Supralady skrev:Är grymt sugen på att komma, men får se hur det blir. Jobbigt att köra med ovala fälgar...
VIGGEE skrev:Supralady skrev:Är grymt sugen på att komma, men får se hur det blir. Jobbigt att köra med ovala fälgar... Oj, hur lyckades du med de?
Supralady skrev:VIGGEE skrev:Supralady skrev:Är grymt sugen på att komma, men får se hur det blir. Jobbigt att köra med ovala fälgar... Oj, hur lyckades du med de? Krater i gatan inne i Malmö...Spräckte framdäcket å fick en bubbla i bakdäcket, å fälgarna fick sig en rejäl törn...
xlm skrev:Inte så mycket visat intresse än så länge, hoppas det kommer många fler än vad som anmäler sig här.
ECO_Astra skrev:Inte ofta jag skriver jag skriver in mig på listor men gör det för er skull
Jill skrev:ECO_Astra skrev:Inte ofta jag skriver jag skriver in mig på listor men gör det för er skull Skönt, då har man minst en bil att fota då!
ECO_Astra skrev:1. Viggee2. ajonsson923. C-Herbst4. Amplive 5. Jill6. Pekka7. Hyperhead8. xlm9. InZZanE10.ECO_astraInte ofta jag skriver jag skriver in mig på listor men gör det för er skull
AMPlive skrev:Ska bli trevligt detta ju, hoppas på fin fint väder nu då
T_Borg skrev:1. Viggee2. ajonsson923. C-Herbst4. Amplive 5. Jill6. Pekka7. Hyperhead8. xlm9. InZZanE10.ECO_astra11.T_Borg (om vädret tillåter)