mcdonalds vid stattena är för litet område och för brant backe för många bilar, däremot max/elgiganten på väla är stor fin yta, samling där 20-21 ikväll, eller hyllinge (bauhaus) vid samma tid, tror det kommer vara folk på båda ställen.
Det här kanske låter lite dumt men om man kommer ner ditt med sin bil o inte ska ställa ut bilen, är det säkra parkeringar där nere då? någon som vet?
Nja säkra skulle jag inte vilja kalla dem. Du pakerar på en fete åker som alla andra så håll avståndet till den bil du parkerar bredvid så e det nog lugnt.
Annars får du ta med röda koner å snöre
Kör Audi R8 V10 Spyder samt Audi A6 TDI 2013 å Frugans Audi A4 TDI 2009 www.DperssonBilrekond.se
Det här kanske låter lite dumt men om man kommer ner ditt med sin bil o inte ska ställa ut bilen, är det säkra parkeringar där nere då? någon som vet?
Nja säkra skulle jag inte vilja kalla dem. Du pakerar på en fete åker som alla andra så håll avståndet till den bil du parkerar bredvid så e det nog lugnt.
Tror han menade mot stöld?
Jag har bla en gt 3000, kan jag ta in den på ställning o stå vid deras "tält"? eller måste jag anmäla mig? den är orginal, men väldigt fin ex
Tror han menade mot stöld?
Jag har bla en gt 3000, kan jag ta in den på ställning o stå vid deras "tält"? eller måste jag anmäla mig? den är orginal, men väldigt fin ex
fråga de utställande klubben om du tänkte våldgästa ett tält hur som helst.. man kan efteranmäla sig på plats tror jag..