Eftersnack: Vingåkraträffen 4 juni 2011

Gizmojohan
4 juni 2011 · 3 295 Inlägg

Tack för en mkt lyckad och trevlig träff. tycker det är kul med folk som vågar komma fram och prata när man står vid bilen, mer sånt wink väl mött nästa gång wink

Freestyles
4 juni 2011 · 12 Inlägg

Va väldigt trevlig träff ! med super sol big_smile synd bara att man utan bil sad blir bättre nästa gång lovar ;D

dengus Bilplastreperatör
4 juni 2011 · 87 Inlägg

Jag håller bara med! helt underbart bra träff! Det lär bli flergånger!

ramb0 SKANK Performence
4 juni 2011 · 272 Inlägg

Vinåkrafräffen är här med sommarens höjdpunkt för min del!
Mycket trevligt folk o underbart väder!
Vill ge ett extremt stort tack till realcar och garaget.org!
Helt otroligt att ni lyckades få det så bra! Elmia slänng dig i väggen!
Polarn tog massvis med bilder så dom kommer upp här när vi får tid o ork att lägga in alla...
Hoppas det kommer lite bilder på 940n...
Syns nästa åår!
Mvh

SKANK Performence
Volvo 940R Clean Edition
http://www.garaget.org/?car=213519
Maffa
5 juni 2011 · 20 Inlägg

Perfekt väder och riktigt hög klass på bilarna!

Saab 900 2,0T "Helvetet själv" (1997)
Tribbe SAAB♥SUBARU
5 juni 2011 · 1 636 Inlägg

Ja, vädret var helt perfekt var nog ett par som brände sig i solen. Bilarna var helt klart sevärda. Kunde nog inte blivit så mycket bättre.

Saab 9-2x Aero "SAABaru" (2005)
Nightmare89
5 juni 2011 · 939 Inlägg

Första gången där för mig. Kommer garanterat tillbaks^^

Snofi -Team Moisty Racing-
5 juni 2011 · 842 Inlägg

Kanonträff wink skoj med alla som kom fram och snackade wink

Audi 90 Quattro "1036 hp 9.29" (1989)
Volkswagen Caddy "B2" (2011)
_r0bin
5 juni 2011 · 57 Inlägg

Grym träff, grymma bilar, grymt crew, grymt folk. en enda nackdel bara, och de är att de inte var asfalterat överallt, bilarna blev dammiga om och om igen, hur mycket man än putsade. Men annars en brutalt bra träff!

MrTurboX
5 juni 2011 · 3 Inlägg

Tack Realcar vingåker o Garaget för en supertrevlig Bilträff 
mycket sol o fint väder kunde inte bli bättre och alla trevliga folk
grymt snygga bilar i toppklass !

M,v,h Jocke !
stevett
5 juni 2011 · 298 Inlägg

Riktigt bra träff med riktigt fina bilar:)

Black widow
_Linda Rally C, Kartläsare, Co-driver
5 juni 2011 · 7 Inlägg

Riktigt bra träff, lite små segt att det var så varmt bara (stod inte ut till slut)..
Efter en rejäl urladdning i Torsdags när jag körde rally så var jag fortfarande trött under träffen. Men nästa gång ska jag inte kör tävling innan jag ställer ut bilen.. Jag hoppas att det var någon som gillade att jag ställde ut min rallybil, kanske gav lite idéer till andra människor! smile Kommer gärna tillbaka!

Tänkte höra om någon som fick med min rallybil på bild? Skulle vilja ha till hemsidan; www.lindasmotorsport.com och min blogg; www.ekuriren.se/bloggar/rallybloggen.

Quartermile-man
5 juni 2011 · 37 Inlägg

Super nice! Om vi ska säga nåt "negga" så är det väl att det inte är asfalterat,blir tyvärr för dammigt!!! Trevligt att få dit MDS också,viktigt att det händer lite runt om kring med...
cool

Opel Corsa GSI Turbo Extreme "LILLA BLÅ" (1994)
chrizz Administratör
5 juni 2011 · 11 783 Inlägg

Mycket damm var det, det får vi nog titta på nästa år om det går att lösa på något sätt.

Jag fick tipset igår om att man kan salta marken innan, och att det tydligen ska binda dammet något. Någon som vet om det stämmer?

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."
Quartermile-man
5 juni 2011 · 37 Inlägg

Jepp! Vattna och salta,binder kanon! Förstår att dom inte asfalterar bara för att vi vill som är där på träff en gång om året... *asg*

chrizz skrev:
Mycket damm var det, det får vi nog titta på nästa år om det går att lösa på något sätt.

Jag fick tipset igår om att man kan salta marken innan, och att det tydligen ska binda dammet något. Någon som vet om det stämmer?

Opel Corsa GSI Turbo Extreme "LILLA BLÅ" (1994)
Derbi
5 juni 2011 · 1 531 Inlägg

Tackar för en kanon dag i Vingåker. Vi från Karlstad sammanfattar den som helt suverän. Nackdelen är väl att det var grus så bilarna såg ut som dom hade varit med i dakarrallyt och kört. Lite skygga hade inte varit dumt på dagen heller wink Annars finns ingenting att klaga på smile Elmia klass på träffen med tanke på bilarna, kanske till och med snäppet bättre än Elmia. Ännu en gång ett stort tack till er som arrangerat detta. Hoppas vi ses nästa år.

Sers
5 juni 2011 · 251 Inlägg

ja har bara en negativ sak och det är inget damm eller liknande.... Det är att musiken i högtalarna var så hög att det inte gick att prata..

(Speakerhögtalarna)

Mazda Miata MX5 "Daily" (1991)
daviedork Mmm.... M-power
5 juni 2011 · 58 Inlägg
PAIN
5 juni 2011 · 2 103 Inlägg

passar på å säger några ord smile ........

Det var en riiiiktigt lyckad å trevlig dag med sol , trevliga människor å alla med ett glatt leende.
allt var kanon bra uppstyrt så bara.....tuppen upp smile smile smile

_Linda Rally C, Kartläsare, Co-driver
5 juni 2011 · 7 Inlägg

Sers skrev:
ja har bara en negativ sak och det är inget damm eller liknande.... Det är att musiken i högtalarna var så hög att det inte gick att prata..

(Speakerhögtalarna)

Det kan jag faktiskt hålla med om, fick stå och skrika till dom som kom fram och ville fråga om bilen eller bara prata!

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang