Eftersnack: Tüsk/JDM träff i Katrineholm 21 Maj 2011

DLS
22 maj 2011 · 258 Inlägg

tsdi skrev:
Tror att folk förstår att en M6a går bra utan att man åker runt och gasar i tid och otid bland folk...
Snygg var den iaf men tror det var flera än jag som reagerade..

Tack till den / dom som styrde upp :-)

Håller helt med dig. smile

Även den blå gamla 740:n borde tänka sig för innan han ställer sig o börnar mellan alla utställda bilar.

Kul att det blev så många bilar men cruisingen verkade inte funka så bra?

"She said its just a car, I said you're just a girl"
Michkijn Tangentbordsriddare
22 maj 2011 · 1 825 Inlägg

DLS skrev:

tsdi skrev:
Tror att folk förstår att en M6a går bra utan att man åker runt och gasar i tid och otid bland folk...
Snygg var den iaf men tror det var flera än jag som reagerade..

Tack till den / dom som styrde upp :-)

Håller helt med dig. smile

Även den blå gamla 740:n borde tänka sig för innan han ställer sig o börnar mellan alla utställda bilar.

Kul att det blev så många bilar men cruisingen verkade inte funka så bra?

Ang. kortegen så gick det väl mindre bra. kunde ha varit mer planering vid korsningarna.
Anl. till att vi åkte den väg vi åkte berodde på att det var i princip den enda utan en massa hål i vägen + farthinder. tongue

Datsun 120y estate "Almost Oldschool - CA18DET" (1975)
Mecha666
22 maj 2011 · 74 Inlägg

kul träff synd att min bil krångla och va hög! Om någon knäppt nå pix äre bara att hojta!

Acura NSX "VIOLENTEMPEROR" (1991)
fredde110
22 maj 2011 · 152 Inlägg

En mycket bra träff kommer flera gånger smile

Lite bilder jag tog på träffen http://www.garaget.org/mypage/gallery.p … lbum=16300

Senast redigerat av fredde110 (22 maj 2011)

Volkswagen Golf IV Gti "Team black" (1999)
Toyota Supra twin turbo "Team black" (1994)
Volvo 850 Glt "Team black" (1992)
SinanShabo
23 maj 2011 · 49 Inlägg

JDMy00 skrev:
Jag själv blev grymt förvånad över hur många bilar som kom, riktigt skoj! Sen så insåg vi att cruisingen o de kunde vi ha skippat helt då många enbart klagade när vi kom ner till Djulö. Men häv ur er kritik om vad som va bra vs dåligt nu! We wanna know everything. tongue

Snygga bilder big_smile

BMW E30 325 im "black beauty" (1989)
audi_a4_quattro
23 maj 2011 · 570 Inlägg

nån som har bilder på min audi? va jätte många som tog men hittar dock inte så många.

mitt nya caddy projekt med 300 hk på bakhjulen ;)-----> caddy mk1/nissan 200sx!!!!
----------> sponsor: realcar.se <----------
Gizmojohan
23 maj 2011 · 3 295 Inlägg

DLS skrev:

tsdi skrev:
Tror att folk förstår att en M6a går bra utan att man åker runt och gasar i tid och otid bland folk...
Snygg var den iaf men tror det var flera än jag som reagerade..

Tack till den / dom som styrde upp :-)

Håller helt med dig. smile

Även den blå gamla 740:n borde tänka sig för innan han ställer sig o börnar mellan alla utställda bilar.

Kul att det blev så många bilar men cruisingen verkade inte funka så bra?

ja precis, den där BWM chauffören skulle ju kastreras..blev duktigt omkörd av honom på parkeringen nere vid djulö utanför minigolfbanorna..

Audi_powah
23 maj 2011 · 1 515 Inlägg

fredde110 skrev:
En mycket bra träff kommer flera gånger smile

Lite bilder jag tog på träffen http://www.garaget.org/mypage/gallery.p … lbum=16300

Jag lånar bilden på min ifall det är alright? smile

"What+s the point of racing? You´re just proving that you´re faster than the other guy"
BMW M3 E46 "Raeder Motorsport" (2001)
Mitsubishi Evolution V "DEAMON" (1998)
JDMy00 ClubJDM.se
23 maj 2011 · 1 608 Inlägg

Sinan skrev:

JDMy00 skrev:
Jag själv blev grymt förvånad över hur många bilar som kom, riktigt skoj! Sen så insåg vi att cruisingen o de kunde vi ha skippat helt då många enbart klagade när vi kom ner till Djulö. Men häv ur er kritik om vad som va bra vs dåligt nu! We wanna know everything. tongue

Snygga bilder big_smile

Tack. smile

Mazda Mx-5 (1999)
Najs
23 maj 2011 ·

Slave_joe skrev:

DLS skrev:

tsdi skrev:
Tror att folk förstår att en M6a går bra utan att man åker runt och gasar i tid och otid bland folk...
Snygg var den iaf men tror det var flera än jag som reagerade..

Tack till den / dom som styrde upp :-)

Håller helt med dig. smile

Även den blå gamla 740:n borde tänka sig för innan han ställer sig o börnar mellan alla utställda bilar.

