Inför: BMW´s of Sweden #2 - 10 juli

Turbo_Putte Med-lm
15 juni 2011 · 132 Inlägg

jag dyker upp med 325an big_smile

Vertigo Räser Förer
15 juni 2011 · 386 Inlägg

Fan att man missar detta sad blir det fler träffar framöver tror ni?

Swedish Bmw Mafia
Ett riktigt sprut, det enda rätta
Lindbäck Motorsport @ facebook
Bmw M535 Turbo
Mfive
15 juni 2011 · 1 393 Inlägg

Vi får se! Det ska inte vara för ofta.

Kan hända att det blir en avslutningsträff för året. Håll utkik....

CEO @ Bimmers Of Sweden
Charles_ Är nog fan bara bitter..
15 juni 2011 · 365 Inlägg

Kan hända att man trillar förbi! smile

Pain is temporary, Glory last forever.
Vertigo Räser Förer
15 juni 2011 · 386 Inlägg

Mfive skrev:
Vi får se! Det ska inte vara för ofta.

Kan hända att det blir en avslutningsträff för året. Håll utkik....

härligt smile SKulle vara grymt kul att komma upp, men vill ju inte komma i bruks 328an direkt. Ska göra allt jag kan för att dunka ihop M535an så man kan vara med på träffen big_smile

Swedish Bmw Mafia
Ett riktigt sprut, det enda rätta
Lindbäck Motorsport @ facebook
Bmw M535 Turbo
nyman88
15 juni 2011 · 544 Inlägg

Jag åker troligen från avesta via västerås, så blir det en samling i västerås är jag på!

Åker jag från södertälje, hänger jag på den ligan. Om inte annat blir man väl omkörd av dom ute på motorvägen i vilket fall. cool

Prestanda med stil
BMW 2002Tii "M3 supercharger" (1972)
Freddeponken
15 juni 2011 · 663 Inlägg

reyland skrev:

Mfive skrev:
Vi får se! Det ska inte vara för ofta.

Kan hända att det blir en avslutningsträff för året. Håll utkik....

härligt smile SKulle vara grymt kul att komma upp, men vill ju inte komma i bruks 328an direkt. Ska göra allt jag kan för att dunka ihop M535an så man kan vara med på träffen big_smile

Kan du inte komma i M535an så måste du ju komma i 328an...finns liksom inget val winkwink

Freddeponken
15 juni 2011 · 663 Inlägg

nyman88 skrev:
Jag åker troligen från avesta via västerås, så blir det en samling i västerås är jag på!

Åker jag från södertälje, hänger jag på den ligan. Om inte annat blir man väl omkörd av dom ute på motorvägen i vilket fall. cool

Inte så intressant hur du tar dig hit utan mer intressant hur du får hit ALLA tre bilarna! tongue

Rock-Star
16 juni 2011 · 2 982 Inlägg

Galic_Andro skrev:
Tråd om karavan från Kungens Kurva den 10 juli kommer upp imorgon under kvällen, håll utkik i träff-forumet! smile

Mvh Andro

slarvkärring, fanns ju ingen tråd om karavan från Kungens Korrva..... nu e d den 16e också..

Galic_Andro Sthlm(s)low Familia
16 juni 2011 · 1 177 Inlägg

Rock-Star skrev:

Galic_Andro skrev:
Tråd om karavan från Kungens Kurva den 10 juli kommer upp imorgon under kvällen, håll utkik i träff-forumet! smile

Mvh Andro

slarvkärring, fanns ju ingen tråd om karavan från Kungens Korrva..... nu e d den 16e också..

Blir idag, har haft sjukt mycket på jobbet, kommit hem sent osv osv, men IDAG 16e kommer den upp i promise!!

Håll utkik!

| Sthlm(s)low @ facebook | | wescrape |
BMW 518i E28 "Respect Your Elders" (1988)
Rock-Star
16 juni 2011 · 2 982 Inlägg

Galic_Andro skrev:

Rock-Star skrev:

Galic_Andro skrev:
Tråd om karavan från Kungens Kurva den 10 juli kommer upp imorgon under kvällen, håll utkik i träff-forumet! smile

Mvh Andro

slarvkärring, fanns ju ingen tråd om karavan från Kungens Korrva..... nu e d den 16e också..

Blir idag, har haft sjukt mycket på jobbet, kommit hem sent osv osv, men IDAG 16e kommer den upp i promise!!

Håll utkik!

ja ja vet nog vad du gjorde igår.. wink

calibe
16 juni 2011 · 84 Inlägg

Rock-Star skrev:

Galic_Andro skrev:

Rock-Star skrev:

slarvkärring, fanns ju ingen tråd om karavan från Kungens Korrva..... nu e d den 16e också..

Blir idag, har haft sjukt mycket på jobbet, kommit hem sent osv osv, men IDAG 16e kommer den upp i promise!!

Håll utkik!

ja ja vet nog vad du gjorde igår.. wink

jag med hihihi!

ZuroX
16 juni 2011 · 23 Inlägg

kommer med 99,9% säkerhet komma smile

Volvo S60 (2004)
smeagoll Xzation
16 juni 2011 · 101 Inlägg

ojoj det är nära med ny bil..... hoppar ifrån e39 gänget till oldtime e34

BMW 323i "Convertible" (1996)
thelaughingmadman
16 juni 2011 · 711 Inlägg

smeagoll skrev:
ojoj det är nära med ny bil..... hoppar ifrån e39 gänget till oldtime e34

Du är så välkommen, så smile

Volvo 940 SE 2.3 "Den gråa faran" (1997)
Mfive
16 juni 2011 · 1 393 Inlägg

Nu har Mr Old School Swagger startat en samåkningstråd för Stockholm med omnejd:

Signa upp er NU: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=217912

CEO @ Bimmers Of Sweden
Kristiansen
17 juni 2011 · 126 Inlägg

Jag och sambon kommer givetvis med Imola M3'an! Kan inte annat göra efter en så lyckad träff senast. Jag kommer åka från Västerås och styr gärna ihop en samåkning om intresse finns?!

nyman88
17 juni 2011 · 544 Inlägg

FK-R skrev:
Jag och sambon kommer givetvis med Imola M3'an! Kan inte annat göra efter en så lyckad träff senast. Jag kommer åka från Västerås och styr gärna ihop en samåkning om intresse finns?!

bla jag är intresserad

Prestanda med stil
BMW 2002Tii "M3 supercharger" (1972)
Kristiansen
17 juni 2011 · 126 Inlägg

nyman88 skrev:

FK-R skrev:
Jag och sambon kommer givetvis med Imola M3'an! Kan inte annat göra efter en så lyckad träff senast. Jag kommer åka från Västerås och styr gärna ihop en samåkning om intresse finns?!

bla jag är intresserad

Okej, kul att höra! Jag slänger ihop en tråd om detta så får man skriva upp sig där, vi bör ju vara ett gäng om det ska vara någon mening! smile

mvh//Fredrik

nyman88
17 juni 2011 · 544 Inlägg

FK-R skrev:

nyman88 skrev:

FK-R skrev:
Jag och sambon kommer givetvis med Imola M3'an! Kan inte annat göra efter en så lyckad träff senast. Jag kommer åka från Västerås och styr gärna ihop en samåkning om intresse finns?!

bla jag är intresserad

Okej, kul att höra! Jag slänger ihop en tråd om detta så får man skriva upp sig där, vi bör ju vara ett gäng om det ska vara någon mening! smile

mvh//Fredrik

Jajamen helt klart, greja en tråd så tror jag det blir fler också smile

Prestanda med stil
BMW 2002Tii "M3 supercharger" (1972)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang