Original packning och bult fungerar utan problem till 300hk. Original kopplingen håller inte för några 300hk. Sachs uppgraderings-tryckplatta är ett bra val.
En marginal är alltid tillräcklig så länge den existerar!
Original packning och bult fungerar utan problem till 300hk. Original kopplingen håller inte för några 300hk. Sachs uppgraderings-tryckplatta är ett bra val.
så av de jag skrivit är det inget mer som behövs uppdateras förutom kopplinngen om jag fattat rätt? vet du var man kan få tag på sprifare? om man byter spridare osv måste bilen mappas då? mvh
Finns många företag som säljer spridare, t.ex Raidopower, ppf. Ja, byter man spridare bör man mappa om bilen för att motorn ska gå optimalt.
joncho skrev:
så av de jag skrivit är det inget mer som behövs uppdateras förutom kopplinngen om jag fattat rätt?
Du vill veta om hela motorn kommer hålla för 300hk och inte bara toppackningen? Det var en annan femma Beroende på vilken motor du har så kanske du måste byta vevstakar.
a kam r spridare t04e turbo chippa den 531 topp(org)
Sen har jag extremt svårt att tro att detta kommer ge 300hk
En marginal är alltid tillräcklig så länge den existerar!
Finns många företag som säljer spridare, t.ex Raidopower, ppf. Ja, byter man spridare bör man mappa om bilen för att motorn ska gå optimalt.
joncho skrev:
så av de jag skrivit är det inget mer som behövs uppdateras förutom kopplinngen om jag fattat rätt?
Du vill veta om hela motorn kommer hålla för 300hk och inte bara toppackningen? Det var en annan femma Beroende på vilken motor du har så kanske du måste byta vevstakar.
a kam r spridare t04e turbo chippa den 531 topp(org)
Sen har jag extremt svårt att tro att detta kommer ge 300hk
exakt båda delarna...lite surt o trimma o bilfan går sönder igen..det är helt org B23et..
skrev max 300 hk dvs tror inte heller de kommer ge de men undra om de behövdes något mer för att allt ska lira ihop ?