Kul att det blev så många bilar men cruisingen verkade inte funka så bra?

ja precis, den där BWM chauffören skulle ju kastreras..blev duktigt omkörd av honom på parkeringen nere vid djulö utanför minigolfbanorna..

ja såg den omkörningen snacka om pucko!!

Najs
23 maj 2011 ·

Piratstikins skrev:
Då kommer alla till Norberg den 4e då? smile http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 0#p2773400

vingåkra träffen är den 4:e

Audi_powah
23 maj 2011 · 1 515 Inlägg

Najs skrev:

Slave_joe skrev:

DLS skrev:

Håller helt med dig. smile

Även den blå gamla 740:n borde tänka sig för innan han ställer sig o börnar mellan alla utställda bilar.

Kul att det blev så många bilar men cruisingen verkade inte funka så bra?

ja precis, den där BWM chauffören skulle ju kastreras..blev duktigt omkörd av honom på parkeringen nere vid djulö utanför minigolfbanorna..

ja såg den omkörningen snacka om pucko!!

Han med M6:an ville mest visa hur hans bmw accerlerade...han körde ju bara fram och tillbaka hela tiden och verkade vara NOLL intresserad utav bilträffen i sig hmm.. Men men, tur att inget hände iaf.

"What+s the point of racing? You´re just proving that you´re faster than the other guy"
BMW M3 E46 "Raeder Motorsport" (2001)
Mitsubishi Evolution V "DEAMON" (1998)
DLS
23 maj 2011 · 258 Inlägg

Audi_powah skrev:

Najs skrev:

Slave_joe skrev:

ja precis, den där BWM chauffören skulle ju kastreras..blev duktigt omkörd av honom på parkeringen nere vid djulö utanför minigolfbanorna..

ja såg den omkörningen snacka om pucko!!

Han med M6:an ville mest visa hur hans bmw accerlerade...han körde ju bara fram och tillbaka hela tiden och verkade vara NOLL intresserad utav bilträffen i sig hmm.. Men men, tur att inget hände iaf.

Ja det var synd att man inte fick se den mattsvarta turbo bmw:n tvåla till han....... smile

"She said its just a car, I said you're just a girl"
Audi_powah
23 maj 2011 · 1 515 Inlägg

DLS skrev:

Audi_powah skrev:

Najs skrev:

ja såg den omkörningen snacka om pucko!!

Han med M6:an ville mest visa hur hans bmw accerlerade...han körde ju bara fram och tillbaka hela tiden och verkade vara NOLL intresserad utav bilträffen i sig hmm.. Men men, tur att inget hände iaf.

Ja det var synd att man inte fick se den mattsvarta turbo bmw:n tvåla till han....... smile

Hahha! Jaa precis, det vorre något! big_smile

"What+s the point of racing? You´re just proving that you´re faster than the other guy"
BMW M3 E46 "Raeder Motorsport" (2001)
Mitsubishi Evolution V "DEAMON" (1998)
i500
23 maj 2011 · 135 Inlägg

aha jag missade helt att de va crusing tillome det fatta aldrig jag tongue annars vare kul rätt bra med folk och bilar men coop var bättre plats inte så trångt utan alla fick plats..

Kom gärna till Örebro nu PÅ Lörd d 28.. finns att läsa om här på furomet..

Fritzeen
23 maj 2011 · 360 Inlägg

Karavanen som jag lyckades skapa när vi skulle hem till en vän för att hämta en tröja måste ha blivit rätt så chockade när jag stannade mitt ute i ingenstans. Men mest chockad blev nog jag när alla nio bilar skulle stanna bakom mig i en liten bussficka. Haha! smile

Senast redigerat av Fritzeen (23 maj 2011)

When people risk their lives, shouldn't it be for something very important?
Michkijn Tangentbordsriddare
23 maj 2011 · 1 825 Inlägg

För er som inte tröttnat, så kommer mera! http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=215552

Datsun 120y estate "Almost Oldschool - CA18DET" (1975)
Piratstikin 2015 Dbakuten.
23 maj 2011 · 5 092 Inlägg

Fritzeen skrev:
Karavanen som jag lyckades skapa när vi skulle hem till en vän för att hämta en tröja måste ha blivit rätt så chockade när jag stannade mitt ute i ingenstans. Men mest chockad blev nog jag när alla nio bilar skulle stanna bakom mig i en liten bussficka. Haha! smile

haha fan va bra smile skaplig syn det måste varit ju big_smile

Fritzeen
23 maj 2011 · 360 Inlägg

Piratstikins skrev:

Fritzeen skrev:
Karavanen som jag lyckades skapa när vi skulle hem till en vän för att hämta en tröja måste ha blivit rätt så chockade när jag stannade mitt ute i ingenstans. Men mest chockad blev nog jag när alla nio bilar skulle stanna bakom mig i en liten bussficka. Haha! smile

haha fan va bra smile skaplig syn det måste varit ju big_smile

Haha, ja! speciellt för hans morsa som hamna mitt i karavanen wink

When people risk their lives, shouldn't it be for something very important?
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang