gäng västerbottningar som skulle bila upp till Umeå tidigt på morgonen. Så dom söp ner min bekant under bordet. Sen så bar dom med sig honom till en bil och körde upp till Umeå med honom. Han hade inte sovit på ett dygn så han vaknade inte under hela resan upp. Dom lämnade honom på stationen i Umeå...

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)

Scania, javisst.
237 Inlägg
7 augusti 2006
Phaetoon skrev:
Jag vet ett par...

På samma fest fanns det ett gäng västerbottningar som skulle bila upp till Umeå tidigt på morgonen. Så dom söp ner min bekant under bordet. Sen så bar dom med sig honom till en bil och körde upp till Umeå med honom. Han hade inte sovit på ett dygn så han vaknade inte under hela resan upp. Dom lämnade honom på stationen i Umeå...

Haha, stackars kille big_smile

Svindåre
1 433 Inlägg
7 augusti 2006
Trådstartare
Phaetoon skrev:
Jag vet ett par...

haha! hur kom han hem?

Feminism; Idelogin bottnar i att alla män är svin, och att kvinnor är lika bra som männen

9 108 Inlägg
7 augusti 2006
Tror inte jag ska skriva vad jag lyckats med på fyllan här haha. Vill att folk ska se någorlunda seriöst på mig på ett bilforum wink

2 652 Inlägg
7 augusti 2006
samam här smile

2 652 Inlägg
7 augusti 2006
jocke_ skrev:
min värsta grej e när jag ramlade genom en glas ruta med skallen först, åkte till lund o sydde
typ 20 stygn och tro det eller ej men jag va tillbax lagom till efterfesten....
mina polare mobbade mig som fan o sen kallades man scarface ett par månader

haha

270 Inlägg
7 augusti 2006
fan bmw_z jag tog ju bort det med tanke på vad du o millen skrivit tongue

Kolla gärna in mitt Swift Sport bygge!
https://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=351166

2 652 Inlägg
7 augusti 2006
jocke_ skrev:
fan bmw_z jag tog ju bort det med tanke på vad du o millen skrivit tongue

hehe smile

8 156 Inlägg
7 augusti 2006
ErskPersk skrev:
Phaetoon skrev:
Jag vet ett par...

haha! hur kom han hem?

Dom fixade en biljett så att han kunde ta tåget hem...
(Tänk dig 10-12 timmars tågresa när man är bakfull...)
Senast redigerat av Phaetoon (7 augusti 2006)

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)

2 652 Inlägg
7 augusti 2006
Phaetoon skrev:
ErskPersk skrev:
Phaetoon skrev:
Jag vet ett par...

haha! hur kom han hem?

Dom fixade en biljett så att han kunde ta tåget hem...
(Tänk dig 10-12 timmars tågresa när man är bakfull...)

jag skulel hellre dö heh e

Maizer
7 augusti 2006
Karneval här i helgen, var hemma på fredagen men på lördagen var jag ute. Så sa jag några dryga saker till snutarna då jag druckit lite mycket, då tog dem mig bara för att de varit irriterade på mig i 2 dagar nu, "men jag va inte ens här igår" "nu ska du gå hem och sova annars råkar du illa ut" vafan snutjävlar. Kanske inte va så kul men ändå haha big_smile

Svindåre
1 433 Inlägg
8 augusti 2006
Trådstartare
Maizer skrev:
Karneval här i helgen, var hemma på fredagen men på lördagen var jag ute. Så sa jag några dryga saker till snutarna då jag druckit lite mycket, då tog dem mig bara för att de varit irriterade på mig i 2 dagar nu, "men jag va inte ens här igår" "nu ska du gå hem och sova annars råkar du illa ut" vafan snutjävlar. Kanske inte va så kul men ändå haha big_smile

haha! vart dom less på dig då!

Sök